שפל היסטורי ברשת 13: מהדורת החדשות צנחה ל-5% בלבד
אין דרך אחרת מאשר להגדיר את אמש כיום היסטורי מבחינה טלוויזיונית. ומדוע? רשת, גם ככה הצלע החלש בין שני הערוצים המסחריים הגדולים, רשמה אתמול נקודת ציון עם שפל של שנים – כאשר מהדורת החדשות שלה הסתפקה ב-% בלבד. מנגד חדשות 12 הניבה 15.5%.
גם בפריים, תוכנית הדגל של רשת "המקור" עם רביב דרוקר, רשמה נתון מהנמוכים ביותר שלה אי-פעם – 4.8%. מנגד, נהנתה חתונה ממבט ראשון (קשת) מרייטינג גבוה של 22.3%.
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) רשמה 14.1%, חי בלילה (קשת) הניבה 7.1%, היום שהיה (רשת) ניפקה 4.1%, והתוכנית החדשה של טום אביב "ארוחת שחיתות" (רשת) עם 3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.1%
העולם הבוקר (רשת) - 2.1%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם - 7.8%, תכנית חיסכון - 9.6%
- 18.חץ 17/05/2022 12:41הגב לתגובה זוומתחרה ובהצלחה בערוץ 12 אם בערוץ 13 חפצי חיים יזרקו את כל השמאלנים מהנדסי התודעה ויצרפו עיתונאים בעלי אינטגרטי כמו איילה חסון
- ירושלמי 17/05/2022 14:05הגב לתגובה זוצופים נטשו את הערוץ ברגע שאיילה חסון התחילה להפציץ בביביזם, ברגע שאב"ח התחיל להתסיס ולהסית, ברגע ששרון גל קיבל תכנית פריים, ברגע שצביקה יחזקאלי הסיר את שארית העכבות שלו והפך למטיף במשרה מלאה, אז החלו הצופים לנטוש, וכל פעם יותר. מי שרוצה ימין חזק ואינטליגנטי בטלוויזיה עובר לעמית סגל, מי שרוצה ביביסטים בלי הפרעה עובר ל-14, מי שרוצה משהו שקט ואינטליגנטי עובר לכאן 11. עובדה!
- 17.עמוס 17/05/2022 12:35הגב לתגובה זוהציפיה בשרון גל לפחות פי 2 מקשת לא יודע מי עשה את הסקרים אין לימאמון בדבר כל מי שדברתימצופים בשרון גל לגבי אמנון לוי מאמין הוא בלתי נסבל מעדיף לראות קריקט שאיןתלי הבנה לדעתי צורת הדבור של אמנון לוי וההתחסדות שלו מגעילים אותי שידו הבוסים
- 16.דני 17/05/2022 11:48הגב לתגובה זוערוץ שנותן במה ללא גבולות להשתלחויות של איילה חסון,ומפקיר את תכנית הבוקר לסטנדאפיסט שלא מתאים,שלא יצפה לרייטינג.
- 15.איילה מיס פיגי חסון, שרון גל, אבישי ישראל השניה בן חיים (ל"ת)אין שכל אין כסף 17/05/2022 11:47הגב לתגובה זו
- 14.משיח 17/05/2022 11:33הגב לתגובה זוזכינו ב2 ערוצים ביביסטים
- 13.כוכבי 17/05/2022 11:23הגב לתגובה זוגם הם וגם יתר הערוצים ממוקדים בוקר וערב רק על הודעות מדכאות וזה פשוט נימאס ובגדול ועדיף שישתקו ויעופו לנו מהעיניים
- 12.חיגז 17/05/2022 10:44הגב לתגובה זוהצופים לא טיפשים .כאשר ערוץ טלויזיה מגויס לד אחד של המפה הפוליטית לצופים נמאס.
- 11.דד 17/05/2022 10:39הגב לתגובה זוזה ברור אם יש בערוץ אנשים כמו שרון גל ואיילה אסון שהם שופרות איך אפשר להסתכל עליהם .הם חוטאים לעבודתם העיתונאית
- 10.שיעשו עוד תחקיר אסלות. אולי הוא גם יהיה נכון (ל"ת)רן 17/05/2022 10:27הגב לתגובה זו
- 9.משה 17/05/2022 10:21הגב לתגובה זואף אחד לא רוצה לשמוע שידורי תעמולה וזבל מגמתי.
- דווקא שאיילה חסון משדרת היא נותנת פייט (ל"ת)דורון 17/05/2022 12:12הגב לתגובה זו
- 8.ביביסט לשעבר 17/05/2022 10:11הגב לתגובה זוהקהל מעניש ברגלים את הערוץ שמתעקש להעסיק ביביסטים , אלה שרוצים לראות ערוץ ביביסטי ילכו ל14
- צייד 17/05/2022 11:33הגב לתגובה זואתה טרול
- 7.הציבור לא מטומטן 17/05/2022 10:02הגב לתגובה זותזיזו את את דרוקר/ קרא / גליקמן ואולי משהו יזוז ברייטינג שלכם.
- 6.אני כל פעם מעביר לאמא שלי ל14 שתראה שם 12 13 14 שימחקו (ל"ת)דוד 17/05/2022 09:58הגב לתגובה זו
- 5.צבי 17/05/2022 09:57הגב לתגובה זואתמול הקדישו תוכנית שלימה לפלאפונים החכמים בהשגחה שזה מעניין אולי 20000 איש שחצי מהם לא רואים טיוי. אם זה מה יש להראות אז אפשר לסגור את הערוץ.
- 4.לציבור נמאס מ- דרוקר-אברמוביץ-דנה וייס ושות' השמאלנים (ל"ת)אחד העם 17/05/2022 09:49הגב לתגובה זו
- צדק תרדוף 17/05/2022 13:33הגב לתגובה זואתה טועה. לפני שבעלי התחנה סגר דיל עם ביבי, הרייטינג היה גבוה.אבל מהרגע שהחלו לפטר עיתונאים מצויינים בגלל שיקרו יותר מדי, החלה הצניחה בצפייה היום זה תחנה ביביסטית וחבל.השפויים עברו לערוץ 12-11.
- 3.זה מה שקורה כשמוכרים בחדשות 13 את הנשמה לביביסטים (ל"ת)BBZYOT 17/05/2022 09:39הגב לתגובה זו
- אנונימי 17/05/2022 12:38הגב לתגובה זושימשכו עם ההאבל דולפמן
- 2.רן 17/05/2022 09:36הגב לתגובה זואין סוף פרשנויות עם טחינת מוח אינסופית עם חיפוש הצהוב ולא העיקר . אפס חדשות טובות. רק רע והפחדה כל הזמן.
- 1.בטח המדידת רייטיניג לא אמיתית או שהיא לא משקפת (ל"ת)רוני 17/05/2022 09:35הגב לתגובה זו

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.