סלין דיון בקמפיין nununu
צילום: צילום מסך
TV

סלין דיון בקמפיין בינ"ל של twentythree ל-Celinnununu

סוכנות הפרסום של יוסי צרפתי ובני ברונסקי עומדת מאחורי קמפיין בינלאומי שמקדם את השת"פ בין הזמרת למותג אופנת הילדים הישראלי, במסגרתו יושק מותג חדש תחת שמה
משה בנימין | (5)

שיתוף פעולה בין הזמרת הקנדית המפורסמת סלין דיון לאיריס אדלר וטלי מילכברג מייסדות מותג האופנה nununu, במסגרתו הזמרת משיקה מותג אופנת ילדים תחת השם CÉLINUNUNU בא כעת לידי ביטוי בקמפיין בינלאומי של סוכנות הפרסום twentythree בבעלותם של בני ברונסקי ויוסי צרפתי.

הקמפיין הוא חלק ממהלך אסטרטגי עבור המותג, שבו הושקעו כמיליון דולר ובמרכזו שיתוף הפעולה המסחרי בין הצדדים. הקשר בין דיון ו-nununu  נוצר לפני כ-8 שנים, אז החלה לרכוש את בגדי המותג עבור בניה. ההצעה לאחד כוחות הגיעה לפני כשנה וחצי מסלין באמצעות הסוכנות המייצגת אותה, PROMINENT brand + talent. אלו פנו אל אדלר ומילכברג בהצעה לצאת לדרך משותפת, והשתיים ענו בחיוב.

בסרטון שצולם בלאס וגאס בחודש שעבר באמצעות צוותי הפקה מישראל וארה״ב, דיון מגלמת מעין אם טובת לב ואנרכיסטית שפורצת באישון לילה לתינוקייה ולבסוף נעצרת על ידי שוטרים. הסרט מקדם את אג'נדת המותג שיוצא נגד המגדריות הקיימת בקרב מותגי בגדי הילדים, לפיה ורוד הוא צבע של בנות וכחול הוא לבנים.

 

המותג nununu הוקם לפני כעשור על ידי איריס אדלר וטלי מילכברג והגיע להכרה בינלאומית לאחר שאומץ על ידי אושיות כגון שחקן הכדורסל סטף קרי, ביונסה, אשטון קוצ׳ר, בן אפלק ועוד.

קרדיטים:

קריאייטיב: בני ברונסקי, אנטון אלדר, כרמית ברונסקי, יוסי צרפתי

במאי: אופיר לובל

חברת הפקה: אוג

מפיק אחראי: גלעד שניידר

מפיקים ראשי: טמיר וקסלר

ניהול הפקה והפקת פוסט: ג׳וליה זרוג

צוות הפקה לאס וגאס: Brand Cinema

צלם: לאל אוטניק

מפיקות פוסט: דנה מור, אביב רם

עריכה: דדן עוזיאל

קומפוזיטינג: אלון טיסון

עיצוב ואפטר אפקטס: אדם קרמר

מוזיקה מקורית: דניאל מרקוביץ׳

שירה: סלין דיון

סאונד: סאונדהאוס

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    חוה 16/11/2018 09:19
    הגב לתגובה זו
    מדהימות , פרסום "פצצה" בית אופנה מהמם בחדשנות שלו
  • 4.
    לא הבנתי את הפרסומת. טימטום ובושה (ל"ת)
    אני 15/11/2018 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    קצת דאחקריוני 14/11/2018 14:25
    הגב לתגובה זו
    ברונסקי בחור טוב, צרפתי לא מזיק. הבימוי דווקא טוב אבל כל השאר מאוד גבולי. תעשו טובה ותטפלו בפונט של הכותרות.
  • 2.
    דקה וחצי של בזבוז זמן לכולם (ל"ת)
    מוישה 14/11/2018 09:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יפה, מוכשרים (ל"ת)
    תמי 13/11/2018 16:50
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.