לקראת הבחירות - גב האומה תעבור לשדר פעמיים בשבוע
החל מהשבוע הראשון של ינואר תכנית הסאטירה גב האומה תשודר פעמיים בשבוע, ותנדוד ממשבצת הפריים טיים למשבצת "פריים שני" - המתחילה לאחר 22:30, כמו בימיה המוקדמים ברשת.
מהלך זה מתרחש על אף ממוצע הרייטינג הבלתי מזהיר של התכנית, העומד על כ-7% בקרב משקי הבית היהודיים וכ-240 אלף צופים מקרב כלל האוכלוסייה, אולם נדמה שלרשת אין קלף אחר מול המתחרה בקשת. לשם השוואה, בסבב הבחירות הקודם, ארץ נהדרת רשמה נתונים הגבוהים יותר מפי שניים - 17%-20% לפרק וכ-500 אלף צופים.
מלבד השינוי בלוח השידורים, התכנית תישאר באותה המתכונת; לצד ליאור שליין יככבו בפאנל אורנה בנאי, עידו רוזנבלום, עינב גלילי, ליאור אשכנזי, רותם אבוהב, מאור כהן וגלית חוגי, וינסו לתת פייט לארץ נהדרת שכבר בדרך לצילומי הפרומו לעונה.
- 11.יוסף 14/12/2019 14:34הגב לתגובה זוחזק ואמץ ליאור שליין וצוותו המצויין. ארץ נהדרת, הינה בבחינת לחם שעשועים, תוכנת קלילה להמונים. גב האומה, תוכנת לאנשים שפויים, שקולים, מאוזנים, אינטליגנטים, אנשים חושבים
- 10.בהההה 14/12/2019 10:20הגב לתגובה זואילוץ של רשת באצטלת סאטירה. זה מה שקורה שבזכיינית לא בונים ומתכננים מראש.
- 9.חוחית 13/12/2019 21:32הגב לתגובה זותוכנית פח מצחיקים רק את עצמם
- 8.תכנית הכי זבל שקיימת (ל"ת)ליאור מסמן עבר זמנו 13/12/2019 19:56הגב לתגובה זו
- 7.אוהדת 13/12/2019 12:34הגב לתגובה זואתכם תמיד
- 6.אלי 13/12/2019 09:34הגב לתגובה זומדינה שמאלנית מותר לכם הכל שרמוטות.זה תעמולת בחירות זבל.על חשבון הציבור. אנחנו מממנים את הזבל הזה.יורים לעצמנו ברגליים.לא לצפות בחרה הזה.
- 5.משה 13/12/2019 08:31הגב לתגובה זויש לה הומור ברמה של ילדים בני ארבע
- 4.סילביו 13/12/2019 08:03הגב לתגובה זואני ימני,אבל ממש אוהב את ליאור שליין,הוא מצחיק ומתוחכם,אבל השאר באמת אבוי...ממש לא מצחיקים ,במיוחד עידו רוזנבלום,ממש בדיחות קרש,אין לא פרצוף שמספר בדיחות,וגם שהוא מספר משהו מצחיק זה ממש בצורה יבשה,חבל חבל ששיחררתם את גורי אלפי,הוא באמת ידע להצחיק,עינב גלילי יבשה ומאוסה,אורנה בנאי לעיתים רחוקות מבריקה,החדשה שהביאו צווחנית ,נשאר רק שליין המבריק
- 3.התכנית מיצתה את עצמה... (ל"ת)Yuval 13/12/2019 06:54הגב לתגובה זו
- היא מיצתה את עצמה כבר מימי הפיילוט (ל"ת)אח שלו 14/12/2019 23:19הגב לתגובה זו
- 2.יעקב 12/12/2019 20:03הגב לתגובה זותוכנית פארש של ציניות מגעילה ורדודה עדיף שהיצור הזה יסתפק במשכורת מינימום בתור מנקה זבל
- 1.חדשות נהדרות. אתם אדירים!!! (ל"ת)אביבית 12/12/2019 18:42הגב לתגובה זו
- ככ מאוחר (ל"ת)למה 13/12/2019 17:08הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.