שיווק אונליין
צילום: PIXABAY

איך בונים תכנית שיווק דיגיטלי?

תוכן בחסות |

כדי להבטיח שהעסק שלך יעמוד בתחרות האינטנסיבית שמתחוללת כיום, חשוב להיות תמיד עם צעד אחד לפני כולם. בכל הקשור לשיווק העסק, הנוכחות בפלטפורמות הדיגיטליות היא ממש קריטית. אחרי הכול, מעל שלושת רבעי מאוכלוסיית הצרכנים בוחרים כיום ברשתות בתור אפיק הצריכה העיקרי שלהם. משרד פרסום דיגיטל מקצועי ומיומן, יבנה בחשיבה משותפת איתך תכנית שיווק בדיגיטל שתהיה מותאמת לאופי העסק ולצרכיך הייחודיים. כדי לתת לספק לך מושג רחב יותר מהו למעשה שיווק דיגיטלי וכיצד בונים תוכנית יעילה, אלו כמה נקודות שחשוב שניקח בחשבון.

כיצד נקבעת עלות תכנית השיווק?

עלות תוכנית הקידום שלך ברשתות היא גמישה מאוד ותלויה בצרכים האינדיבידואליים שלך ובהעדפות ייחודיות. את האלמנטים שקובעים את העלות ניתן לחלק לשני תחומים עיקריים:

ההשקעה בתחומי הקידום השונים

כמה מהתקציב שלך מושקע בקידום אורגני וכמה בתוכן ממומן? רבים רצים לקמפיינים ממומנים שעשויים לעלות כסף רב ולא נותנים את הדעת מספיק לקידום האורגני שחשוב מאוד, בעיקר בצעדים הראשונים שלך בתוכנית השיווקית. בניית אתר שיהיה אופטימלי למנועי החיפוש המובילים ויצירת תוכן שיקדם אותך בצורה יעילה, עשוי להביא כמות יפה מאוד של לידים גם בזמן שלא רץ קמפיין ממומן במקביל. לקידום האורגני אמנם לוקח זמן רב יותר, אך ראו זאת כהשקעה לטווח הרחוק. כמו כן, העלות לקידום האורגני הינה קבועה ולא משתנה פר חודש.

לאילו פלטפורמות נזרים את המשאבים שלנו

פלטפורמות דיגיטליות לסוגיהן יביאו לתוצאות שונות והעלויות יהיו בהתאם. אפיקי הפרסום הפופולריים ביותר כיום הם פייסבוק ואינסטגרם, המתאפיינים בוויראליות גבוהה במיוחד ומשתלבים נהדר אחד עם השני. על ידי השקעה באספקט הגראפי של התוכן הפרסומי שלך, ניתן ליצור תכנים שיתפשטו בקצב אדיר. לעומת זאת, סרטונים הם גם אמצעי שיווקי יעיל ביותר ולכן יו-טיוב היא פלטפורמה נוספת שראוי להשקיע בה, בעיקר בהתחשב בעובדה שמדובר באפליקציה של גוגל. שירותי הפקת הסרטונים וצילומי התמונות לאינסטגרם עשויים לעלות בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים בחודש.

אז איך מתחילים?

בשלב הראשוני ביותר, לאחר שבחנו באילו משאבים דיגיטליים אנו מתכוונים להשקיע, נתחיל לנסח בסיוע משרד פרסום דיגיטל יעדים לתוכנית השיווקית. בניית אסטרטגיה ארוכת טווח שניתן לכמת בנתונים מספריים היא חיונית כדי לדעת שהתוכנית שלנו מתקדמת ביעילות. כך, למשל, נגדיר כמות לידים שאנו רוצים לראות בחודש, מספר הקלקות על באנרים או אפילו רכישות בפועל שיסייעו לנו להבין מעבר לשיעור החשיפה שלנו ברשת, האם החשיפה שלנו מיתרגמת בסופו של דבר לפעילות לקוחות ואם לא, מה נדרש כדי לקדם זאת.

הגדרת קהלים

היבט נוסף ומשמעותי מאוד שמשרד פרסום דיגיטל מקצועי יקדם הוא פילוח קהלים יעיל. המשרד יסייע לך להגדיר את קהל היעד שלך בצורה יעילה ויחלק אותו על פי נתוני מיקום, הרגלים והעדפות תרבותיות ונתונים דמוגרפיים. כך למשל, נוכל להשתמש בכלים אנאליטיים מתקדמים על מנת לזהות האם הקריאות שלנו לפעולה יעילות יותר מול קהל נשי או גברי, באפליקציה או באתר ואיזה סוג של מדיה מביא למספר הכניסות הגבוה ביותר.

בחירת אפיקי השיווק

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

שטיינמץ עמינח ושות': סוף שנה מתקרב, האם אתם באמת מרוצים מרואה החשבון שלכם?

אם אתם מרגישים שהרואה חשבון שלכם לא מסביר מספיק, שאין תכנון מס, שהשירות איטי, שאין חשיבה קדימה, שאתם משלמים יותר מדי מס - כדאי שתשקלו להחליף



נושאים בכתבה רואה חשבון

סוף השנה הוא הזמן שבו האמת יוצאת החוצה. דו"חות, מקדמות, תכנון מס, סגירת ספרים, הצהרות הון: זו התקופה שבה רואה החשבון שלכם צריך להיות הכי חד, הכי זמין והכי מקצועי.

אבל זו גם התקופה שבה בעלי עסקים רבים מתחילים לשאול את עצמם את השאלה שלא נעים לשאול: האם רואה החשבון שלי באמת עובד בשבילי, או שאני פשוט עוד תיק על המדף?

רואה חשבון הוא לא עובד של רשות המסים - מטרתו להביא לתוצאת המס המיטבית ללקוח

הרבה בעלי עסקים מרגישים לפעמים שהרואה חשבון “מייצג את מס הכנסה”, ושאירועים כמו:

זה מה שצריך לשלם, אין מה לעשות עם זה, תשאיר את הניירת ותבוא בשנה הבאה, אי־אפשר לשנות עכשיו כלום וכו', הופכים להיות שגרתיים. אבל זו טעות מהותית.

רואה החשבון שלכם הוא לא זרוע של רשות המסים, הוא המגן שלכם מולה.

תפקידו לא רק להעביר דו"חות בזמן, אלא לחשוב עבורכם, לייעץ, למנוע טעויות, לייצר סדר ולהקטין את חבות המס שלכם, במסגרת החוק.