מסי וסוארס הביאו שלשום 15% - אתמול הנבחרת הבריחה צופים
רק שלשום הניב משחק הידידות הנהדר בין ארגנטינה ומסי לאורוגוואי וסוארס בבלומפילד 15% לערוץ הנישתי ספורט 5, הרי שמשחק רשמי של נבחרת ישראל בו הפסידה 1:0 לצפון מקדוניה אתמול במסגרת מוקדמות טורניר היורו, הסתפק ב-6.7% (195K) בערוץ ארצי – כאן 11, כך על פי נתוני צפייה. קדם משחק רשם 4.2%, וסיכומו – 1.7%.
התכנית מועדון לילה (קשת 12) קיבלה 19.9% (549K), פי שלושה יותר מגב האומה (רשת 13) שהסתפקה ב-6.7% (195K). ההפסד של מכבי תל אביב ביורוליג למילאנו (ספורט 5) רשם 4.2%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 10.5%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.8%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) - 3.3%, לקט של 'הצינור' (רשת 13) - 3.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.7%,
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.1%,
בנקודה יותר מהעולם הבוקר (רשת 13) עם 4.1%.
רצועת 17-20:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 9.5%, שש עם - 10.7%, ערב טוב עם גיא פינס - 12.7%, תכנית חיסכון – הפגיזה עם 16.1%.
רשת 13: החדשות עם אלי ראכלין - 4.3%, שש עם אלמוג בוקר - 5.2%, לפני החדשות - 5.4%, שווה כסף - 4.7%.
כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן סג"ל - 1.5%, העולם היום - 1.4%, גאולה ולונדון - 1.6%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 רשמה 18% (466K),
מול חדשות 13 שהסתפקה ב-7.3% (241K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 3.9% (96K).
- 5.חדשות 13 מות קליני 21/11/2019 20:00הגב לתגובה זוכתבי מזגנים מדושני עונג. ועורך מהדורה שמעולם לא היה עיתונאי.בקיצור שכונה במיטבה
- 4.אני 20/11/2019 11:38הגב לתגובה זוקשת ייצרה פער אדיר במספרים, כמעט על כל משבצת, זה נוק אאוט
- 3.גב האומה המיץ של הזבל. (ל"ת)רחלי 20/11/2019 11:35הגב לתגובה זו
- 2.תמיר 20/11/2019 11:18הגב לתגובה זוזה הפרק השני ונראה שיש בעיות בצילום או היריכה התמונה מאוד מפוקסלת בחלקים מהשידור כאילו חסכו בהפקה.
- 1.ישראל 20/11/2019 10:36הגב לתגובה זועכשיו זה ברור שהתאגיד נכשל וצריך לסגור אותו. אם משחקי הנבחרת היו משודים בספורט 5 מזמן היינו עולים לשלב הבא. התאגיד מחרב כל חלקה טובה. (מתוך: תגובות אפשריות של עובדי קשת רשת)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.