"מותגים מפרסמים פחות לקהילה במיינסטרים מחשש שיעצבנו ויספגו חרם"
"אנחנו נמצאים במדינת ישראל והמתח הזה, ההפרדה של דת ומדינה, עולם מסחרי ודת, הוא כל הזמן קיים", אומר יניב ויצמן, הבעלים של משרד הפרסום טינק, מייסד ויו"ר ארגון הנוער הגאה "איגי", בראיון ל"ביז מדיה" על אירועי חודש מצעד הגאווה והקשר בין שוק הפרסום לקהילה. "מצד אחר אתה רוצה להיות בצד הנכון, במקום הנאור, בגלל זה אתה רואה הרבה פעמים מותגים עושים דברים מעולים בקמפיינים בדיגיטל, אבל פחות במיינסטרים כי אולי שם הם יעצבנו מישהו ומפחדים מחרם. אבל בסוף יש פה עניין כלכלי. הכוח הצרכני הכלכלי של הקהילה הוא אדיר, ומותגים מבינים את זה, ובחוד החנית מותגים שגם פחות חוששים. אתה רואה את מותגי הטכנולוגיה, גוגל, מייקרוסופט, סטארט-אפים והייטק שלגמרי נכנס במלוא כוחו כתומך נלהב בקהילה".
"אנחנו רואים גם חברות מסורתיות, חברות מזון, בטח חברות אופנה שמבינות שהקהל הגאה רלוונטי. רואים את זה במותגי אופנה ומותגי איפור".
-אז איזה סקטורים יותר חוששים?
ככל שתלך למקום יותר מיינסטרים, עולמות שבעצם יש כוח גם לקהילות אחרות, למשל - אתן דוגמה את שוק המזון. הוא כל הזמן הולך בין הטיפות, בין הרצון... ראינו מהלכים מדהימים של שטראוס, מותג דוריטוס, מהלכים מאד יפים תומכים בקהילה, אבל אתה לא רואה את זה בעוצמות שאנחנו רגילים לראות לפעמים מחברות כל כך גדולות, ששם יש באמת חשש". צפו בראיוןTV
.
- 1.הלוואי שתרסק הארגון הזה בושה למדינה (ל"ת)אנונימי 14/06/2022 13:57הגב לתגובה זו
- אז פחות התחברת? (ל"ת)אייל 14/06/2022 14:55הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.