נאור יצחק גיתם BBDO
צילום: גל פורת

נאור יצחק יהיה סמנכ"ל קריאייטיב בגיתם BBDO

יצחק, עם ניסיון של 13 שנה בעולם הפרסום, בבאומן בר ריבנאי ומקאן, מצטרף לגיתם ויעבוד לצידם של אדי גרצמן ועידו קריב, ותחת ערן ניר
אלכסנדר כץ | (15)

נאור יצחק מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO לצידם של אדי גרצמן ועידו קריב, ותחת מנהל הקריאייטיב הראשי ערן ניר. יצחק יחליף את שרון רפאל בתפקיד הסמנכ"ל אותו מילא בשנתיים האחרונות.

 

יצחק (40) מצטרף לגיתם לאחר 13 שנים בעולם הפרסום – מהם 4 שנים בבאומן בר ריבנאי ו-9 שנים במקאן. לאחר שנים כארט דיירקטור, קודם נאור לניהול קריאטיב של קבוצת טמפו ("אני לבד", "הפינה"), YOLO (קליק אנד פיק), הריבוע הכחול (מגה), קבוצת מאיר ("יולדת ברכב") ועוד.

 

בתפקידו האחרון הוא ניהל את מחלקת הקריאייטיב בדיגיטל בבאומן בר ריבנאי, שם עסק בהעברת הידע הדיגיטלי לצוותי הקריאטיב, העמיק את הקשר עם פייסבוק וגוגל והקים את יחידת הברנדפורמנס, עם זכייה במכרזים של eToro, Playtika ונטפליקס.

 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    גיתם זה הבדיחה של הענף (ל"ת)
    עשית טעות 20/07/2019 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    קריאטיב בגיתם? סגרו את המחלקה לפני שנים (ל"ת)
    Tipi 19/07/2019 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    פרילנס 18/07/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    בחשנים ועוד בחשנים ואחים שלהם עשית טעות
  • 11.
    גיתם זה באמת תחתית החבית. בהצלחה לך (ל"ת)
    קריאטיזי 17/07/2019 21:48
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מה הם עשו לאחרונה ומה באומן עשו לאחרונה (ל"ת)
    אוי 17/07/2019 01:25
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    איזה משרד מגעיל אלוהים ישמור (ל"ת)
    תברח 16/07/2019 20:51
    הגב לתגובה זו
  • מה מגעיל שם? (ל"ת)
    מתעניין 16/07/2019 23:37
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    דינה 16/07/2019 18:38
    הגב לתגובה זו
    לא עוצר באדום ועדיין ממורמר על הבעיטה שקיבל מרגב את לובטון
  • 7.
    ג׳ק ניקולסון 16/07/2019 15:48
    הגב לתגובה זו
    לולו לולו לו לי לו לי לו לי לי לו
  • 6.
    משרד שיתר על תאלס יכול לסגור (ל"ת)
    יעל 16/07/2019 15:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נאיפה 16/07/2019 14:37
    הגב לתגובה זו
    המשרד בדרך להתרסקות
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    רפי פרסקי 16/07/2019 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    להתגלח, להסתפר, איזה בושם וכו'. בחייאת, זה basic (ל"ת)
    מאי 16/07/2019 14:31
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    . 16/07/2019 14:04
    הגב לתגובה זו
    פירות בקבלה
  • 1.
    פירות בקבלה (ל"ת)
    ?????????? ? iPhone 16/07/2019 13:38
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.