פסטיבל ניו יורק לפרסום: כסף לליאו ברנט וארד למקאן תל אביב
משרדי הפרסום ליאו ברנט ומקאן תל אביב זכו בפרסי כסף וארד (בהתאמה) בפסטיבל ניו יורק לפרסום. היום (יום ג') פורסמה רשימת הזוכים בתחרות, שבה תחת הלשונית של ישראל מופיעים רק שניהם.
הזכייה בכסף (ובפיינליסט בקטגוריה נוספת) של ליאו ברנט היא עבור סרטון הפרסומת לחברת סמסונג בקטגוריית Film Craft בו משתתף היוצר שלומי שבן. מקאן תל אביב זכו בפרס הארד עבור "סיפורי יין" ליקב טפרברג בקטגוריית Creative Marketing Strategy/Effectiveness שגם זכה בפרס הכסף על המהלך בתחרות הגולדן דראם.
סיפורי יין. עוקף את הרגולציה ועושה את העבודה
הקרייסס של סמסונג
לצד הזכיה של ליאו ברנט בפרס הכסף, המשרד זכה גם ב-4 פיינליסטים למהלך בירה אלכסנדר, שעבור רבים נחשבת לאחת העבודות הטובות של המשרד בשנים האחרונות וזו שבמשרד ציפו שתוסיף פרסים למדפי המשרד. עם זאת, המהלך שהיה למדובר מאוד בישראל, מכיוון שהיה רלוונטי מאוד בזמן ששדות ישובי עוטף הדרום עלו באש, לא הצליח להרשים את קהילת הפרסום העולמית.
מדרג הפרסים של פסטיבל ניו יורק מתחיל מתואר ה-BEST SHOW, אחריו ה-GRAND PRIZE AWARD ואחריהם 3 פרסי ה"מתכת": זהב, כסף וארד. על פי מדיניות התחרות, גם עבודות שדורגו מתחת לארד, כ"פיינליסט", נחשבות לכאלו שזכו.
- 1.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 15/05/2019 10:35הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
