גיתם: ניר ינהל את הקריאייטיב; גרצמן מצטרף ושטרקמן סמנכ"ל לקוחות
משרד הפרסום גיתם BBDO ממשיך בבנייה המחודשת של תפקידי הניהול תחת כהונתם של קרן בכר אמיתי ויובל ויינגסט כמנכ"לים. לאחר מינויו של ערן ניר למנהל הקריאייטיב הראשי, שכעת הופך לרשמי, המשרד מצרף לשורותיו את אדי גרצמן ממקאן תל אביב שימונה לסמנכ"ל קריאייטיב ובנוסף, בהחלטה מעניינת, מסב את גלי שטרקמן, סמנכ"לית ההפקה לתפקיד חדש כסמנכ"לית לקוחות.
כפי שפורסם באייס, מינויו של ניר (40) למנהל הקריאייטיב הראשי לרבות ניהול שוטף של הקריאייטיב, גיוס עובדים למחלקה, הכשרות, השתתפות בתחרויות ועוד, יתקיים במקביל להענקת עצמאות ניהולית במתכונת של קפסולה נפרדת לסמנכ"ל הקריאייטיב עדו קריב המטפל בתקציב שופרסל - תחת בכר אמיתי וויינגסט.
ניר החל את דרכו בענף הפרסום ב-2006 כארט דיירקטור, במשך 4 שנים באדלר חומסקי, משם עבר לבאומן בר ריבנאי שבו היה מנהל וסמנכ"ל קריאיטיב עד לפני כשנתיים, אז עבר לגיתם.
עם הסבת שטרקמן מניהול ההפקה לניהול לקוחות, המחלקה תכלול 3 סמנכ"לי לקוחות, יחד עם יונתן רגב וגיא ברק. שטרקמן (38) מתמנה לתפקיד לאחר תקופה של שנתיים בגיתם. גם היא כמו ניר הגיעה למשרד מבאומן בר ריבנאי לאחר כמעט 15 שנה שם.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מימין: גלי שטרקמן וערן ניר (צילום: אורית פניני)
שטרקמן מוערכת מאוד על ידי קברניטי המשרד שסימנו אותה לעתיד. במשרד מציינים, כי "בשנתיים האחרונות הובילה שטרקמן מהפך בתחום ההפקה במשרד וניהלה תהליכי פרסום גדולים ומורכבים תוך יצירת קשרים חזקים ומשמעותיים עם לקוחות המשרד, כל זאת לצד אישיות יצירתית המתאפיינת בתשוקה גדולה לפרסום ויכולת ניהולית יוצאת דופן". עוד הם מוסיפים, כי "יכולות ההפקה של גלי לצד ניסיונה בטיפול בלקוחות הליבה של גיתם יעניקו מימד ייחודי לניהול הלקוח של המשרד".
המינוי הנוסף, של אדי גרצמן (33), יעבה את מחלקת הקריאייטיב של המשרד. גרצמן ימונה לסמנכ"ל לצד עדו קריב ושרון רפאל. הוא מגיע לגיתם עם ניסיון של 8 שנים בענף. את דרכו הוא התחיל במשרד הפרסום גרייט אינטראקטיב ומשם עבר ל-dsay, באומן ומקאן, שם היה אחראי על קימברלי קלארק, יונילוור, קבוצת מאיר, לאומי קארד ועוד. בשנתיים האחרונות הוא הוביל את המהלכים המרכזיים של לילי, טפרברג וגולדסטאר ובמסגרת זו זכה בפרסים בינלאומיים מתחרויות הגולדן דראם והקליאו.
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
המנכ"לים המשותפים בגיתם BBDO, קרן בכר אמיתי ויובל ויינגסט: "אנו שמחים להודיע על המינויים הללו אשר מחזקים את גיתם ומאפשרים לנו להמשיך ולהוביל בחזית העשייה הפרסומית. ערן, הוא מאנשי הקריאיטיב החדשניים והבולטים בענף ואנו שמחים להפקיד בידיו את התוצר החשוב ביותר שלנו - הקריאייטיב. גלי מביאה עמה ניסיון עצום בהיבטי הפרסום אשר יתרום לנו לניהול לקוח באופן חדשני וייחודי אשר מתאים לעולם החדש. אנו מברכים את אדי על הצטרפותו לחזית הקריאייטיבית המובילה היום, אדי הוא וירטואוז קריאייטיבי בעל תרומה משמעותית למשרד וללקוחות גיתם".
- 6.איש בינוני במשרד אפור (ל"ת)זגי 28/01/2019 11:07הגב לתגובה זו
- 5.rubi 22/01/2019 18:04הגב לתגובה זואין מחסור של טייטלים במלאי
- 4.אולי שינסו לעשות פרסום טוב (ל"ת)אמיר 22/01/2019 12:24הגב לתגובה זו
- 3.אהבתי את הקפסולה, יש מגוון טעמים? (ל"ת)קלוני 22/01/2019 08:41הגב לתגובה זו
- 2.אדי גרצמן- תוספת נפלאה לגיתם. ב ה צ ל ח ה (ל"ת)מעריצה 22/01/2019 08:09הגב לתגובה זו
- 1.ניוקאסלי 21/01/2019 17:16הגב לתגובה זוההחתמות טובות לפלייאוף עליון
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
