פרישה מפתיעה: אדם פולצ'ק מנכ״ל ליאו ברנט יסיים את תפקידו
באופן מפתיע, לאחר 4 שנים בתפקידו, אדם פולצ'ק מנכ״ל משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בסוף השנה הנוכחית. הסיבה המרכזית לפרידה היא מינויו לתפקיד בכיר במגזר העסקי.
כאמור, פולצ'ק כיהן בתפקידו בליאו ברנט ב-4 השנים האחרונות. הקדנציה שלו נחשבה למוצלחת הן ברמת גיוס התקציבים והן תדמיתית, ברמה המקצועית של איכות העבודות שזכו בלא מעט פרסים וכן בגיוס טאלנטים תחתיו כגון עמי אלוש, סמנכ"ל הקריאייטיב.
בפובליסיס מציינים כי "תחת ניהולו של אדם הציג המשרד שיעורי צמיחה מרשימים והיה למשרד הצומח ביותר בישראל, כמו כן זכה המשרד שנתיים רצופות באריות בפסטיבל קאן לפרסום ותוך זמן קצר נבחר להיות אחד מ-5 המשרדים המובילים של ליאו ברנט בעולם, מתוך 85 סניפים".
פולצ'ק שנחשב ל"איש של לקוחות" ולאחד ממנהלי הלקוחות המוכשרים שצמחו בענף, החל את קריירת הפרסום שלו לפני 17 שנה במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי שם גם היה מנכ"ל משותף לזמן קצר, בתקופה שהמשרד עבר תהפוכות רבות עם פרישת מייסדיו. לאחר מכן הצטרף לקבוצת פובליסיס בתחילה כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום פובליסיס ולאחר מכן כמנכ"ל ליאו ברנט.
יו"ר ומנכ"ל קבוצת פובליסיס בישראל יוסי לובטון: "אדם בחר לעשות את המעבר מעולם הפרסום בו שימש בתפקידים בכירים במשך 17 שנים לעולם העסקי, אין לי ספק שכשרונו הרב ויכולת המנהיגות שלו יגרמו לו להצליח גם בתפקידו החדש. אדם הפך את ליאו ברנט למשרד מוביל בשוק הישראלי, שעבודתיו הקריאטיביות הפכו לשם דבר בעולם כולו. היסודות שיצק אדם בליאו ברנט איתנים ואין לי ספק שהמשרד ימשיך ויתפתח גם בעתיד".
"אחרי 17 שנה בחרתי להגיד תודה לענף הפרסום ולעבור הלאה לאתגרים ניהוליים חדשים", אמר פולצ'ק. "אני רוצה להודות מעומק ליבי לכל מי שליווה אותי בפרק הזה של חיי - מנהלים, שותפים, עובדים ולקוחות. ליאו ברנט הוא מקום שמגלם את כל הטוב שיש לענף הזה להציע ואני מאחל למשרד ולאנשים הנהדרים שמרכיבים אותו להמשיך להיות משרד הרעיונות הכי טוב בתעשייה עם האנרגיות הכי טובות בתעשייה".
- 25.בהצלחה תותח אויר חם! (ל"ת)גדי 10/11/2019 20:34הגב לתגובה זו
- 24.בן אדם מזויף ולא מוכשר (ל"ת)סמי 10/11/2019 16:17הגב לתגובה זו
- 23.יאללה פולצ’ק תן בראש (ל"ת)איזה מטאור! 09/11/2019 07:01הגב לתגובה זו
- ועד שזה יקרה - תן במקלדת (ל"ת)גלי 10/11/2019 16:16הגב לתגובה זו
- 22.בלון נפוח, אישיות בלתי נסבלת (ל"ת)מכר 08/11/2019 10:12הגב לתגובה זו
- 21.תותח על, עם לב הכי רחב, מגיע לו! (ל"ת)מלך!! 06/11/2019 11:38הגב לתגובה זו
- 20.משפחה 30/10/2019 15:27הגב לתגובה זוכל הכבוד גאים בך מאוד! שיהיה בהצלחה! תתעלם מכל הקנאים, חוץ מ- 19
- 19.נוד נפוח מלא בעצמו (ל"ת)מבפנים 30/10/2019 11:04הגב לתגובה זו
- 18.אגו אגו אגו אגו 30/10/2019 06:05הגב לתגובה זולא מיצינו את המשאב הזה במאה הקודמת?
