הכוכב הבא לאירוויזיון
צילום: אוהד רומנו
רייטינג

ניסוי הכלים הצליח: כ-20% למשדר LIVE לקראת גמר הכוכב הבא

מנגד פרק על הגנגסטרים הישראלים ב'פנים אמיתיות' הניב כמעט 11%. כאן 11 וערוץ 20 ממשיכים לדשדש
אלכסנדר כץ | (6)

לקראת גמר הכוכב הבא שישודר הערב בקשת 12, הערוץ שידר אתמול 2 תכנים בסימן הריאליטי המוזיקלי, שניצחו את טבלת הרייטינג היומית. הראשון היה 'ניסוי כלים לכוכב הבא' - משדר בשידור חי שרשם 19.8% בקרב היהודים ו-542 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ואילו לאחריו לקט של 'הכוכב הבא' עם 13.8%.

 

מנגד רשמה פנים אמיתיות (רשת 13) בתכנית מיוחדת על הגנגסטרים הישראלים, 10.8% (299K). שידור חוזר של זמן אמת (כאן 11) הביא רק 2.9% (78K) לשידור הציבורי בלב הפריים-טיים, ואילו האולפן הפתוח (ערוץ 20) הסתפק ב-0.8%.

 

'אנשים' (קשת 12) - 10.5%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 8.7%, 'לצבי יש בעיה' (רשת 13) - 5.3%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.6%, ועקפה את 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.5%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.4%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.3%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.9%.

 

רצועת 17-19:

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.5%, שש עם אמנון לוי - 5.3%.

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.1%, שש עם – 10%.

כאן 11: ערב ערב - 0.8%, העולם היום - 0.8%.

ערוץ 20: ספורט ברשת - 0%, כולם ב-20 - 0.2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10.5%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 12) עם 13.8%.

מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 13) 7.6%ף ואחריה 'ברקוד' (רשת 13) עם אותו רייטינג - 7.6%.

'קלמן וסג"ל' (כאן 11) הסתפקה ב-1.6%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 רשמה 19.1% (513K),

מול 9.5% (312K) לחדשות 13.

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 3.9% (106K)

חדשות ערוץ 20 עם 1.3%.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    חדשות 13 הסוף 12/02/2019 16:44
    הגב לתגובה זו
    שוב הרס מכרה זהב והחריב אותו. תודה לך על הרס המהדורה. שווה לעשות תחקיר מדוע יאיר לפיד פיטר אותו אחרי יומיים
  • 5.
    לאט לאט חדשות 13 צונחת לנתוני חדשות 10.הציבור מקיא מהם (ל"ת)
    אלי ק 12/02/2019 11:08
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    רשת גוססת. מקצצים, לקראת חיסול. המיזוג נכשל (ל"ת)
    תקציבאי 12/02/2019 11:06
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רשת גוססת. מקצצים, לקראת חיסול. המיזוג נכשל (ל"ת)
    תקציבאי 12/02/2019 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    עובדת מסורה 12/02/2019 10:27
    הגב לתגובה זו
    יורם כהן הכושל היה עסוק בליקוק ישבן מסיבי עד שקיבל את תפקיד המנכ"ל בקרוב הוא יקבור את הערוץ בדיוק כמו שקבר את רשות השידור. יורם כהן וכמה מחבריו שהביא לערוץ 20 ממחישים עד כמה רשות השידור הייתה כושלת וטוב שנסגרה. עכשיו את הכשלון הזה הוא מייבא לערוץ 20 שגם ייסגר בקרוב
  • 1.
    מה יהיה עם התאגיד המדשדש הזה? (ל"ת)
    ענת 12/02/2019 10:13
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״