מגזין הבידור "וראייטי" בחר עוד ישראלית לרשימה יוקרתית
לכבוד יום האישה הבינלאומי, מנכ"לית חברת המדיה ענני אורלי אטלס כץ שולבה ברשימת המשפיעות של מגזין הבידור מהנחשבים בעולם. אטלס כץ: "נשים פשוט הכי טובות בכל דבר"
אורלי אטלס כץ (צילום: גיא נחום לוי)
מנכ"לית ענני ו-EVP Paramount ישראל, אורלי אטלס כץ, נבחרה לקחת חלק בדוח הנשים המשפיעות בעולם הבידור לשנת 2022 של מגזין הבידור מהמובילים בעולם וראייטי. הבחירה באטלס כץ הוא לכבוד יום האישה הבינלאומי החל ב-8 במרץ.
המגזין מצדיע לנשים שהשפיעו על עולם הבידור והתקשורת העולמית, וכוללת רשימת מכובדת של זוכות אוסקר ואמי, מנהלות סטרימינג ומפיקות מובילות. ברשימה אפשר למצוא בין היתר את פנלופי קרוז, ג'יין קמפיון, יו יונג-יון ואוליביה קולמן.
"צוות ההנהלה הבכיר שלי הוא 75% נשים, שזה לא בטעות. הן פשוט הכי טובות בכל דבר", אמרה אטלס כץ בראיון לווראייטי. המטרה שלה לשנת 2022: "להפיץ תוכן ישראלי בכל רחבי העולם - דרמות ותוכניות ילדים ישראליות".
- פרדוקס הישראלית גייסה 200 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד ד'
- רני צים: "נחזיר את הדומיננטיות של פסגות; נחזק את ניהול התיקים"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חברת ויאקום, שמחזיקה בחברת ההפקות Paramount (פרמונט) רכשה לפני כשנתיים את השליטה בחברת המדיה הישראלית ענני (בעבר ענני תקשורת) ארבע שנים לאחר שרכשה מניות מיעוט בחברה הישראלית. בפורטפוליו של ענני מותגי טלוויזיה גדולים כמו MTV, ניקולודיאון, ניק ג'וניור וקומדי סנטרל, לצד ערוצי נישה ישראלים בהם ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, החיים הטובים וערוצי אגו, כמו גם שתי חברות הפקה (NUTZ ושמי) וחברת דיגיטל Mars Interactive, המפתחת מוצרים אינטראקטיביים. ההצלחה הגדולה ביותר שלה היא הסדרה החממה, שרשמה הצלחה גדולה בישראל, וזכתה לעיבוד חדש בנטפליקס.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
