ראובני פרידן משיק את BAKERY - יחידת BTL דיגיטלי
משרד הפרסום ראובני פרידן השיק את BAKERY - יחידת BTL דיגיטלי שתנוהל על ידי סמנכ"ל הקריאייטיב רועי גוטמן - כך נודע לאייס.
ה-BAKERY כבר נותנת שירותים ל-HOT, AIG, HOT mobile, שברולט ועוד, ומיועדת להעניק שירותים גם ללקוחות שאינם מטופלים בראובני פרידן. הדגש בפעילות החברה שהוקמה במסגרת המענה של המשרד ללקוחותיו והבנת הצורך - הוא על מתן פתרונות עיצוביים מהירים בעולמות הדיגיטל, מבאנרים ומיניסייטים מכירתיים ועד לבניית שפות גרפיות למותגים בפלטפורמות חברתיות. בנוסף תעניק החברה שירותי מיתוג וגרפיקה בעולמות הפרינט.
זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: "עולם השיווק עובר למיקרו-פרסום, עם עבודה בקהלים ומהלכים מדויקים ומטורגטים. ראובני פרידן בחרה להיות בחזית של המהפכה הזו ולכן החלטנו להקים יחידה עצמאית שיכולה לייצר חומרי BTL דיגיטליים בזמן קצר, לטובת קהלים ומסרים שונים".
- 6.כל הכבוד! (ל"ת)רותם 20/01/2019 12:47הגב לתגובה זו
- 5.מה זה BTL דיגיטלי?! (ל"ת)מוישה 20/01/2019 09:50הגב לתגובה זו
- 4.ראובן 18/01/2019 06:36הגב לתגובה זורעיון גרוע וביצוע מזעזע, שיהיה בהצלחה
- 3.אורן 17/01/2019 19:18הגב לתגובה זופיהקתי.
- 2.מו דג 17/01/2019 16:14הגב לתגובה זובעיות צבעים וריווחים...
- 1.אז הם פתחו סטודיו BTL, מה הניוז פה? (ל"ת)מצוקת חומרים משה? 17/01/2019 14:23הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.