הכוורת של 'ימינה' - ואיך יגשרו על חילוקי הדעות בקמפיין
אתמול קיימו ראשי איחוד מפלגות הימין מסיבת עיתונאים להשקת קמפיין הבחירות שלה, וגם חשפו את שם המפלגה החדשה ימינה, ואולם מתברר כי השם נרשם בוועדת הבחירות המרכזית כבר לפני שבוע, ובפרק הזמן הזה הצליחו במפלגת הימין לשמור על השם שלא דלף לעיתונאים.
'ימינה' מורכבת מהבית היהודי (בראשותו של שר החינוך הרב רפי פרץ), האיחוד הלאומי (בראשות שר התחבורה בצלאל סמוטריץ') והימין החדש (בראשותה של השרה לשעבר איילת שקד, יחד עם השר לשעבר נפתלי בנט). מרב הכובד של הקמפיין יהיה בשבועיים האחרונים לפני הבחירות, כפי שצפויות שאר המפלגות לנהוג, מ-2 טעמים: חופשת אוגוסט כשישראלים רבים נופשים, גם בחו"ל, וגם הקיצוץ הרב בתקציבי המפלגות לקמפיין הנוכחי. על פי הערכות, 'ימינה' שהמטה שלה יושב במתחם איירפורט סיטי, תשקיע בקמפיין כ-8-10 מיליון שקלים, שיגיעו ממימון מפלגות ותרומות.
הקמפיין יעסוק במהות של השם החדש 'ימינה' – ויזכיר למצביעים הפוטנציאלים כי יש רק מפלגה אחת שהיא ימינה לליכוד – וזאת האיחוד החדש של 3 המפלגות. שם רק מקווים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יחליט "לשתות אותם בקשית" בימים שלפני הבחירות.
- איילת שקד הרוויחה 3.3 מיליון שקל בשנה; תעריף של 2,500 שקל לשעה
- משבר הדיור מחריף: "הממשלה טומנת את ראשה בחול"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאירוע השקת הקמפיין אמש (צילום: גולשים)
הוחלט כי שקד – שנואת נפשו של נתניהו ורעייתו שרה, תוביל את הקמפיין גם ברמת החשיפה התקשורתית שלה, וגם בקביעת הכיוון של הקמפיין. אבל מכוון שמדובר על איחוד של 3 מפלגות עם DNA לאו דווקא דומה, נושאים שנויים במחלוקת יגיעו לדיון בפני 4 ראשי המפלגות – היו"ר שקד, הרב פרץ, סמוטריץ' ובנט, והרביעייה כבר פתחה קבוצת וואטסאפ לטובת כך שם ילבנו את הנושאים השנויים במחלוקת. אגב, לקבוצה קראו "הקוקפיט", עקיצה לשם הקבוצה של כחול לבן על ארבעת ראשיה.
בצד המקצועי, את הקמפיין ינהל מתן לרמן שעבד עם איחוד מפלגות הימין, ובעבר היה מנהל האסטרטגיה של גל אורן BSD וראש קבוצת פלנינג בשלמור אבנון עמיחי. רפי ברזילי, אותו הביאה שקד, יהיה היועץ האסטרטגי של הקמפיין, ואת הדוברות ינהלו מתן סידי, שמוליק ויליאן ואריק בן שמעון. סידי ימשיך לשמש כדוברם האישי של בנט ושקד, והיה זה שאחראי על הוצאת ההודעות לתקשורת. בצוות יהיה חבר גם נתנאל דיין שעובד עם הרב פרץ, ואיתן פולד שעובד עם סמוטריץ. אסי טלמון שותפו של בן שמעון למשרד 'טלמון & בן שמעון תקשורת' יהיה חבר בצוות האסטרטגי של 'ימינה' מטעמו של סמוטריץ'.
משרד ווייב דיגיטל יהיה אחראי על הזרוע הדיגיטלית בקמפיין והקידום ברשתות החברתיות, כולל רכש מדיה בדיגיטל. נראה כי רכש המדיה שלא בדיגיטל, יהיה באחריותו של משרד גל אורן BSD.
- 5.אמיר 14/08/2019 20:26הגב לתגובה זואבל בדוגרי יש לו אתגר בלתי אפשרי
- 4.יוסי 14/08/2019 16:35הגב לתגובה זוקדימה לצערי תלכו אחורה וזהות קדימה.
- 3.עדינה 14/08/2019 14:45הגב לתגובה זולקחת חלק בדבר הזה . בעוד כמה שנים תודיעו שאתם מתביישים שהכנסתם אנשים כמו סמוטריץ לתפקידים.
- 2.אחד שיודע ומעריך 14/08/2019 12:40הגב לתגובה זומתן לרמן התותח - בהצלחה !
- 1.גל 13/08/2019 18:20הגב לתגובה זוצילום המסך המסך של שקד, פרץ וסמוטריץ׳ יוצר תחושה שמדובר בחבורה של מטורללים! רגע...

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.