מאסטר שף ניצחה את הערב - בפער גדול מ-The voice
מאסטר שף (קשת 12) ממשיכה לרשום נתוני צפייה גבוהים. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הריאליטי הקולינרי של קשת רשם אתמול (יום ב') 19.7% בקרב יהודים ו-524 אלף צופים באוכלוסייה הכללית.
מאידך, ובפער גדול מאד, נמצאת The voice (רשת) שהניבה אמש 11.6% (302K). שימו לב לנתון הפריים-טיים של כאן 11: פרק סיום העונה של טיול אחרי צבא הסתפק ב-2.2% (55K) בלבד, ולא משנה כמה יתהדרו בתאגיד בנתוני הצפייה בדיגיטל, אתמול בטלוויזיה התכנית שלהם הביאה תשיעית מהרייטינג של קשת.
'אנשים' (קשת 12) - 9.9%, 'הצינור' (רשת 13) - 8.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.8%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 6.6%, 'טעם לחיים - סיפורו של השף גולן גורפינקל' (כאן 11) - 1.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.8%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 3.9%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.8%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 6.4%, שש עם עודד בן עמי - 7.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.9%, שש עם אמנון לוי - 4.2%.
כאן 11: ערב ערב - 0.8%, קלמן וסג''ל - 1.2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 8.4%, ובהמשך תכנית חיסכון (קשת 12) עם 9.5%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 5.5%, ואחריה ברקוד (רשת 13) שהניבה רייטינג נמוך יותר – 5%,
העולם היום (כאן 11) רשמה 1.3%, בהמשך גאולה ולונדון (כאן 11) עם 1.2%, ואת הרצועה חתמה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) עם 1.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 15.8% (411K),
חדשות 13 התחזקה קלות ל-7.2% (178K).
חדשות הערב (כאן 11) עם נתון חלש של 3.5% (116K).
- 8.ערוץ שלם לליסה פרץ 19/06/2019 08:34הגב לתגובה זולהציל את הערוץ הזה מעצמו דחוף.
- 7.קובי 19/06/2019 04:42הגב לתגובה זושאר התוכניות לא מעניינות.
- 6.חדשות 13 עלובים 18/06/2019 18:56הגב לתגובה זוההחלטה שלך שלא לפטר את מי שהרס את המהדורה תגרום להדחתך. תתעורר מרמים אותך
- 5.אבי זוהר 18/06/2019 16:38הגב לתגובה זוחיים " כהן" אתה כמו ירובעם בן נבט. חוטא ומחטיא קבל עם ועדה מצליח במו ידך לעורר גועל נפש ולגרום לחלק גדול בחברה למאוס בך והחברים לתוכנית. הכהן הגדול של המטבח תרתי משמע. לא יודע לבשל אוכל ליהודים פשוט אוכל כשר. אני הולך ולאנשים שכמותך
- 4.אלעד 18/06/2019 13:53הגב לתגובה זוגאולה אבן סער נחשבת משום מה לכוכבת הערוץ הראשון והתאגיד. למה אמרנו "משום מה"? - כי גם ברשות השידור, בתכניתה "המוסף", היא הביאה רייטינג של אחוז או שניים, וגם כאן, בתאגיד, היא מסתובבת בין אחוז לשניים. אז מה הסוד? מדוע היא נחשבת בתאגיד "כוכבת", מדוע היא משתכרת כ-40,000 ש"ח לחודש (כידוע, לפי פרסומים זרים), ונהנית (גם זה על פי פרסומים זרים) מרכב צמוד? האם היא זוכה לכל זה בזכות השם "גאולה"? ואולי בזכות השם "אבן"? ויכול להיות שזה בזכות השם "סער"? לא יודע. אולי קובלנץ יודע. ואולי גאולה. ואולי....
- 3.אחרי כל הרעש והצלצולים דוריה למפל משמימה (ל"ת)נו באמת 18/06/2019 13:43הגב לתגובה זו
- אלעד 18/06/2019 14:46הגב לתגובה זואיזה מסע יחסי ציבור עשו לה! איזה כותרות! אני רואה אותה לפעמים וממש המום. לדעתי כל קשר בינה לבין הגשת חדשות מקרי בהחלט. היא מדברת "מתחת לאף", בקושי פותחת את הפה, משתמשת כל הזמן בתנועות ידיים מעצבנות, מפגינה שיעמום מוחלט מההגשה שלה עצמה ומתוכן החדשות, כל זה לדעתי לפחות. לפי הרייטינג כנראה שיש שותפים לדעתי.
- 2.דה וויס זה פרסומת אחת גדולה ..למה שנראה את הבלוף הזה? (ל"ת)זו לא תוכנית 18/06/2019 11:10הגב לתגובה זו
- 1.נתוני התאגיד אכן מביכים ועלובים ממש. (ל"ת)A 18/06/2019 09:48הגב לתגובה זו
- נמוכים ועלובים יותר מהערוץ הראשון המושמץ והאיכותי (ל"ת)טוקר 18/06/2019 16:01הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
