העוגה לא תפחה: רק 12.7% לגמר 'משחקי השף קונדיטור'
גמר משחקי השף קונדיטור (רשת 13) בו ניצח גל בוכניק, הניב רק 12.7% בקרב היהודים ו-326 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. מדובר על נתון נמוך יחסית למשדרי גמר ריאליטי, וזהו המשך ישיר לרייטינג הפושר שרשמה כל העונה – עם ממוצע של 11.9%.
מנגד רשמה הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) 16.5% (403K), שידור חוזר של בייבי בום (ערוץ עשר) הסתפק ב-2.8% (76K), בפער קטן מבואו לאכול איתי (כאן 11) עם 2.5% (74K). יהודי עולמי (ערוץ 20) רשמה 1.1%, ואחריה האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1%.
'חי בלילה' (קשת 12) - 10.3%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.3%, תכנית הקידום 'יום בחיי גוט טאלנט' (רשת 13) - 5.2%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) - 3.6%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) - 1.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) - 2.2%, שידור חוזר של 'סליחה על השאלה' (כאן 11) - 1.6%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2%, 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) - 0.5%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) ניפקה 4.3%,
ועקפה את העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.7%,
בוקר אור (ערוץ עשר) הניבה 1.4%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 11.9%.
'לפני החדשות' (רשת 13) הניבה 5.6%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) והפעם בהגשת מתן חודורוב וטל שורר, ניפקה 4%,
'העולם היום' (כאן 11) פושרת עם 1.6%,
ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.8%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 14.5% (323K)
מול אותה מהדורה ברשת עם מחצית הרייטינג – 7.1% (179K)
בחישוב מצרפי: 21.6% ו-502K)
חדשות עשר הסתפקה ב-6.7% (198K),
חדשות הערב (כאן 11) עם נתון חלש של 2.8% (85K),
ואילו החדשות בערוץ 20 הניבו 1.4%.
- 5.טלויזיה זה העבר. יצור הולךונכחד. עובדים, לברוח מהר! (ל"ת)המוות 29/11/2018 09:41הגב לתגובה זו
- 4.מה עם כמה מוזר היה משהלך שם בדקות האחרונות? (ל"ת)ש 28/11/2018 17:23הגב לתגובה זו
- 3.פנחס הקטן 28/11/2018 15:04הגב לתגובה זודי , לסגור!!
- 2.רשת ועשר מתרסקים (ל"ת)האיחוד לא יעזור 28/11/2018 11:20הגב לתגובה זו
- 1.העולב של התאגיד שובר שיאים. 2.8% לחדשות. בושה (ל"ת)יוסי 28/11/2018 11:01הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.