אדוארדו אלשטיין
צילום: סיון פרג'
פרסום ראשון

אלשטיין מצרף את רונן צור ליח"צ של IDB: מוטי שרף יעזוב?

ההנחה בשוק יחסי הציבור היא שצור מצטרף למערך היח"צ של אדלשטיין על חשבונו של שרף, למרות שלא יצאה הודעה רשמית על סיום ההתקשרות של אדלשטיין ושרף
משה בנימין | (2)

4 שנים לאחר שגייס לשורותיו את שרף תקשורת של מוטי שרף ושרון צציק מרקוביץ', אדוארדו אלשטיין מעבה את מערך היח"צ של IDB ומצרף אליו את משרדו של רונן צור- כך נודע לאייס. 

השאלה הנשאלת בתעשיית יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי היא מה יעלה בגורלו של שרף. ההנחה היא שצור מצטרף למערך היח"צ של אדלשטיין על חשבונו של שרף, למרות שלא יצאה הודעה רשמית על סיום ההתקשרות של אדלשטיין ושרף.

נכון לעכשיו שרף עדיין במערך היח"צ של החברה שתחת שליטתה נמצאות חברת התקשורת סלקום, קבוצת הנדל"ן נכסים ובניין, חברת הביומד אלרון ומחזיקה גם בשופרסל. גורמים בשוק היח"צ מעריכים כי השאלה היא לא "האם" אלא "מתי" שרף יעזוב מיוזמתו או בתרחיש אחר ישוחרר על ידי אלשטיין.

מערך היח"צ של אלשטיין ו-IDB כולל גם את רני רהב שבעבר שימש כדובר הקבוצה, עד להגעתו של שרף, אז הוסט מהתפקיד והמשיך לטפל בחברות הבנות בקבוצה. ההנחה היא שרהב שעבד לצידו של שרף ימשיך בקבוצה כאשר כניסתו של צור לקבוצה היא על המשבצת של שרף. כמו כן, אדוארדו אלשטיין נעזר בשירותיה של היועצת התקשורתית אושרת קמחזי המשמשת כיועצת אסטרטגית בכירה המקורבת לבעלי הקבוצה.   

ממוטי שרף לא נמסרה תגובה לידיעה. ממשרדו של רונן צור נמסר בתגובה: "משרד הייעוץ האסטרטגי צור תקשורת, בהובלת רונן צור, מצטרף למערך ההסברה ויפעל לצד מערך הצוות הקיים".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    דודו 22/09/2019 15:29
    הגב לתגובה זו
    אין פה שום קוסמות, לא חשוב את מי ייקח אדוארדו הוא לא יכול לשנות הרבה מהגישה עליו בתקשורת. כנראה שהוא מחזיק בתפיסות של העבר או שמכרו לו משהו לא רלוונטי. הוא צריך יועץ מדויק ואמין ולקוות ליחס טוב מצד העיתונאים.
  • 1.
    מקורב 12/09/2019 19:35
    הגב לתגובה זו
    לכתוב אושרת קמחזי יועצת אסטרטגית בכירה זה כמו לכתוב נח ב-7 שגיאות
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.