פרסום ראשון

בתום מכרז: יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של אופיס דיפו

הרשת בבעלות רני צים תחליף את א.ל.מ בתור חנות האלקטרוניקה של הדיוטי פרי וצפויה להגביר את הפעילות הפרסומית בשל זאת. התקציב צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקלים
משה בנימין | (2)

בתום מכרז שהתנהל בשבועות האחרונים, משרד הפרסום יהושע TBWA בבעלותו של רמי יהושע ותחת ניהולו של יגאל ברקת זכה בתקציב הפרסום של רשת אופיס דיפו - כך נודע לאייס. 

הרשת שידעה שנים טובות יותר בעבר נרכשה על ידי איש העסקים רני צים מבית המשפט בשנת 2013 תמורת 1.4 מיליון שקל בלבד. צים נכנס לשותפות עם רונן לוי בקבוצת ריטייל 3000 שכללה את אופיס דיפו, כפר השעשועים, טופטיקה ונכס נדל"ן ברעננה. בשנת 2015 השותפות בין לוי לצים פורקה והאחרון יצא ממנה עם אופיס דיפו בלבד, לאחר שלדבריו הזרים לתוך השותפות כ-30 מיליון שקלים. ערב פירוק השותפות, שוויה של אופיס דיפו הוערך בכ-50 מיליון שקלים. 

במהלך שנת 2018, אופיס דיפו נעזרה במספר משרדי פרסום ביניהם אדלר חומסקי, זרמון גרופ, פרש מדיה וכן פרסמה באופן עצמאי. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של הרשת עמד על כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. הרשת מונה כיום כ-41 סניפים ועל פי הערכות בשוק, תקציב הפרסום ב-2019 צפוי לגדול ולעמוד על למעלה מ-10 מיליון שקלים. 

המכרז על תקציב הפרסום מעיד על כוונות הרשת להגביר את הפעילות הפרסומית לקראת כניסתה לדיוטי פרי במקום רשת א.ל.מ בתור חנות האלקטרוניקה הפטורה ממס, לאחר שזכתה במכרז. צים זכה במכרז באוקטובר לאחר שהניח את ההצעה הגבוהה ביותר, על סך 54 מיליון שקלים. במסגרת הזכייה במכרז, יהושע TBWA יטפל בפרסום הרשת וכן יבצע תהליך מיתוג לחנויות בדיוטי פרי.

מנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA יגאל ברקת: "אנו גאים בבחירה של אופיס דיפו במשרד ומודים להנהלת החברה ולבעלים על האמון במשרד הפרסום יהושע TBWA. אנו נרגשים לקראת העבודה המשותפת בפרסום הרשת במדיה המסורתית ובעולמות הדיגיטל לצד מיתוג חנויות הרשת בדיוטי פרי. אני משוכנע שהניסיון של המשרד בטיפול ברשתות הקמעוניות הגדולות בישראל יעזור לנו לסייע לרשת להוביל את תחומי פעילותה".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משרד שעבר זמנו עם לקוח שעבר זמנו (ל"ת)
    מוקיסי 06/02/2019 17:04
    הגב לתגובה זו
  • רמי 06/02/2019 23:03
    הגב לתגובה זו
    עוד ממורמר שמפסיד ליהושע?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.