משבר האומיקרון: איך NBC תסקר את אולימפיאדת החורף
התוכנית לשלוח צוותי שידור לסיקור התחרויות בבייג'ינג, קיבלה טוויסט בשל התפשטות האומיקרון והנחיות הקשוחות של הסינים. בכירי NBC החליטו כי השידורים יועברו ממטה הרשת בארה"בNBC
עוד טורניר גדול צריך להתמודד עם משבר הקורונה, והפעם אולימפיאדת החורף שצפויה להיפתח בבייג'ינג ב-4 בפברואר. החששות מזן האומיקרון הובילו את רשת NBC, שמחזיקה בזכויות השידור האמריקאיות של משחקי הקיץ והחורף האולימפיים, להחלטה לא לשלוח את שלושת צוותי השידור - כולל מגישים בכירים ברשת - שתוכננו לסקר את התחרויות בסין, בשל הזינוק בממדי התחלואה מהאומיקרון.
סגן נשיא בכיר לתקשורת ב- NBC Sports, גרג יוז, אמר לעיתון USA TODAY, כי "הצוותים המשדרים במשחקים, כולל בהחלקה האמנותית, יעשו זאת מהמתקן שלנו בסטמפורד (קונטיקט, א"כ) בשל החשש מקורונה".
כך עולה שצוותי השידור של NBC לענפי ספורט פופולריים באוליפיאדת החורף, כמו החלקה אמנותית, סקי אלפיני וסנובורד, שהיו צפויים להיות בבייג'ינג, כבר לא יגיעו לסין.
NBC נאלצה לבטל את השתתפותם של חלק מצוותיה באולימפיאדת טוקיו שנערכה בקיץ האחרון ביפן, בשל משבר הקורונה, אולם כאמור שלחה צוותים לסקר את ההתמודדויות בענפי ספורט פופולריים, כגון שחייה ואתלטיקה. אלא שאז לא התמודד העולם עם האומיקרון, זן מדבק הרבה יותר. החשש כעת הוא שספורטאים ונציגי תקשורת שיגיעו לסין ויתגלו בבדיקות כחיוביים, יאלצו לשהות בהסגר ימים ואף שבועות.
- קומקאסט מפצלת את הערוצים שלה - מה יהיה עם CNBC ו-MSNBC?
- התגעגעתם לקרלינג? 500 שעות לייב ישודרו ממשחקי החורף
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הנשיאה והמפיקה בפועל של NBC Olympics Production, מולי סולומון, אמרה ל- USA TODAY ש"מודל סיקור המשחקים בבייג'ינג יהיה דומה לזה שהיה בטוקיו, אבל יהיה לנו הרבה יותר כוח אדם בקונטיקט מאשר בעיר המארחת. שידור המשחקים הפכה למאד מורכבת בשל התנאים המשתנים של הקורונה ומדינות ה'אפס-סובלנות' של סין".
למרות ששידור אירועי ספורט מהאולפן פוגמים בעבודתם של השדרנים והפרשנים, סולומון מנסה להרגיע: "אנחנו צריכים לוודא שנוכל לספק את אותה חוויית צפייה איכותית לצופים שלנו. זו הסיבה שאנחנו מפוצלים בין שתי הערים".
NBC כן תשלח למשחקים צוותים טכניים, שיהיו כפופים להנחיות הקשוחות של הממשל הסיני, שקבע כי כל נציגי התקשורת שיגיעו לסיקור המשחקים, יצטרכו לשמור על ריחוק חברתי מהספורטאים עצמם, בדומה להחלטה של היפנים באולימפיאדת טוקיו.
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בכל מקרה, חברת האם NBCUniversal תנצל את האולימפיאדה הזאת, כפי שהחלה כבר במשחקי טוקיו לפני כחצי שנה, כדי לקדם את שירות הסטרימינג שלה Peacock שהושק בקיץ 2020. היא מתכוונת להעביר חלק מהשידורים החיים לסטרימינג תמורת דמי מנוי חודשיים של חמישה דולרים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
