מהלכי הדיגיטל הזוכים: הטיקטוק של מאוחדת וכרטיס "רעות תקני לי" של MAX
המהלך להשקת הטיקטוק של מאוחדת
איגוד השיווק הישראלי הכריז היום על הזוכים בפרס ה-Booster למהלכי הדיגיטל לרבעון הרביעי של 2021. הזוכים הם "רעות תגהצי לי" - הסיפור על קבוצת קהילתית בפייסבוק שהפכה לכרטיס אשראי ורוד, והשקת עמוד הטיקטוק של מאוחדת ללימוד שפת הסימנים.
Booster הוא פרס המוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן, המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים ועוד. מדי רבעון מתכנס צוות שופטים הכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל, ובוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין.
מפייסבוק לכרטיס אשראי
חברת האשראי MAX חברה לרעות לונברג, מייסדת קבוצת הפייסבוק "רעות תקני לי", המציעה הטבות והנחות בקניות ברשת, ליצירת כרטיס אשראי ייחודי המעניק הטבות בלעדיות. הכרטיס מיישם את קודי הקופון הייחודיים של "רעות תקני לי" כבר במהלך הקנייה ומכיל הנחה קבועה למותגים מובילים שקבוצת הפייסבוק עובדת איתם, כך, כשיש קופון ש"רעות" מוציאה בשיתוף פעולה, הלקוחה מרוויחה פעמיים. בנוסף, עמלת ההמרה של הכרטיס למטבע זר נמוכה משמעותית מזו הנהוגה בכרטיסי אשראי רגילים.
- אורקל עולה ב-3% - מה הקשר לטיקטוק?
- מדיטציה בטיקטוק לבני נוער - מה זה אומר והאם זה אפקטיבי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המהלך החדשני של MAX הפך את חברי הקהילה הצרכנית למשתמשי כרטיס אשראי ייעודי והעניק להם ערך משמעותי. ההשקה נערכה בצורה "שקטה", ללא רכישת מדיה ורק בתוך קהילת "רעות תקני לי". אולם אופי המוצר הייחודי עורר רעש תקשורתי רב והשקת הכרטיס זכתה לכיסוי באתרי חדשות וכלכלה, בהם גלובס, וואלהו-ynet, וראיון עומק עם רעות במגזין סוף השבוע של mako.
המהלך של MAX עם קבוצת "רעות תקני לי"
בתוך יומיים מההשקה, הונפקו 2,000 כרטיסי אשראי חדשים והעלייה בקצב הנפקות ממשיכה. מחזור המכירות של הקניות אונליין בכרטיס גבוה ב-30% ביחס לכרטיס רגיל של MAX. נרשמו פי שלושה כניסות לאתר ההנפקות מביום ממוצע, וכל זה באופן אורגני. בנוסף, נרשמה עלייה של 109% במספר המבקרים באתר של "רעות תקני לי" וקבוצת הפייסבוק שלה צומחת בכל יום בעשרות חברות חדשות.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
"המהלך של מקס מוכיח חיבור למגמות וקהלים ועבודה של שיווק עדכני ומהווה סמן ימני לכוחם של משפיענים על הכלכלה הישראלית", צוין בנימוקי השופטים. "זהו מהלך המגלם הבנה עמוקה של הכוח של קהילות בכלל ו'רעות תקני לי' בפרט וחשיבה על פרסונליזציה מותאמת ללקוחות שלה בצורה מדויקת וחכמה. MAX שיתפה פעולה עם פלטפורמה מבלי להשתלט עליה, באופן שמכבד את הקהילה ונותן במה למשפיענית להיטיב עם הקהל שלה, ובכך יצרה ניצחון משותף לשני הצדדים. מדובר במהלך שזיהה צורך בדיגיטל ותוקשר וקודם בדיגיטל בלבד, עם תוצאות מדהימות והתאמה מושלמת לפלטפורמה וקהל היעד".
המהלך של קופ"ח ללימוד שפת הסימנים
כחלק ממהלך להשקת עמוד הטיקטוק של מאוחדת, יזמה הקופה בשיתוף משרד הדיגיטל בלינק וטיק טוק ישראל, מהלך הכולל תוכן ייעודי להעלאת המודעות לחשיבות שוויון זכויות לאנשים. מאוחדת ובלינק זיהו את הצורך להיכנס כשחקן מרכזי חזק בפלטפורמה שצוברת תאוצה בישראל, על מנת להיחשף לקהלים חדשים ולתת ערך מוסף ללקוחות הקופה. כמו כן, זיהו את הצורך להעניק פתרון לאנשים עם מגבלת שמיעה שלא יכולים ליהנות מטיק טוק המבוססת סאונד.
מאוחדת חיברה בין הערך שהמותג נותן לקהל לקוחותיו, ליום המודעות לאנשים עם מוגבלויות ולפלטפורמה הכי רועשת ומבוססת סאונד – טיקטוק, והשיקה את העמוד ביום המודעות לאנשים עם מוגבלויות, עם סרטונים שהקריאייטיב שלהם סבב סביב השתקה ליום אחד של הפלטפורמה הכי רועשת ברשת.
הסרטונים כוללים "שיעורים" קצרים שבהם מתורגמנית שפת הסימנים שרה גבאי מלמדת את נבחרת הטיקטוקרים של מאוחדת ואת הגולשים "לדבר" בשפת הסימנים. סרטונים של הטיקטוקרים עצמם - ללא סאונד ובשפת הסימנים - עלו בעמודי הטיקטוק שלהם.
בכך פיתחה הקופה טרנד טיקטוק חדש. הסרטונים של הטיקטוקרים ושל שרה גבאי זכו למאות אלפי צפיות ולמאות תגובות כבר ב-24 שעות הראשונות למהלך - כאשר גולשים רבים העידו בתגובות כי הם אנשים עם מוגבלות והמהלך ריגש אותם וסייע להם להעלות מודעות לנושא הזה.
הקמפיין בטיקטוק הניב כ-9.5 מיליון חשיפות לכלל הסרטונים, כ-6,500 עוקבים חדשים לעמוד מאוחדת וכ-40 אלף ביקורים בעמוד.
מאוחדת ניצלה את פלטפורמת טיקטוק באופן דיסרפטיבי מחד (שקט מוחלט), אך רלוונטי מאוד לפלטפורמה מאידך (ניצול הכוח של היוצרים בפלטפורמה, פניה למעשים טובים לדור שמעריך מעשים טובים)", צוינו השופטים. "כניסה זו לפלטפורמה החדשה יצרה מודעות ועניין.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
