מכרז הפרסום של אורט בראודה: 'אשכנזי זלצמן' זכה ברכש מדיה

אשכנזי זלצמן רכש את המדיה עבור המכללה בשנים האחרונות, כך שלמעשה הוא ממשיך את ההתקשרות עם המכללה. בקריאייטיב יטפל משרד אחר שטרם הוכרז
משה בנימין | (2)

מכרז הפרסום של מכללת אורט בראודה שיצא לדרכו לפני כ-5 חודשים קרוב לסיום. המכרז הופרד ל-2 חלקים, קריאייטיב ורכש ותכנון מדיה (עם אופציה למשרד אחד שיזכה ב-2 החלקים) הסתיים בחלקו עם זכיית משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בחלק המדיה. 

אשכנזי זלצמן היה המשרד שרכש את המדיה עבור המכללה בשנים האחרונות, כך שלמעשה הוא זכה שוב בתקציב וממשיך את ההתקשרות עם המכללה. בשנים האחרונות טיפל בחלק הקריאייטיב משרד הפרסום דרורי שלומי. 

למרות המכרז המופרד שדומה באופיו למכרזי הענק של המפרסמים הבינלאומיים, היקף רכש המדיה של המכללה עומד על כ-2 מיליון שקלים בלבד. "מעבר לשאיפה שלנו לשקיפות גבוהה יותר בתמחור רכיבי הפרסום, הפרדת המכרזים מאפשרת לכל מתמודד לנקוב במחיר האופטימלי בעד עבודתו וכך נמנעת אי הבנה באשר להיקף העבודה הנדרשת או באשר לכדאיות להמשיך את ההתקשרות - הכל פרוש לפניו לפני שהוא מגיש הצעתו, ואנו מקוים לקבל את החברות הטובות ביותר, אשר רוצות לעבוד אתנו". כך לדברי שני אילני, סמנכ"ל השיווק של המכללה.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ענת 02/01/2019 12:11
    הגב לתגובה זו
    אשכנזי זלצמן. לא הייתי ניגשת מולם למכרז מחיר.
  • 1.
    3 מכרזים נפרדים על תקציב של 1.8 מיליון...פשש... (ל"ת)
    חנן 01/01/2019 12:36
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.