בתום מכרז: יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של אופיס דיפו
בתום מכרז שהתנהל בשבועות האחרונים, משרד הפרסום יהושע TBWA בבעלותו של רמי יהושע ותחת ניהולו של יגאל ברקת זכה בתקציב הפרסום של רשת אופיס דיפו - כך נודע לאייס.
הרשת שידעה שנים טובות יותר בעבר נרכשה על ידי איש העסקים רני צים מבית המשפט בשנת 2013 תמורת 1.4 מיליון שקל בלבד. צים נכנס לשותפות עם רונן לוי בקבוצת ריטייל 3000 שכללה את אופיס דיפו, כפר השעשועים, טופטיקה ונכס נדל"ן ברעננה. בשנת 2015 השותפות בין לוי לצים פורקה והאחרון יצא ממנה עם אופיס דיפו בלבד, לאחר שלדבריו הזרים לתוך השותפות כ-30 מיליון שקלים. ערב פירוק השותפות, שוויה של אופיס דיפו הוערך בכ-50 מיליון שקלים.
במהלך שנת 2018, אופיס דיפו נעזרה במספר משרדי פרסום ביניהם אדלר חומסקי, זרמון גרופ, פרש מדיה וכן פרסמה באופן עצמאי. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של הרשת עמד על כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. הרשת מונה כיום כ-41 סניפים ועל פי הערכות בשוק, תקציב הפרסום ב-2019 צפוי לגדול ולעמוד על למעלה מ-10 מיליון שקלים.
המכרז על תקציב הפרסום מעיד על כוונות הרשת להגביר את הפעילות הפרסומית לקראת כניסתה לדיוטי פרי במקום רשת א.ל.מ בתור חנות האלקטרוניקה הפטורה ממס, לאחר שזכתה במכרז. צים זכה במכרז באוקטובר לאחר שהניח את ההצעה הגבוהה ביותר, על סך 54 מיליון שקלים. במסגרת הזכייה במכרז, יהושע TBWA יטפל בפרסום הרשת וכן יבצע תהליך מיתוג לחנויות בדיוטי פרי.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA יגאל ברקת: "אנו גאים בבחירה של אופיס דיפו במשרד ומודים להנהלת החברה ולבעלים על האמון במשרד הפרסום יהושע TBWA. אנו נרגשים לקראת העבודה המשותפת בפרסום הרשת במדיה המסורתית ובעולמות הדיגיטל לצד מיתוג חנויות הרשת בדיוטי פרי. אני משוכנע שהניסיון של המשרד בטיפול ברשתות הקמעוניות הגדולות בישראל יעזור לנו לסייע לרשת להוביל את תחומי פעילותה".
- 1.משרד שעבר זמנו עם לקוח שעבר זמנו (ל"ת)מוקיסי 06/02/2019 17:04הגב לתגובה זו
- רמי 06/02/2019 23:03הגב לתגובה זועוד ממורמר שמפסיד ליהושע?
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
