הסדרה פמת"א כאן 11 חן אמסלם
צילום: כאן 11
רייטינג

לוח שידורים חדש לכאן 11: השקה טובה לסדרת הדרמה פמת"א

כאן השיק את הסדרה עם 2 פרקים שקיבלו 4.7% ו-5.3%, וניצחו את ערוץ עשר. את הערב הובילה MKR המטבח המנצח שהתחזקה
אלכסנדר כץ | (10)

באזור התעשייה של מודיעין וברחוב קרמניצקי בתל אביב יכולים להיות מרוצים יחסית מהרייטינג של הסדרה הדרמה החדשה פמת"א (ראשי תיבות של פרקליטות מחוז תל אביב, א"כ) בכיכובם של חן אמסלם ואושרי כהן, שהושקה אתמול (יום א') בכאן 11. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הפרק הראשון הניב 4.7% בקרב יהודים ו-127 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ואילו הפרק השני רשם נתונים גבוהים עוד יותר – 5.3% ו-151 אלף צופים. פרק ההשקה גם זכה ב-36 אלף צפיות בפייסבוק וביוטיוב.

 

הסדרה החדשה גם ניצחה את סדרת הדוקו ששודרה בערוץ עשר – בית פזמון, שהסתפקה ב-4.5% (127K). את הערב הובילה MKR המטבח המנצח (קשת 12) שהתחזקה ביחס לראשון שעבר עם 14.4% (355K), מול גוט טאלנט (רשת 13) עם 11.4% (280K). שידור חוזר של סדרת הדוקו יהודי עולמי (ערוץ 20) הניבה 0.6%, ואחריה האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם אותו נתון - 0.6%.

'חי בלילה' (קשת 12) - 9.5%, שידור חוזר של 'לצבי יש בעיה' (רשת 13) - 6.4%, 'נקסט' (קשת 12) - 6.2%, 'הצנרת' (רשת 13) - 4.3%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 4.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 3.5%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 3%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 3%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.1%.

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.5%,

העולם הבוקר (רשת 13) ניפקה 3.8%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 10%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.5%.

'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 7%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) ניפקה 3.8%,

'העולם היום' (כאן 11) הסתפקה ב-1.5%,

ו'ריקלין ומגל' (ערוץ 20) עם 0.7%.

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 13% (353K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 9.1% (198K)

(בחישוב מצרפי: 22.1% ו-551K).

חדשות עשר ניפקה 7% (192K),

חדשות הערב (כאן 11) לא נהנתה מהערב הטוב של הערוץ, וקיבלה 3.8% (97K),

וחדשות ערוץ 20 עם 1.7%.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    גילי 21/12/2018 18:47
    הגב לתגובה זו
    כדאי להבהיר !!!הסדרה פמת"א נבחרה מבין עשרות הצעות על ידי הערוץ הראשון של רשות השידור!!!! התאגיד כהרגלו מנכס לעצמו את הקרדיט. אבל זה לא יעזור לו. גם "בואו לאכול איתי" הוא נולד בערוץ הראשון וגם בקרוב הסדרה של מירה עוואד. אגב שימו לב להתרסקות של החדשות של התאגיד
  • 7.
    ותודה רבה לערוץ הראשון שהעביר לנו את הסדרה (ל"ת)
    קובלנץ 18/12/2018 13:06
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אזרח 17/12/2018 23:22
    הגב לתגובה זו
    הייתה בקשת הייתה מקבלת 24%. שיטת הדירוג בישראל כושלת!!!
  • 5.
    פמת"א סידרה מעולה ומרתקת (ל"ת)
    לירז 17/12/2018 18:48
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    סידרה מעולה ומרתקת (ל"ת)
    לירז 17/12/2018 18:48
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דנה סומברג מעולה בשש 17/12/2018 13:58
    הגב לתגובה זו
    נשארנו איתה בשש. לא מגיעים לשמונה.
  • 2.
    צפיתי אמש בריקלין ומגל בערוץ 20. מעולה!!! (ל"ת)
    יואל 17/12/2018 12:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    פמתא סדרה מעולה! כל הכבוד לכאן (ל"ת)
    מיני מי 17/12/2018 09:50
    הגב לתגובה זו
  • קרייתית 17/12/2018 11:52
    הגב לתגובה זו
    הסדרה פמת"א מרתקת , מושכת ואני כבר רוצה לראות את ההמשך . השחקנים מצויינים , הליהוק טוב וחן אמסלם טובה בתפקיד הפרקליטה הקשוחה רודפת הצדק . תביאו עוד פרקים ...מצפה להמשך
  • ענת 17/12/2018 10:28
    הגב לתגובה זו
    הוא הזמין וקנה אותה כמו כל דבר שם. כל הכבוד מגיע אולי ליוצרים ולחברת ההפקה של הסדרה וזה לא התאגיד.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)

ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר

בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?

רן קידר |

קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.

ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.

לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק. 

כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?

סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.

מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא. 

יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה

טבלת רייטינג מעודכנת, המספרים, השינויים וכמה אנשים צופים בגיא פינס? 

רן קידר |

הנתונים מראים שליטה כמעט אבסולוטית, לכל הפחות במה שנוגע למקום הראשון ברצועות המשמעותיות ביותר בטלוויזיה, מהדורת החדשות המרכזיות והפריים טיים, כולן, בשליטת קשת. ובכלל - קשת היא מונופול לא מוצהר. מונופול מול המפרסמים שאת השאריות מעבירים לערוצים אחרים. 

המהדורה המובילה היא של קשת 12 עם 15.9% ברייטינג ו-394 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 7.9% ו-218 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 5.2% ו-121 אלף צופים וכאן 11, שחזרה למימדים "רגילים", עם 2.6% ו-68 אלף צופים. חדשות 12 היא התוכנית הכי נצפית בכלל - בקרב כל הסגמנטים, גם מול תוכניות הבידור והפריים טיים. 

פריים טיים

גם בפריים טיים קשת הובילה, עם "נוטוק" המקורית שעמדה על 14.8% רייטינג ו-338 אלף צופים. אחריה היה, איך לא, ריאליטי אוכל, כש-"משחקי השף" הגיעו למקום השני עם 10.4% ו-237 אלף צופים, ובמקום השלישי היו הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 8.9% ויותר צופים מהמקום השני, עם 241 אלף צופים. את הרשימה סגרה "זמן אמת" התיעודית של כאן 11, עם 4.4% רייטינג ו-106 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.5% ו-73 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים ואילו רשת סגרה את הרשימה עם 1.7% ו-34 אלף צופים.

במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצוהריים ושעות הערב המוקדמות מובילה עדיין קשת 12 כאשר המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו מובילה עם 10.2% ברייטינג ו-236 אלף צופים. אחריה שש עם עודד בן עמי עם 7.1% רייטינג ו-173 אלף צופים. המהדורות הנוספות של שעה שבע בערב הן שבע עם שלזינגר וברדוגו ב-14 עם 6.2% ו-160 אלף צופים ואזור בחירה של רביב דרוקר וברוך קרא בפער משמעותי עם 4.5% ו-115 אלף צופים. רפי רשף בחמש אחר הצוהריים מוביל עם 6.6% ו-156 אלף צופים בעוד שמעון ריקלין בשעה שש בערוץ 14 עם 5.3% ו-133 אלף צופים ומוריה וברקו ב-13 עם רייטינג של 3.6% ו-84 אלף צופים.