איך בונים תכנית שיווק דיגיטלי?
כדי להבטיח שהעסק שלך יעמוד בתחרות האינטנסיבית שמתחוללת כיום, חשוב להיות תמיד עם צעד אחד לפני כולם. בכל הקשור לשיווק העסק, הנוכחות בפלטפורמות הדיגיטליות היא ממש קריטית. אחרי הכול, מעל שלושת רבעי מאוכלוסיית הצרכנים בוחרים כיום ברשתות בתור אפיק הצריכה העיקרי שלהם. משרד פרסום דיגיטל מקצועי ומיומן, יבנה בחשיבה משותפת איתך תכנית שיווק בדיגיטל שתהיה מותאמת לאופי העסק ולצרכיך הייחודיים. כדי לתת לספק לך מושג רחב יותר מהו למעשה שיווק דיגיטלי וכיצד בונים תוכנית יעילה, אלו כמה נקודות שחשוב שניקח בחשבון.
כיצד נקבעת עלות תכנית השיווק?
עלות תוכנית הקידום שלך ברשתות היא גמישה מאוד ותלויה בצרכים האינדיבידואליים שלך ובהעדפות ייחודיות. את האלמנטים שקובעים את העלות ניתן לחלק לשני תחומים עיקריים:
ההשקעה בתחומי הקידום השונים
כמה מהתקציב שלך מושקע בקידום אורגני וכמה בתוכן ממומן? רבים רצים לקמפיינים ממומנים שעשויים לעלות כסף רב ולא נותנים את הדעת מספיק לקידום האורגני שחשוב מאוד, בעיקר בצעדים הראשונים שלך בתוכנית השיווקית. בניית אתר שיהיה אופטימלי למנועי החיפוש המובילים ויצירת תוכן שיקדם אותך בצורה יעילה, עשוי להביא כמות יפה מאוד של לידים גם בזמן שלא רץ קמפיין ממומן במקביל. לקידום האורגני אמנם לוקח זמן רב יותר, אך ראו זאת כהשקעה לטווח הרחוק. כמו כן, העלות לקידום האורגני הינה קבועה ולא משתנה פר חודש.
לאילו פלטפורמות נזרים את המשאבים שלנו
פלטפורמות דיגיטליות לסוגיהן יביאו לתוצאות שונות והעלויות יהיו בהתאם. אפיקי הפרסום הפופולריים ביותר כיום הם פייסבוק ואינסטגרם, המתאפיינים בוויראליות גבוהה במיוחד ומשתלבים נהדר אחד עם השני. על ידי השקעה באספקט הגראפי של התוכן הפרסומי שלך, ניתן ליצור תכנים שיתפשטו בקצב אדיר. לעומת זאת, סרטונים הם גם אמצעי שיווקי יעיל ביותר ולכן יו-טיוב היא פלטפורמה נוספת שראוי להשקיע בה, בעיקר בהתחשב בעובדה שמדובר באפליקציה של גוגל. שירותי הפקת הסרטונים וצילומי התמונות לאינסטגרם עשויים לעלות בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים בחודש.
- מארק צוקרברג מציג: משנה שם משנה מזל
- כינה אדם "חמאסניק תומך נוחבות" - וישלם 12 אלף שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אז איך מתחילים?
בשלב הראשוני ביותר, לאחר שבחנו באילו משאבים דיגיטליים אנו מתכוונים להשקיע, נתחיל לנסח בסיוע משרד פרסום דיגיטל יעדים לתוכנית השיווקית. בניית אסטרטגיה ארוכת טווח שניתן לכמת בנתונים מספריים היא חיונית כדי לדעת שהתוכנית שלנו מתקדמת ביעילות. כך, למשל, נגדיר כמות לידים שאנו רוצים לראות בחודש, מספר הקלקות על באנרים או אפילו רכישות בפועל שיסייעו לנו להבין מעבר לשיעור החשיפה שלנו ברשת, האם החשיפה שלנו מיתרגמת בסופו של דבר לפעילות לקוחות ואם לא, מה נדרש כדי לקדם זאת.
הגדרת קהלים
היבט נוסף ומשמעותי מאוד שמשרד פרסום דיגיטל מקצועי יקדם הוא פילוח קהלים יעיל. המשרד יסייע לך להגדיר את קהל היעד שלך בצורה יעילה ויחלק אותו על פי נתוני מיקום, הרגלים והעדפות תרבותיות ונתונים דמוגרפיים. כך למשל, נוכל להשתמש בכלים אנאליטיים מתקדמים על מנת לזהות האם הקריאות שלנו לפעולה יעילות יותר מול קהל נשי או גברי, באפליקציה או באתר ואיזה סוג של מדיה מביא למספר הכניסות הגבוה ביותר.
בחירת אפיקי השיווק

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.