איילת שקד בצלאל סמוטריץ' רפי פרץ
צילום: מסך: חדשות 12

הכוורת של 'ימינה' - ואיך יגשרו על חילוקי הדעות בקמפיין

עם כ-10 מיליון ש' תקציב, הושק קמפיין 'ימינה' - האיחוד החדש של מפלגות הימין. מי יוביל את הקמפיין ברמת חשיפה ומקצועית, ומה יעשו הפוליטיקאים כשאינם מסכימים זה עם זה 
אלכסנדר כץ | (5)

אתמול קיימו ראשי איחוד מפלגות הימין מסיבת עיתונאים להשקת קמפיין הבחירות שלה, וגם חשפו את שם המפלגה החדשה ימינה, ואולם מתברר כי השם נרשם בוועדת הבחירות המרכזית כבר לפני שבוע, ובפרק הזמן הזה הצליחו במפלגת הימין לשמור על השם שלא דלף לעיתונאים.

 

'ימינה' מורכבת מהבית היהודי (בראשותו של שר החינוך הרב רפי פרץ), האיחוד הלאומי (בראשות שר התחבורה בצלאל סמוטריץ') והימין החדש (בראשותה של השרה לשעבר איילת שקד, יחד עם השר לשעבר נפתלי בנט). מרב הכובד של הקמפיין יהיה בשבועיים האחרונים לפני הבחירות, כפי שצפויות שאר המפלגות לנהוג, מ-2 טעמים: חופשת אוגוסט כשישראלים רבים נופשים, גם בחו"ל, וגם הקיצוץ הרב בתקציבי המפלגות לקמפיין הנוכחי. על פי הערכות, 'ימינה' שהמטה שלה יושב במתחם איירפורט סיטי, תשקיע בקמפיין כ-8-10 מיליון שקלים, שיגיעו ממימון מפלגות ותרומות.

 

הקמפיין יעסוק במהות של השם החדש 'ימינה' – ויזכיר למצביעים הפוטנציאלים כי יש רק מפלגה אחת שהיא ימינה לליכוד – וזאת האיחוד החדש של 3 המפלגות. שם רק מקווים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יחליט "לשתות אותם בקשית" בימים שלפני הבחירות.

מאירוע השקת הקמפיין אמש (צילום: גולשים)

 

הוחלט כי שקד – שנואת נפשו של נתניהו ורעייתו שרה, תוביל את הקמפיין גם ברמת החשיפה התקשורתית שלה, וגם בקביעת הכיוון של הקמפיין. אבל מכוון שמדובר על איחוד של 3 מפלגות עם DNA לאו דווקא דומה, נושאים שנויים במחלוקת יגיעו לדיון בפני 4 ראשי המפלגות – היו"ר שקד, הרב פרץ, סמוטריץ' ובנט, והרביעייה כבר פתחה קבוצת וואטסאפ לטובת כך שם ילבנו את הנושאים השנויים במחלוקת. אגב, לקבוצה קראו "הקוקפיט", עקיצה לשם הקבוצה של כחול לבן על ארבעת ראשיה.

 

בצד המקצועי, את הקמפיין ינהל מתן לרמן שעבד עם איחוד מפלגות הימין, ובעבר היה מנהל האסטרטגיה של גל אורן BSD וראש קבוצת פלנינג בשלמור אבנון עמיחי. רפי ברזילי, אותו הביאה שקד, יהיה היועץ האסטרטגי של הקמפיין, ואת הדוברות ינהלו מתן סידי, שמוליק ויליאן ואריק בן שמעון. סידי ימשיך לשמש כדוברם האישי של בנט ושקד, והיה זה שאחראי על הוצאת ההודעות לתקשורת. בצוות יהיה חבר גם נתנאל דיין שעובד עם הרב פרץ, ואיתן פולד שעובד עם סמוטריץ. אסי טלמון שותפו של בן שמעון למשרד 'טלמון & בן שמעון תקשורת' יהיה חבר בצוות האסטרטגי של 'ימינה' מטעמו של סמוטריץ'.

 

משרד ווייב דיגיטל יהיה אחראי על הזרוע הדיגיטלית בקמפיין והקידום ברשתות החברתיות, כולל רכש מדיה בדיגיטל. נראה כי רכש המדיה שלא בדיגיטל, יהיה באחריותו של משרד גל אורן BSD.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אמיר 14/08/2019 20:26
    הגב לתגובה זו
    אבל בדוגרי יש לו אתגר בלתי אפשרי
  • 4.
    יוסי 14/08/2019 16:35
    הגב לתגובה זו
    קדימה לצערי תלכו אחורה וזהות קדימה.
  • 3.
    עדינה 14/08/2019 14:45
    הגב לתגובה זו
    לקחת חלק בדבר הזה . בעוד כמה שנים תודיעו שאתם מתביישים שהכנסתם אנשים כמו סמוטריץ לתפקידים.
  • 2.
    אחד שיודע ומעריך 14/08/2019 12:40
    הגב לתגובה זו
    מתן לרמן התותח - בהצלחה !
  • 1.
    גל 13/08/2019 18:20
    הגב לתגובה זו
    צילום המסך המסך של שקד, פרץ וסמוטריץ׳ יוצר תחושה שמדובר בחבורה של מטורללים! רגע...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״