אודי סגל חדשות 13
צילום: מסך רשת 13

שפל היסטורי ברשת 13: מהדורת החדשות צנחה ל-5% בלבד

זקני הטלוויזיה הישראלית מתקשים לזכור מתי ערוץ טלוויזיה מסחרי מרכזי בישראל רשם ערב עגום כמו אתמול, עם שפל בחדשות ורק 4.8% למקור. מנגד ניפקה חתונה ממבט ראשון 22.3%
אלכסנדר כץ | (23)

אין דרך אחרת מאשר להגדיר את אמש כיום היסטורי מבחינה טלוויזיונית. ומדוע? רשת, גם ככה הצלע החלש בין שני הערוצים המסחריים הגדולים, רשמה אתמול נקודת ציון עם שפל של שנים – כאשר מהדורת החדשות שלה הסתפקה ב-% בלבד. מנגד חדשות 12 הניבה 15.5%.

 

גם בפריים, תוכנית הדגל של רשת "המקור" עם רביב דרוקר, רשמה נתון מהנמוכים ביותר שלה אי-פעם – 4.8%. מנגד, נהנתה חתונה ממבט ראשון (קשת) מרייטינג גבוה של 22.3%.

 

בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) רשמה 14.1%, חי בלילה (קשת) הניבה 7.1%, היום שהיה (רשת) ניפקה 4.1%, והתוכנית החדשה של טום אביב "ארוחת שחיתות" (רשת) עם 3%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת) - 4.1%

העולם הבוקר (רשת) - 2.1%

 

פרה פריים:

קשת: חמש עם רפי רשף - 6.5%, שש עם - 7.8%, תכנית חיסכון - 9.6%

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 18.
    חץ 17/05/2022 12:41
    הגב לתגובה זו
    ומתחרה ובהצלחה בערוץ 12 אם בערוץ 13 חפצי חיים יזרקו את כל השמאלנים מהנדסי התודעה ויצרפו עיתונאים בעלי אינטגרטי כמו איילה חסון
  • ירושלמי 17/05/2022 14:05
    הגב לתגובה זו
    צופים נטשו את הערוץ ברגע שאיילה חסון התחילה להפציץ בביביזם, ברגע שאב"ח התחיל להתסיס ולהסית, ברגע ששרון גל קיבל תכנית פריים, ברגע שצביקה יחזקאלי הסיר את שארית העכבות שלו והפך למטיף במשרה מלאה, אז החלו הצופים לנטוש, וכל פעם יותר. מי שרוצה ימין חזק ואינטליגנטי בטלוויזיה עובר לעמית סגל, מי שרוצה ביביסטים בלי הפרעה עובר ל-14, מי שרוצה משהו שקט ואינטליגנטי עובר לכאן 11. עובדה!
  • 17.
    עמוס 17/05/2022 12:35
    הגב לתגובה זו
    הציפיה בשרון גל לפחות פי 2 מקשת לא יודע מי עשה את הסקרים אין לימאמון בדבר כל מי שדברתימצופים בשרון גל לגבי אמנון לוי מאמין הוא בלתי נסבל מעדיף לראות קריקט שאיןתלי הבנה לדעתי צורת הדבור של אמנון לוי וההתחסדות שלו מגעילים אותי שידו הבוסים
  • 16.
    דני 17/05/2022 11:48
    הגב לתגובה זו
    ערוץ שנותן במה ללא גבולות להשתלחויות של איילה חסון,ומפקיר את תכנית הבוקר לסטנדאפיסט שלא מתאים,שלא יצפה לרייטינג.
  • 15.
    איילה מיס פיגי חסון, שרון גל, אבישי ישראל השניה בן חיים (ל"ת)
    אין שכל אין כסף 17/05/2022 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    משיח 17/05/2022 11:33
    הגב לתגובה זו
    זכינו ב2 ערוצים ביביסטים
  • 13.
    כוכבי 17/05/2022 11:23
    הגב לתגובה זו
    גם הם וגם יתר הערוצים ממוקדים בוקר וערב רק על הודעות מדכאות וזה פשוט נימאס ובגדול ועדיף שישתקו ויעופו לנו מהעיניים
  • 12.
    חיגז 17/05/2022 10:44
    הגב לתגובה זו
    הצופים לא טיפשים .כאשר ערוץ טלויזיה מגויס לד אחד של המפה הפוליטית לצופים נמאס.
  • 11.
    דד 17/05/2022 10:39
    הגב לתגובה זו
    זה ברור אם יש בערוץ אנשים כמו שרון גל ואיילה אסון שהם שופרות איך אפשר להסתכל עליהם .הם חוטאים לעבודתם העיתונאית
  • 10.
    שיעשו עוד תחקיר אסלות. אולי הוא גם יהיה נכון (ל"ת)
    רן 17/05/2022 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    משה 17/05/2022 10:21
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא רוצה לשמוע שידורי תעמולה וזבל מגמתי.
  • דווקא שאיילה חסון משדרת היא נותנת פייט (ל"ת)
    דורון 17/05/2022 12:12
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ביביסט לשעבר 17/05/2022 10:11
    הגב לתגובה זו
    הקהל מעניש ברגלים את הערוץ שמתעקש להעסיק ביביסטים , אלה שרוצים לראות ערוץ ביביסטי ילכו ל14
  • צייד 17/05/2022 11:33
    הגב לתגובה זו
    אתה טרול
  • 7.
    הציבור לא מטומטן 17/05/2022 10:02
    הגב לתגובה זו
    תזיזו את את דרוקר/ קרא / גליקמן ואולי משהו יזוז ברייטינג שלכם.
  • 6.
    אני כל פעם מעביר לאמא שלי ל14 שתראה שם 12 13 14 שימחקו (ל"ת)
    דוד 17/05/2022 09:58
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    צבי 17/05/2022 09:57
    הגב לתגובה זו
    אתמול הקדישו תוכנית שלימה לפלאפונים החכמים בהשגחה שזה מעניין אולי 20000 איש שחצי מהם לא רואים טיוי. אם זה מה יש להראות אז אפשר לסגור את הערוץ.
  • 4.
    לציבור נמאס מ- דרוקר-אברמוביץ-דנה וייס ושות' השמאלנים (ל"ת)
    אחד העם 17/05/2022 09:49
    הגב לתגובה זו
  • צדק תרדוף 17/05/2022 13:33
    הגב לתגובה זו
    אתה טועה. לפני שבעלי התחנה סגר דיל עם ביבי, הרייטינג היה גבוה.אבל מהרגע שהחלו לפטר עיתונאים מצויינים בגלל שיקרו יותר מדי, החלה הצניחה בצפייה היום זה תחנה ביביסטית וחבל.השפויים עברו לערוץ 12-11.
  • 3.
    זה מה שקורה כשמוכרים בחדשות 13 את הנשמה לביביסטים (ל"ת)
    BBZYOT 17/05/2022 09:39
    הגב לתגובה זו
  • אנונימי 17/05/2022 12:38
    הגב לתגובה זו
    שימשכו עם ההאבל דולפמן
  • 2.
    רן 17/05/2022 09:36
    הגב לתגובה זו
    אין סוף פרשנויות עם טחינת מוח אינסופית עם חיפוש הצהוב ולא העיקר . אפס חדשות טובות. רק רע והפחדה כל הזמן.
  • 1.
    בטח המדידת רייטיניג לא אמיתית או שהיא לא משקפת (ל"ת)
    רוני 17/05/2022 09:35
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״