נאור יצחק גיתם BBDO
צילום: גל פורת

נאור יצחק יהיה סמנכ"ל קריאייטיב בגיתם BBDO

יצחק, עם ניסיון של 13 שנה בעולם הפרסום, בבאומן בר ריבנאי ומקאן, מצטרף לגיתם ויעבוד לצידם של אדי גרצמן ועידו קריב, ותחת ערן ניר
אלכסנדר כץ | (15)

נאור יצחק מונה לסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO לצידם של אדי גרצמן ועידו קריב, ותחת מנהל הקריאייטיב הראשי ערן ניר. יצחק יחליף את שרון רפאל בתפקיד הסמנכ"ל אותו מילא בשנתיים האחרונות.

 

יצחק (40) מצטרף לגיתם לאחר 13 שנים בעולם הפרסום – מהם 4 שנים בבאומן בר ריבנאי ו-9 שנים במקאן. לאחר שנים כארט דיירקטור, קודם נאור לניהול קריאטיב של קבוצת טמפו ("אני לבד", "הפינה"), YOLO (קליק אנד פיק), הריבוע הכחול (מגה), קבוצת מאיר ("יולדת ברכב") ועוד.

 

בתפקידו האחרון הוא ניהל את מחלקת הקריאייטיב בדיגיטל בבאומן בר ריבנאי, שם עסק בהעברת הידע הדיגיטלי לצוותי הקריאטיב, העמיק את הקשר עם פייסבוק וגוגל והקים את יחידת הברנדפורמנס, עם זכייה במכרזים של eToro, Playtika ונטפליקס.

 

תגובות לכתבה(15):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 14.
    גיתם זה הבדיחה של הענף (ל"ת)
    עשית טעות 20/07/2019 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    קריאטיב בגיתם? סגרו את המחלקה לפני שנים (ל"ת)
    Tipi 19/07/2019 15:26
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    פרילנס 18/07/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    בחשנים ועוד בחשנים ואחים שלהם עשית טעות
  • 11.
    גיתם זה באמת תחתית החבית. בהצלחה לך (ל"ת)
    קריאטיזי 17/07/2019 21:48
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    מה הם עשו לאחרונה ומה באומן עשו לאחרונה (ל"ת)
    אוי 17/07/2019 01:25
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    איזה משרד מגעיל אלוהים ישמור (ל"ת)
    תברח 16/07/2019 20:51
    הגב לתגובה זו
  • מה מגעיל שם? (ל"ת)
    מתעניין 16/07/2019 23:37
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    דינה 16/07/2019 18:38
    הגב לתגובה זו
    לא עוצר באדום ועדיין ממורמר על הבעיטה שקיבל מרגב את לובטון
  • 7.
    ג׳ק ניקולסון 16/07/2019 15:48
    הגב לתגובה זו
    לולו לולו לו לי לו לי לו לי לי לו
  • 6.
    משרד שיתר על תאלס יכול לסגור (ל"ת)
    יעל 16/07/2019 15:18
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נאיפה 16/07/2019 14:37
    הגב לתגובה זו
    המשרד בדרך להתרסקות
  • 4.
    בהצלחה (ל"ת)
    רפי פרסקי 16/07/2019 14:36
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    להתגלח, להסתפר, איזה בושם וכו'. בחייאת, זה basic (ל"ת)
    מאי 16/07/2019 14:31
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    . 16/07/2019 14:04
    הגב לתגובה זו
    פירות בקבלה
  • 1.
    פירות בקבלה (ל"ת)
    ?????????? ? iPhone 16/07/2019 13:38
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.