- 17.שימי 29/10/2019 18:35הגב לתגובה זושבטוחים שהם אלוהים חי ואין להם מושג ירוק בשום דבר שקורה בעולם האמיתי. אפס חדשנות, אפס מקוריות, אפס רגישות - פשוט עוד פרסומאי שממש אבל ממש עף על עצמו. משעמם
- 16.ד 29/10/2019 12:22הגב לתגובה זובהצלחה
- מה חכם? ומה מהלך? כולם עושים את זה (ל"ת)דני 29/10/2019 18:36הגב לתגובה זו
- 15.בצער רב עולם הפרסום נפרד מעוד בלון (ל"ת)אגם 28/10/2019 14:32הגב לתגובה זו
- 14.רונן 28/10/2019 10:46הגב לתגובה זולחבק אותם, לדבר איתם להקשיב להם, לנסות למצוא קצה חוט ולפרום את נפשם המסוכסכת. אחלה פולצ׳ק.
- חזי 30/10/2019 06:02הגב לתגובה זולמה לרחם רק על המבקרים? רחם גם על המגיבים מטעם. הם די אותו הדבר בינינו. והכי חשוב חבק את פולצ׳ק נראה שהוא בעיקר זה שזקוק לחיבוק - בכל זאת פרסומאי
- 13.נמרוד 28/10/2019 09:19הגב לתגובה זושאתם פחות מכירים, אבל הוא איש פרסום מאויים, כוחני, עם אגו ענק ולב קטן קטן...התפוח לא נופל רחוק מהעץ.
- לא רחוק מאיזה עץ? (ל"ת)אבירם 29/10/2019 12:11הגב לתגובה זו
- העץ הדינוזאור שלמור אבנון עמיחור (ל"ת)פנימאי 29/10/2019 18:32
- 12.יום יבוא 28/10/2019 09:16הגב לתגובה זויום יבוא ובו נפסיק לסגוד לאדם הגבוה, החסון והלבן ונשמע את קולה של חווה.
- 11.בטח יאמן קבוצה ב-NBA (ל"ת)יוסי צרפתי 27/10/2019 17:26הגב לתגובה זו
- למה ללקק, מחפש לקוח? (ל"ת)חיים 28/10/2019 14:18הגב לתגובה זו
- 10.המון הצלחה אלוף! (ל"ת)דבורה 27/10/2019 15:23הגב לתגובה זו
- 9.בהצלחה תותח. שמחה בשבילך (ל"ת)ורד 27/10/2019 14:34הגב לתגובה זו
- 8.יניב גלבוע 27/10/2019 14:21הגב לתגובה זובאמת אחד האנשים אם לא אחד האנשים
- 7.אייל 27/10/2019 11:53הגב לתגובה זו1. מצחיק שאומרים ״מעבר מעולם הפרסום לעולם העסקי״. עולם הפרסום הוא לא עולם עסקי?? אז מה הוא? 2. אם גם פולצ׳ק שכל חייו היה פריק אמיתי של עולם הפרסום עוזב אותו אז כנראה שהענף הזה באמת נמצא בבעיה.
- יפנצ'וק 27/10/2019 15:27הגב לתגובה זותחום הפרסום הוא עסק במובן הפשטני של המילה, אבל בפועל מדובר בסוכנות רעיונות שמוכרת אותם תמורת כסף (ועמלות מדיה), או כמו שאוהבים לקרוא לזה B2B
- 6.אחד שיודע 27/10/2019 11:08הגב לתגובה זובהצלחה מלך
- 5.מישהו 27/10/2019 10:43הגב לתגובה זויש מצב שמיצה את עולם הפרסום הדועך
- 4.חבר אמת 27/10/2019 10:34הגב לתגובה זואיש נדיר עם ראש טוב ולב ענק
- 3.שיהיה בהצלחה, איש מוכשר ומקצועי (ל"ת)לקוח מרוצה- מאוד 27/10/2019 10:33הגב לתגובה זו
- 2.תותח על! בהצלחה במקום החדש (ל"ת)ארז מיטל 27/10/2019 10:26הגב לתגובה זו
- 1.איש מדהים, בהצלחה (ל"ת)שייני 27/10/2019 10:21הגב לתגובה זו

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות, כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים.
חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.
פריים טיים ושאר מהדורות החדשות
בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד.
גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים.
- בסימן העסקה: הרייטינג עלה בכל מהדורות החדשות
- מהדורות החדשות השתלטו על הפריים טיים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה.
ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.