מחקר צרכני בארה"ב מגלה מי הם המותגים הכי Gay friendly
מחקר ההמתפרסם בארה"ב אודות העדפות צרכניות בקרב הומואים ולסביות מגלה מי הם המותגים הנחשבים יותר "הומואיים" ומי לא. בין חביבי הקהילה נמצאים המותגים: אפל, ליווי'ס, אבסולוט ועוד. בין אלו שדווקא משדרים את ההיפך נמצאים וול-מארט, סמסונג, דאנק'ין דונטס ועוד.
מן המחקר עולה כי, שני שלישים (68%) מהצרכנים ההומואים והלסביות מספרים, כי הם יעדיפו לקנות מותגים שהם מחשיבים "gay-friendly". את ההחלטה לגבי המותג הם אוספים מפרסומות, ובליווי השפעות מסביבה וחברים וכלי תקשורת.
עוד מסרו הנשאלים כי הם יעדיפו לקנות מותגים ששבפרסומות שלהם נראות דמויות הומואים ולסביות. ליווי'ס - אחד המותגים הנתפסים כחביבי הקהילה העלו לאחרונה פרסומת בה נראה זוג הומואים.
בכיר בחברת הפרסום שהזמינה את המחקר בארה"ב מספר, כי בין הומואים וסטרייטים יש הבדל משמעותי בולט בכך שהם צרכנים דעתניים ומשוכללים יותר. הוא ציין לדוגמא, נתון מעניין לפיו הסיכוי שהומואים יתבקשו לתת עצות לפני רכישה הוא גבוה הרבה יותר מהאדם הממוצע (60% לעומת 34%).