פספס 16 משחקים העונה: קפטן צ'לסי שוב נפצע ועשוי להחמיץ את היורו
באוקטובר חזר ג'יימס לכשירות מלאה ושיחק שבעה משחקים מאז, אך כעת צפוי להעדר שוב. כעת הוא מקווה לחזור לדשא בסביבות מרץ, אך יתקשה להיות זמין למשחקי הידידות של נבחרתו שיערכו באיצטדיון וומבלי באותו החודש, מול ברזיל ובלגיה. העונה הקודמת גם לא הייתה מוצלחת בלשון המעטה עבור קפטן הבלוז, שפספס לא פחות מ-25 משחקים, בזמן שחבריו חווים את אחת העונות הרעות של המועדון, לאחר שסיימו במקום ה-12. גם העונה המזל לא מאיר פנים לצ'לסי, שנמצאת במקום ה-10 תחת המאמן מאוריסיו פוצ'טינו. ג'יימס גדל במחלקת הנוער של הלונדונים, וזכה עם הקבוצה בליגת האלופות ב-2021, כשבכל 156 משחקיו במדים הכחולים כבש 11 שערים ובישל 21 נוספים. בנבחרת אנגליה רשם השחקן 16 הופעות עד כה, כולל אחת ביורו הקודם, אך את המונדיאל הוא פספס בעקבות פציעה כאמור. שוויו של המגן עומד על 50 מיליון אירו, כשלפני שנה שוויו של השחקן הוערך ב-70 מיליון, אך פחת מאז בעקבות ההיעדרויות שלו.Reece with the opener! 😁 pic.twitter.com/aYeEaq2PzU
— Chelsea FC (@ChelseaFC) March 5, 2022
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
