פסטיבל ניו יורק לפרסום: כסף לליאו ברנט וארד למקאן תל אביב

הזכייה של ליאו ברנט היא עבור סרטון ה"קרייסס" לסמסונג. זכיית מקאן היא עבור מהלך "סיפורי יין" ליקב טפרברג. מהלך "בירה אלכסנדר" של ליאו ברנט דורג כפיינליסט
משה בנימין | (1)

משרדי הפרסום ליאו ברנט ומקאן תל אביב זכו בפרסי כסף וארד (בהתאמה) בפסטיבל ניו יורק לפרסום. היום (יום ג') פורסמה רשימת הזוכים בתחרות, שבה תחת הלשונית של ישראל מופיעים רק שניהם. 

הזכייה בכסף (ובפיינליסט בקטגוריה נוספת) של ליאו ברנט היא עבור סרטון הפרסומת לחברת סמסונג בקטגוריית Film Craft בו משתתף היוצר שלומי שבן. מקאן תל אביב זכו בפרס הארד עבור "סיפורי יין" ליקב טפרברג בקטגוריית Creative Marketing Strategy/Effectiveness שגם זכה בפרס הכסף על המהלך בתחרות הגולדן דראם

 

סיפורי יין. עוקף את הרגולציה ועושה את העבודה

 

הקרייסס של סמסונג

לצד הזכיה של ליאו ברנט בפרס הכסף, המשרד זכה גם ב-4 פיינליסטים למהלך בירה אלכסנדר, שעבור רבים נחשבת לאחת העבודות הטובות של המשרד בשנים האחרונות וזו שבמשרד ציפו שתוסיף פרסים למדפי המשרד. עם זאת, המהלך שהיה למדובר מאוד בישראל, מכיוון שהיה רלוונטי מאוד בזמן ששדות ישובי עוטף הדרום עלו באש, לא הצליח להרשים את קהילת הפרסום העולמית. 

מדרג הפרסים של פסטיבל ניו יורק מתחיל מתואר ה-BEST SHOW, אחריו ה-GRAND PRIZE AWARD ואחריהם 3 פרסי ה"מתכת": זהב, כסף וארד. על פי מדיניות התחרות, גם עבודות שדורגו מתחת לארד, כ"פיינליסט", נחשבות לכאלו שזכו. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 15/05/2019 10:35
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.