סלין דיון בקמפיין בינ"ל של twentythree ל-Celinnununu
שיתוף פעולה בין הזמרת הקנדית המפורסמת סלין דיון לאיריס אדלר וטלי מילכברג מייסדות מותג האופנה nununu, במסגרתו הזמרת משיקה מותג אופנת ילדים תחת השם CÉLINUNUNU בא כעת לידי ביטוי בקמפיין בינלאומי של סוכנות הפרסום twentythree בבעלותם של בני ברונסקי ויוסי צרפתי.
הקמפיין הוא חלק ממהלך אסטרטגי עבור המותג, שבו הושקעו כמיליון דולר ובמרכזו שיתוף הפעולה המסחרי בין הצדדים. הקשר בין דיון ו-nununu נוצר לפני כ-8 שנים, אז החלה לרכוש את בגדי המותג עבור בניה. ההצעה לאחד כוחות הגיעה לפני כשנה וחצי מסלין באמצעות הסוכנות המייצגת אותה, PROMINENT brand + talent. אלו פנו אל אדלר ומילכברג בהצעה לצאת לדרך משותפת, והשתיים ענו בחיוב.
בסרטון שצולם בלאס וגאס בחודש שעבר באמצעות צוותי הפקה מישראל וארה״ב, דיון מגלמת מעין אם טובת לב ואנרכיסטית שפורצת באישון לילה לתינוקייה ולבסוף נעצרת על ידי שוטרים. הסרט מקדם את אג'נדת המותג שיוצא נגד המגדריות הקיימת בקרב מותגי בגדי הילדים, לפיה ורוד הוא צבע של בנות וכחול הוא לבנים.
המותג nununu הוקם לפני כעשור על ידי איריס אדלר וטלי מילכברג והגיע להכרה בינלאומית לאחר שאומץ על ידי אושיות כגון שחקן הכדורסל סטף קרי, ביונסה, אשטון קוצ׳ר, בן אפלק ועוד.
קרדיטים:
קריאייטיב: בני ברונסקי, אנטון אלדר, כרמית ברונסקי, יוסי צרפתי
במאי: אופיר לובל
חברת הפקה: אוג
מפיק אחראי: גלעד שניידר
מפיקים ראשי: טמיר וקסלר
ניהול הפקה והפקת פוסט: ג׳וליה זרוג
צוות הפקה לאס וגאס: Brand Cinema
צלם: לאל אוטניק
מפיקות פוסט: דנה מור, אביב רם
עריכה: דדן עוזיאל
קומפוזיטינג: אלון טיסון
עיצוב ואפטר אפקטס: אדם קרמר
מוזיקה מקורית: דניאל מרקוביץ׳
שירה: סלין דיון
סאונד: סאונדהאוס
- 5.חוה 16/11/2018 09:19הגב לתגובה זומדהימות , פרסום "פצצה" בית אופנה מהמם בחדשנות שלו
- 4.לא הבנתי את הפרסומת. טימטום ובושה (ל"ת)אני 15/11/2018 14:27הגב לתגובה זו
- 3.קצת דאחקריוני 14/11/2018 14:25הגב לתגובה זוברונסקי בחור טוב, צרפתי לא מזיק. הבימוי דווקא טוב אבל כל השאר מאוד גבולי. תעשו טובה ותטפלו בפונט של הכותרות.
- 2.דקה וחצי של בזבוז זמן לכולם (ל"ת)מוישה 14/11/2018 09:00הגב לתגובה זו
- 1.יפה, מוכשרים (ל"ת)תמי 13/11/2018 16:50הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
