ינון מגל
צילום: דרור עינב
פרסום ראשון

במקום אראל סג"ל: ינון מגל מצטרף לערוץ 20 וישדר עם ריקלין

מגל יגיש עם ריקלין את רצועת האקטואליה היומית ב-19:00, וישמש פרשן במהדורת החדשות המרכזית. הוא מחליף את סג"ל שעובר לתאגיד השידור כאן
אלכסנדר כץ | (11)

הפוליטיקאי לשעבר והעיתונאי ינון מגל מצטרף לערוץ 20. לאייס נודע כי מגל יחבור לשמעון ריקלין ויגשו את תכנית האקטואליה היומית בשעה 19:00. מגל ישמש גם כפרשן במהדורת החדשות של ערוץ 20.

מגל יכנס למשבצת אותה עוזב חברו אראל סג"ל, שעוזב את ערוץ 20 לטובת תאגיד השידור כאן, כפי שפורסם לראשונה באייס. 

מנכ"ל ערוץ 20 שכי פרנץ מסר: "ינון מגל עיתונאי ותיק מנוסה ומוכשר שיתרום רבות לערוץ 20. הצטרפותו היא חלק מהשדרוג להרחבה של מערך התוכן של משדרי החדשות והאקטואליה של הערוץ".

ינון מגל מסר: "אני שמח להצטרף לערוץ 20 ולמהלך שמשנה את פני התקשורת בארץ. שמעון ריקלין הוא חברי הטוב מזה 20 שנה ואני מניח שהשילוב בינינו יעניק לצופים תוכנית מעניינת מאוד. ניפגש בקרוב על המסך". 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מי מוביל את התכנית? ריקלין או מגל? (ל"ת)
    מרים 09/12/2018 20:12
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    עובדים על כולם 27/11/2018 10:44
    הגב לתגובה זו
    יושב כל היום בבתי קפה ומעשן גוינטים. ארץ ישראל היפה
  • 7.
    להעביר את מגל וריקלין לשעה 21 במקום 19מנכל הערוץ תתעורר (ל"ת)
    מוטי 22/11/2018 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ראובן 21/11/2018 08:30
    הגב לתגובה זו
    בקצב הזה הוא יהיה כתב החצר באצבעוני
  • 5.
    ההיא 21/11/2018 02:27
    הגב לתגובה זו
    סגל... אחד האנשים ההזויים שצמחו כאן
  • שתוק שמאלן. (ל"ת)
    מיכאל 26/11/2018 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    חיים 20/11/2018 22:50
    הגב לתגובה זו
    אני רוצה לשמוע את סגל אומר דברים על ברק ישלחו אותו הביתה סגל לא מסוגל שיגדו לא מה לעשות
  • 3.
    ערוץ טוב 20/11/2018 20:21
    הגב לתגובה זו
    נכון שסגל תותח אבל בואו ניתן צאנס למגל. חוצמיזה לערוץ יש את הצופים הנאמנים שבחלו באיכסה שיש בשאר הערוצים. גם אם יהיו שם שעתיים יומיות של סגל..
  • 2.
    A 20/11/2018 16:32
    הגב לתגובה זו
    את מי אתה חושב שתפגוש שם, ליצן חצר שכמוך? שניים וחצי צופים מבית"ר עילית. אולי. לחשוב שהגשת את מבט.. אוי לאותה בושה
  • דנה 21/11/2018 15:09
    הגב לתגובה זו
    יינון מגל .מצפים בדירכות לתחילת השידורים של יינון וריקלין ,יהיה מעניין .בהצלחה לסגל המעולה בערוץ כאן הוא יהיה שינוי מרענן בתשקורת החד גונית בתאגיד השירות הלכורה ציבורי למעט הכספים כמובן הל לגמרי נלקחים מכל הציבור.
  • 1.
    תקשורת ישראלית 2018 20/11/2018 13:40
    הגב לתגובה זו
    זו הנוסחא: כל הטאלנטים יודעים שזהו משביל האבנים הצהובות בו מחלקים משרות ומליוני שקלים (כספי ציבור,אז אין בעיה ואין הגבלה) . מי הפובליציסט או עתונאי שיסתכן בביקורת שתחסל את הסיכוי שלו/ה להרי הכסף ,המנוחה והנחלה. בקיצור , לכסף של התאגיד אין ריח ,אבל מה זה מסריח!
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.