יוני וולף קיבל את תקציב היח"צ של ענני תקשורת
משרד JWPR יוני וולף תקשורת בבעלות איש יחסי הציבור יוני וולף ושותפו אור ניר החלו לטפל בחברת ענני תקשורת. הם יעבדו תחת עינת דקל ויצמן - מנהלת השיווק והתקשורת של החברה.
'ענני תקשורת' בבעלותו של אודי מירון המכהן גם כיו"ר, ובניהולה של אורלי אטלס כץ, היא אחת מחברות התוכן, ההפצה וההפקה הגדולות בישראל. בבעלותה יותר מ-15 ערוצי טלוויזיה, בהם ערוץ האוכל, ערוץ הטיולים, ערוץ החיים הטובים, ערוץ הבריאות, אגו, אגו טוטאל ועוד. לצד הפצת והפקת ערוציה, 'ענני' היא המפעילה המקומית של ערוצי תאגיד ויאקום המונה בין היתר את ערוצי ניקלודיאון, ניק ג'וניור, טין ניק, MTV ישראל, וקומדי סנטרל.
ענני תקשורת פעילה מאוד בתחום ההפקות הבינ"ל במסגרתן הפיקה סדרות לנטפליקס, ו-ויאקום, ומכרו פורמט של קשת ל-BBC. הקבוצה מונה בין את קבוצת החברות שמיים הפקות - זרוע ההפקה של ענני ומספקיות התוכן הגדולות בתעשיית הטלוויזיה הישראלית; חברת Nutz Production - זרוע ההפקה של ויאקום ישראל האחראית לעשרות תכניות ופורמטים ישראלים; חברת הפוסט פרודקשן Post Office; וחברת האפליקציות MARS. משרדם של וולף וניר יטפלו בכל קבוצת החברות.
JWPR מטפל בלקוחות מעולמות הטכנולוגיה דוגמת מלאנוקס, WIX, FIVERR, סולוטו, Robotemi, חברת הייעוץ והיישום הטכנולוגי הגדולה בעולם Accenture, תקציבי תרבות דוגמת הקומדיה המוזיקלית 'אפס ביחסי אנוש' מבית תיאטרון בית ליסין, פסטיבל הקולנוע הישראלי בלוס אנג'לס, סרטי קולנוע מבית יונייטד קינג, פילם האוס וקולנוע חדש, מלון ומרכז אמנויות אלמא, מרוץ הלילה של עיריית תל אביב-יפו, בתים מבפנים 2019 – תל אביב וירושלים ועוד.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
