dsay ינהל את הקמפיין של ליברמן ו'ישראל ביתנו' לבחירות
משרד הפרסום dsay בראשותו של אייל הובר לוי (מנכ"ל ושותף) ילווה וינהל את קמפיין הפרסום של מפלגת ישראל ביתנו לבחירות. היום (יום א') הושק קמפיין הבחירות של המפלגה תחת הסיסמה: "ליברמן. לא דופק חשבון". dsay, משרד בעל DNA דיגיטילי היה אחראי על מערך הדיגיטל של מפלגת כולנו בבחירות הקודמות.
את מערך הפרסום לקהל דוברי השפה הרוסית יוביל משרד הפרסום GMA בראשותו של אלכס גורודניצקי. גורודניצקי, אחד מהראשונים וממקימי שוק הפרסום במגזר הרוסי בישראל, כיהן בעבר כמנהל מגזר רוסי במקאן אריקסון וסמנכ״ל שיווק בערוץ 9. בבחירות הקודמות ניהל את הקמפיין במגזר עבור מפלגת יש עתיד.
בראש מערך ההסברה והתקשורת יעמוד אורי גינוסר. בעברו הרחוק היה גינוסר הכתב הכלכלי הראשי של חדשות ערוץ 2 ושימש אחר כך בין השאר כיועץ התקשורת של בנימין נתניהו, בעת שזה כיהן כשר האוצר. בשנים האחרונות עובד גינוסר כיועץ תקשורת ואסטרטגיה עצמאי. לצידו יעבדו אריה וישנבצקי כדובר המפלגה, אלינה ברדץ׳-יאלוב כיועצת התקשורת של ליברמן ומיכאל דז׳גינוב ישמש כדובר המפלגה בשפה הרוסית.
- 3.איכס (ל"ת)קבצניפרסום 28/01/2019 16:17הגב לתגובה זו
- 2.מתאים להובר הwizel (ל"ת)בובו 20/01/2019 15:40הגב לתגובה זו
- 1.חבר 20/01/2019 15:34הגב לתגובה זוכבוד

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 2.53% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
