גיתם: ניר ינהל את הקריאייטיב; גרצמן מצטרף ושטרקמן סמנכ"ל לקוחות
משרד הפרסום גיתם BBDO ממשיך בבנייה המחודשת של תפקידי הניהול תחת כהונתם של קרן בכר אמיתי ויובל ויינגסט כמנכ"לים. לאחר מינויו של ערן ניר למנהל הקריאייטיב הראשי, שכעת הופך לרשמי, המשרד מצרף לשורותיו את אדי גרצמן ממקאן תל אביב שימונה לסמנכ"ל קריאייטיב ובנוסף, בהחלטה מעניינת, מסב את גלי שטרקמן, סמנכ"לית ההפקה לתפקיד חדש כסמנכ"לית לקוחות.
כפי שפורסם באייס, מינויו של ניר (40) למנהל הקריאייטיב הראשי לרבות ניהול שוטף של הקריאייטיב, גיוס עובדים למחלקה, הכשרות, השתתפות בתחרויות ועוד, יתקיים במקביל להענקת עצמאות ניהולית במתכונת של קפסולה נפרדת לסמנכ"ל הקריאייטיב עדו קריב המטפל בתקציב שופרסל - תחת בכר אמיתי וויינגסט.
ניר החל את דרכו בענף הפרסום ב-2006 כארט דיירקטור, במשך 4 שנים באדלר חומסקי, משם עבר לבאומן בר ריבנאי שבו היה מנהל וסמנכ"ל קריאיטיב עד לפני כשנתיים, אז עבר לגיתם.
עם הסבת שטרקמן מניהול ההפקה לניהול לקוחות, המחלקה תכלול 3 סמנכ"לי לקוחות, יחד עם יונתן רגב וגיא ברק. שטרקמן (38) מתמנה לתפקיד לאחר תקופה של שנתיים בגיתם. גם היא כמו ניר הגיעה למשרד מבאומן בר ריבנאי לאחר כמעט 15 שנה שם.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מימין: גלי שטרקמן וערן ניר (צילום: אורית פניני)
שטרקמן מוערכת מאוד על ידי קברניטי המשרד שסימנו אותה לעתיד. במשרד מציינים, כי "בשנתיים האחרונות הובילה שטרקמן מהפך בתחום ההפקה במשרד וניהלה תהליכי פרסום גדולים ומורכבים תוך יצירת קשרים חזקים ומשמעותיים עם לקוחות המשרד, כל זאת לצד אישיות יצירתית המתאפיינת בתשוקה גדולה לפרסום ויכולת ניהולית יוצאת דופן". עוד הם מוסיפים, כי "יכולות ההפקה של גלי לצד ניסיונה בטיפול בלקוחות הליבה של גיתם יעניקו מימד ייחודי לניהול הלקוח של המשרד".
המינוי הנוסף, של אדי גרצמן (33), יעבה את מחלקת הקריאייטיב של המשרד. גרצמן ימונה לסמנכ"ל לצד עדו קריב ושרון רפאל. הוא מגיע לגיתם עם ניסיון של 8 שנים בענף. את דרכו הוא התחיל במשרד הפרסום גרייט אינטראקטיב ומשם עבר ל-dsay, באומן ומקאן, שם היה אחראי על קימברלי קלארק, יונילוור, קבוצת מאיר, לאומי קארד ועוד. בשנתיים האחרונות הוא הוביל את המהלכים המרכזיים של לילי, טפרברג וגולדסטאר ובמסגרת זו זכה בפרסים בינלאומיים מתחרויות הגולדן דראם והקליאו.
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
המנכ"לים המשותפים בגיתם BBDO, קרן בכר אמיתי ויובל ויינגסט: "אנו שמחים להודיע על המינויים הללו אשר מחזקים את גיתם ומאפשרים לנו להמשיך ולהוביל בחזית העשייה הפרסומית. ערן, הוא מאנשי הקריאיטיב החדשניים והבולטים בענף ואנו שמחים להפקיד בידיו את התוצר החשוב ביותר שלנו - הקריאייטיב. גלי מביאה עמה ניסיון עצום בהיבטי הפרסום אשר יתרום לנו לניהול לקוח באופן חדשני וייחודי אשר מתאים לעולם החדש. אנו מברכים את אדי על הצטרפותו לחזית הקריאייטיבית המובילה היום, אדי הוא וירטואוז קריאייטיבי בעל תרומה משמעותית למשרד וללקוחות גיתם".
- 6.איש בינוני במשרד אפור (ל"ת)זגי 28/01/2019 11:07הגב לתגובה זו
- 5.rubi 22/01/2019 18:04הגב לתגובה זואין מחסור של טייטלים במלאי
- 4.אולי שינסו לעשות פרסום טוב (ל"ת)אמיר 22/01/2019 12:24הגב לתגובה זו
- 3.אהבתי את הקפסולה, יש מגוון טעמים? (ל"ת)קלוני 22/01/2019 08:41הגב לתגובה זו
- 2.אדי גרצמן- תוספת נפלאה לגיתם. ב ה צ ל ח ה (ל"ת)מעריצה 22/01/2019 08:09הגב לתגובה זו
- 1.ניוקאסלי 21/01/2019 17:16הגב לתגובה זוההחתמות טובות לפלייאוף עליון

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.