בנק אירופאי ישקיע מיליוני דולרים בפתרון SmartCenter של נייס

ההזמנה הינה הגדולה ביותר לפתרון ה- NICE SmartCenter באירופה שהתקבלה כהזמנה יחידה. הפתרון של נייס יוטמע ב-5 אתרים של הבנק עבור יותר מ- 2,000 נציגי שירות
אריאל אטיאס |

חברת נייס מערכות (סימול: NICE) הודיעה היום (ד'), כי זכתה בהזמנה בהיקף של מיליוני דולרים מבנק אירופאי מוביל עבור פתרון NICE Perform לניתוח אינטראקציות שהינו חלק מפתרון NICE SmartCenter. בבנק כבר מותקן פתרון NICE SmartCenter לניהול כח אדם במוקדי שירות. הפתרון של נייס יוטמע ב-5 אתרים של הבנק עבור יותר מ- 2,000 נציגי שירות התומכים בפעילויות הבנקאות המסחרית והביטוח של הבנק, הפתרון יסייע לשיפור היעילות התפעולית, איכות השירות, ורמת שביעות רצון הלקוחות. יכולת ניתוח האינטראקציות של נייס תאפשר לבנק למנף מידע המופק מאינטראקציות עם לקוחות, על מנת לספק הבנה מעמיקה יותר של הגורמים המשפיעים על שביעות רצונם. הבנק יוכל להצליב את תכני האינטראקציות עם פעילות המופיעה על מסכיהם של נציגי השירות ועם משוב הלקוחות, ועל יד כך לספק למנהלים כלים ממוקדים שיסייעו לשיפור תפקודם של נציגי השירות ולהגברת העמידה בתקנים וברגולציות פיננסיות. "אנו שמחים מאוד שאחד מהבנקים המובילים באירופה בחר בפתרון של נייס, זו ההזמנה הגדולה ביותר של פתרון ה- NICE SmartCenter באירופה שהתקבלה כהזמנה יחידה, " אמר תמיר גינת, נשיא נייס אירופה, המזרח התיכון ואפריקה."בחירתנו מהווה הוכחה נוספת לעניין הגדל בפתרון ה- NICE SmartCenter הכולל אפליקציות מתקדמות ויכולות ניתוח אינטראקציות. הבחירה בנייס מדגימה את ישום האסטרטגיה של נייס לספק פיתרון מקיף המאפשר לאירגונים להתמודד עם הניהול המורכב של מוקדי השירות, והמאפשר למנף את התובנות האסטרטגית על מנת לפתור סוגיות עסקיות מרכזיות, ולספק הבנה טובה יותר של הלקוחות ודינמיקת השוק."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה