נאור יצחק יהיה סמנכ"ל קריאייטיב בגיתם BBDO

יצחק, עם ניסיון של 13 שנה בעולם הפרסום, בבאומן בר ריבנאי ומקאן, מצטרף לגיתם ויעבוד לצידם של אדי גרצמן ועידו קריב, ותחת ערן ניר
אלכסנדר כץ | (15)

נאור יצחק מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO לצידם של אדי גרצמן ועידו קריב, ותחת מנהל הקריאייטיב הראשי ערן ניר. יצחק יחליף את שרון רפאל בתפקיד הסמנכ"ל אותו מילא בשנתיים האחרונות.

 

יצחק (40) מצטרף לגיתם לאחר 13 שנים בעולם הפרסום – מהם 4 שנים בבאומן בר ריבנאי ו-9 שנים במקאן. לאחר שנים כארט דיירקטור, קודם נאור לניהול קריאטיב של קבוצת טמפו ("אני לבד", "הפינה"), YOLO (קליק אנד פיק), הריבוע הכחול (מגה), קבוצת מאיר ("יולדת ברכב") ועוד.

 

בתפקידו האחרון הוא ניהל את מחלקת הקריאייטיב בדיגיטל בבאומן בר ריבנאי, שם עסק בהעברת הידע הדיגיטלי לצוותי הקריאטיב, העמיק את הקשר עם פייסבוק וגוגל והקים את יחידת הברנדפורמנס, עם זכייה במכרזים של eToro, Playtika ונטפליקס.

 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    גיתם זה הבדיחה של הענף (ל"ת)
    עשית טעות 20/07/2019 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    קריאטיב בגיתם? סגרו את המחלקה לפני שנים (ל"ת)
    Tipi 19/07/2019 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    פרילנס 18/07/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    בחשנים ועוד בחשנים ואחים שלהם עשית טעות
  • 11.
    גיתם זה באמת תחתית החבית. בהצלחה לך (ל"ת)
    קריאטיזי 17/07/2019 21:48
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מה הם עשו לאחרונה ומה באומן עשו לאחרונה (ל"ת)
    אוי 17/07/2019 01:25
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    איזה משרד מגעיל אלוהים ישמור (ל"ת)
    תברח 16/07/2019 20:51
    הגב לתגובה זו
  • מה מגעיל שם? (ל"ת)
    מתעניין 16/07/2019 23:37
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    דינה 16/07/2019 18:38
    הגב לתגובה זו
    לא עוצר באדום ועדיין ממורמר על הבעיטה שקיבל מרגב את לובטון
  • 7.
    ג׳ק ניקולסון 16/07/2019 15:48
    הגב לתגובה זו
    לולו לולו לו לי לו לי לו לי לי לו
  • 6.
    משרד שיתר על תאלס יכול לסגור (ל"ת)
    יעל 16/07/2019 15:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נאיפה 16/07/2019 14:37
    הגב לתגובה זו
    המשרד בדרך להתרסקות
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    רפי פרסקי 16/07/2019 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    להתגלח, להסתפר, איזה בושם וכו'. בחייאת, זה basic (ל"ת)
    מאי 16/07/2019 14:31
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    . 16/07/2019 14:04
    הגב לתגובה זו
    פירות בקבלה
  • 1.
    פירות בקבלה (ל"ת)
    ?????????? ? iPhone 16/07/2019 13:38
    הגב לתגובה זו
מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.  

מאי האח הגדולמאי האח הגדול
שובר קופות

כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?

האח הגדול מחזיק את רשת 13 בחיים עם רייטינג והכנסות גבוהות, אבל כשהעונה תסתיים הערוץ יחזור להפסדים כבדים; מחכים למשקיע ומה קורה בקשת?

בן פלמון |
נושאים בכתבה האח הגדול

רשת 13 במצוקה גדולה. הבעלות החולפה, הטייקון לן בלווטניק כבר לא יזרים כספים (מעבר למה שהזרים שיספיקו עד סוף השנה), והמנכ"ל שבעצם קיבל את השליטה והאחריות על הערוץ,  אמיליאנו קלמזוק מחפש משקיעים. הערוץ מפסיד בשנה מעל 120 מיליון שקל, ועם הפיטורים והצמצומים, זה כנראה ירד למתחת ל-100 מיליון שקל ועדיין, מדובר בסכום משמעותי. מעבר לזה, כדי להפוך את ההפסד לרווח, צריך השקעה של כמה מאות מיליונים בתוכניות חדשות והגדלת הרייטינג.  

הערוץ סבל מירידה ברייטינג בשנתיים האחרונות, עד שהתחילה התוכנית - "האח הגדול" בחודש מאי. תוכנית הריאליטי היא תמיד בלוקבסטר, אבל השנה היא הרבה מעל השנים הקודמות, היא חבל הצלה ענק לערוץ שמצליח לצוף בחודשים האלו. אבל הערוץ צריך הרבה יותר מכמה חודשים. הוא צריך למנף את החודשים המוצלחים להכנסת משקיעים. בינתיים זה לא מצליח, והשאלה היא אם בחודשים האלו לא נודע על משקיע מה יהיה בהמשך ולמה שמשקיעים ייכנסו כשהרייטינג יחזור לצלול?  יש שיחות, יש מתעניינים, רק שאין מישהו שבאמת רוצה בכל הכוח. כוכבי הערוץ מחפשים טייקון שישקיע ועוברים בין עשירי הארץ, רביב דרוקר שלא רוצה לאבד את ביצת הזהב (מרוויח מעל 3 מיליון שקל בשנה מהפקות ותוכניות לערוץ) היה במספר פגישות כדי לעניין עשירים, הוא ואחרים מקבלים תשובות שליליות או היסוסים גדולים. 


אם לא יגיע המשיח, הערוץ יצטרך לשנות את תמהיל התוכניות, להיות יותר "ראשים מדברים" - תוכניות בלי הפקה גדולה, אלא בעיקר מראיינים ומרואיינים שמדברים באולפן. זה זול ביחס לתוכניות ריאליטי והפקות בכלל, ולא תמיד זה רע יותר - יש תוכניות כאלו שמצליחות להביא רייטינג טוב. במקביל, הם יצטרכו לנסות למצוא את האח התאום של "האח הגדול". אם האח הגדול היה יכול להימתח עוד שלושה חודשים - המצב היה נהדר, אם ימצאו תוכנית שתצליח להתקרב לרייטינג של האח הגדול, הערוץ יוכל כנראה לשרוד.   


              תרצה כהן, האח הגדול


המספרים מאחורי האח הגדול 

האח הגדול היא תוכנית מרוויחה. על פי ההערכות הרווח לעונה הנוכחית יסתכם במעל 30 מיליון שקל, אחרי כל ההוצאות. לתקופה של 4 חודשים  זה מצוין. התוכנית, שזו עונתה ה-15, והושקה במאי האחרון בהפקת אנדמול שיין, רושמת רייטינג ממוצע של 17%-22% ומאות אלפי צופים בכל פרק, כשהיא מנצחת תוכניות מתחרות כמו "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12 ו"הפטריוטים" בערוץ 14. הרייטינג של התוכנית נוזל לתוכניות שאחריה ומשפר את מצבם ביחס לרצועות בערוצים 12 ו-13 והוא גם מביא קהל לערוץ שצופה בתוכניות שלפיה, החדשות של הערוץ התרוממו בחודשיים האחרונים אחרי שהיו בקריסה. יש לתוכנית השפעה כוללת על הערוץ כולו.