גב האומה
צילום: רונן אקרמן ודי שחם

לקראת הבחירות - גב האומה תעבור לשדר פעמיים בשבוע

תכנית הסאטירה בהנחיית ליאור שליין תעבור למשבצת שידור מאוחרת יותר, ותנסה לנגוס ברייטינג של ארץ נהדרת. למי יתנו הצופים את המנדט הפעם?
אייס | (13)

החל מהשבוע הראשון של ינואר תכנית הסאטירה גב האומה תשודר פעמיים בשבוע, ותנדוד ממשבצת הפריים טיים למשבצת "פריים שני" - המתחילה לאחר 22:30, כמו בימיה המוקדמים ברשת.

מהלך זה מתרחש על אף ממוצע הרייטינג הבלתי מזהיר של התכנית, העומד על כ-7% בקרב משקי הבית היהודיים וכ-240 אלף צופים מקרב כלל האוכלוסייה, אולם נדמה שלרשת אין קלף אחר מול המתחרה בקשת. לשם השוואה, בסבב הבחירות הקודם, ארץ נהדרת רשמה נתונים הגבוהים יותר מפי שניים - 17%-20% לפרק וכ-500 אלף צופים.

מלבד השינוי בלוח השידורים, התכנית תישאר באותה המתכונת; לצד ליאור שליין יככבו בפאנל אורנה בנאי, עידו רוזנבלום, עינב גלילי, ליאור אשכנזי, רותם אבוהב, מאור כהן וגלית חוגי, וינסו לתת פייט לארץ נהדרת שכבר בדרך לצילומי הפרומו לעונה.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    יוסף 14/12/2019 14:34
    הגב לתגובה זו
    חזק ואמץ ליאור שליין וצוותו המצויין. ארץ נהדרת, הינה בבחינת לחם שעשועים, תוכנת קלילה להמונים. גב האומה, תוכנת לאנשים שפויים, שקולים, מאוזנים, אינטליגנטים, אנשים חושבים
  • 10.
    בהההה 14/12/2019 10:20
    הגב לתגובה זו
    אילוץ של רשת באצטלת סאטירה. זה מה שקורה שבזכיינית לא בונים ומתכננים מראש.
  • 9.
    חוחית 13/12/2019 21:32
    הגב לתגובה זו
    תוכנית פח מצחיקים רק את עצמם
  • 8.
    תכנית הכי זבל שקיימת (ל"ת)
    ליאור מסמן עבר זמנו 13/12/2019 19:56
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אוהדת 13/12/2019 12:34
    הגב לתגובה זו
    אתכם תמיד
  • 6.
    אלי 13/12/2019 09:34
    הגב לתגובה זו
    מדינה שמאלנית מותר לכם הכל שרמוטות.זה תעמולת בחירות זבל.על חשבון הציבור. אנחנו מממנים את הזבל הזה.יורים לעצמנו ברגליים.לא לצפות בחרה הזה.
  • 5.
    משה 13/12/2019 08:31
    הגב לתגובה זו
    יש לה הומור ברמה של ילדים בני ארבע
  • 4.
    סילביו 13/12/2019 08:03
    הגב לתגובה זו
    אני ימני,אבל ממש אוהב את ליאור שליין,הוא מצחיק ומתוחכם,אבל השאר באמת אבוי...ממש לא מצחיקים ,במיוחד עידו רוזנבלום,ממש בדיחות קרש,אין לא פרצוף שמספר בדיחות,וגם שהוא מספר משהו מצחיק זה ממש בצורה יבשה,חבל חבל ששיחררתם את גורי אלפי,הוא באמת ידע להצחיק,עינב גלילי יבשה ומאוסה,אורנה בנאי לעיתים רחוקות מבריקה,החדשה שהביאו צווחנית ,נשאר רק שליין המבריק
  • 3.
    התכנית מיצתה את עצמה... (ל"ת)
    Yuval 13/12/2019 06:54
    הגב לתגובה זו
  • היא מיצתה את עצמה כבר מימי הפיילוט (ל"ת)
    אח שלו 14/12/2019 23:19
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יעקב 12/12/2019 20:03
    הגב לתגובה זו
    תוכנית פארש של ציניות מגעילה ורדודה עדיף שהיצור הזה יסתפק במשכורת מינימום בתור מנקה זבל
  • 1.
    חדשות נהדרות. אתם אדירים!!! (ל"ת)
    אביבית 12/12/2019 18:42
    הגב לתגובה זו
  • ככ מאוחר (ל"ת)
    למה 13/12/2019 17:08
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.