לוגו גו סטייל
צילום: Go style

כבר לא באופנה: מגזין "Go style" יחדל להתקיים כעיתון עצמאי

עוד מכה לפרינט: ירחון האופנה ועיצוב הבית מבית ידיעות אחרונות יחולק כמוסף של "לאישה" אחת לרבעון, וייכנס בנעלי העיתון המסחרי "סטילטו" - שייסגר
עינת שחק | (12)

ל"אייס" נודע כי מגזין האופנה ועיצוב הבית "Go style" מקבוצת "ידיעות אחרונות" יסיים בחודש פברואר את מתכונתו כירחון, ויצורף כמוסף לשבועון "לאישה" אחת לרבעון. המגזין יחליף את העיתון המסחרי "סטילטו", שייסגר.

גוסטייל נחשב למותג חזק יותר עבור הקבוצה, ובשונה מ"סטילטו" יכיל תוכן מערכתי בלבד, כאשר כל הפן המסחרי ינוהל על ידי המטרייה של "לאישה". מבחינת הקבוצה מדובר בשדרוג למגזין האופנה, אשר יהנה מתפוצה הרחבה פי ארבע הודות להיקף קוראות "לאישה". 

"Go style" נוסד על ידי עורכת העיתון, ליאת לוי-קופלמן, בינואר 2004 תחת השם GO (Girls Only). לפני כתשע שנים, בחודש פברואר 2011 המגזין שינה את שמו ל-"Go Style". בתוך כך, מדורי עיצוב הפנים, האופנה והטיפוח בעיתון הורחבו, ומספר העמודים הכללי בכל גיליון גדל.

ערוץ התוכן של המותג ותכניו, נהנים מקידומים יומיומיים תחת פורטל "xnet לאשה" ב-ynet, ומקהל יעד של נשים בנות 18-45. מלבד צמצום תדירות מופעי הפרינט, המותג ימשיך להתקיים מדי יום בדיגיטל וברשתות החברתיות.

לאור הצמצומים במגזין, חלו גם קיצוצים בקרב עובדות המערכת. מרביתן צפויות להשתלב בתפקידים שונים בקבוצת ידיעות, אולם שלוש עובדות נוספות פוטרו ועורכת נוספת החליטה שלא להמשיך בקבוצה.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ש 27/01/2020 08:20
    הגב לתגובה זו
    הגתה והחזיקה את המגזין שנים רבות בהצלחה בהמשך דרכו
  • מימי 01/02/2020 10:34
    הגב לתגובה זו
    אבל פנאי פלוס הבא בתור אם לא יעיפו את ליאת
  • 6.
    פיצ 26/01/2020 06:50
    הגב לתגובה זו
    לא נתגעגע
  • 5.
    עצוב מאדד (ל"ת)
    עצוב מאדד 25/01/2020 23:57
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הבא בתור זה פנאי פלו 25/01/2020 16:27
    הגב לתגובה זו
    עיתןן פח עם אפס תפוצה ומלי זיידמן העלובה שרק דורשת עוד ועוד בתמורה לכלום חשיפה
  • מימי 01/02/2020 10:33
    הגב לתגובה זו
    מסחטת משרדי פירסום הפח אשפה המכוערת הזאת, הולכת לכל אירוע בכדי לעקוץ, וכמובן בביקורת אוכל היא באה עם כל המשפחה להעמיס
  • 3.
    למה נמשיך לשלם? (ל"ת)
    אתי 25/01/2020 13:13
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    פפחחחח 25/01/2020 13:03
    הגב לתגובה זו
    ברוך שפטרנו חבורת אפסיות שם במגזין!!!!
  • 1.
    מימי 23/01/2020 20:39
    הגב לתגובה זו
    הבחורה לא עושה כלום, זורקת את כל העבודה על העובדות שלה, לא פלא שסוגרים הבחורה כל היום בחו"ל ועוקצת אקססוריז בהשקות יח"צ, תנו לה בעיטה מהר לפני שפנאי פלוס גם יסגר השנה...
  • טירן 26/01/2020 13:20
    הגב לתגובה זו
    מי שלא מכיר לא יודע. הבחורה בולדוזר של עבודה עם אחראיות גדולה . המגזין קם בהשראתה והיא יודעת את העבודה. לכל המלעיזים היד קלה על המקלדת . ליאת יכולה להוות השראה לכולם איך להוביל צוות ולהיות מלכה בכל מובן המילה. ממליצה גם לקרוא את הספר שכתבה לאחרונה . תובנות לחיים עבורכם...קצת כבוד לאנשים שעובדים קסה לפרנסתם.
  • מימי 01/02/2020 10:31
    ספר את קוראת לחרא הזה שכתבו לך בשקל תשעים חחח... איך להיות בדיחה זה היה צריך להיות השם שלו
  • אסף 23/01/2020 22:20
    הגב לתגובה זו
    טוב שעדיין מוכרים מגזינים של אופנה חברות מוצלחות יותר
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.