הכתב לענייני ערבים גל ברגר מונה למנהל כאן רשת ב'
גל ברגר (צילום: באדיבות תאגיד השידור כאן)
גל ברגר נבחר בתום מכרז, לתפקיד מנהל תחנת הרדיו כאן רשת ב'. ברגר יחליף בתפקיד את שרון עמית, שהודיעה לפני כחודשיים על פרישתה מהתאגיד - כפי שנחשף ב"ביז מדיה".
לברגר (42) רקע עיתונאי עשיר ברדיו ובטלוויזיה. הוא הצטרף לשידור הציבור כבר ב-2006 כששימש ככתב לענייני פלסטינים ברשת ב' של קול ישראל, בתקופת רשות השידור. ב-2017 הצטרף לחטיבת החדשות בתאגיד השידור כאן, עם הקמתו, ומאז שימש כמנהל דסק העולם הערבי והפלסטינים בחטיבת החדשות הכוללת את כאן 11 וכאן רשת ב'. לאורך השנים הוא מילא שורה של תפקידים עיתונאיים נוספים על היותו כתב, ובכלל זה עריכה והגשה ברשת ב'.
ב-2009 זכה ברגר בפרס מנכ"ל רשות השידור, כשבנימוקי הפרס נכתב כי סיפק בשנות עבודתו בתחנה מידע חדשותי חשוב, תרם רבות למערכת החדשות והוכיח יכולת וכישורים בתחומו. ב-2021 קיבל הדסק בראשותו את פרס הצטיינות מנכ"ל תאגיד השידור כאן. בין השנים 2012 ל-2015 שימש ראש תא הכתבים לענייני פלסטינים בישראל.
ההודעה של תאגיד כאן על מינויו של ברגר הופצה בדיוק בדקות בהן פורסם על תפיסתם של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הקטלני באלעד, בו נרצחו שלושה ישראלים. "לאורך שנות עבודתו, סיקר ברגר את האירועים הבולטים הקשורים ליחסי ישראל והפלסטינים", נמסר בהודעת התאגיד, "בין השאר - התהליך המדיני, חילופי השלטון ברשות הפלסטינית לאחר מות ערפאת, השתלטות חמאס על רצועת עזה, עסקת שליט ועוד. בנוסף יצר מספר סדרות ומגזין בכאן 11 על מחנות הפליטים הפלסטיניים, האסירים הביטחוניים, והאינתיפאדה השנייה".
ברגר מסר היום: "אני מסיים פרק בחיי המקצועיים ככתב לענייני פלסטינים מזה קרוב ל-20 שנה. כאן רשת ב' היא מקום היקר לליבי, שם עשיתי את רוב שנותיי כעיתונאי. אני מתכוון להמשיך ולשמר את התחנה כזרוע עיתונאית מובילה בישראל. תודה לראש חטיבת החדשות ברוך שי ולמנהלי התאגיד על ההזדמנות והאמון".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
