סלין דיון בקמפיין nununu
צילום: צילום מסך
TV

סלין דיון בקמפיין בינ"ל של twentythree ל-Celinnununu

סוכנות הפרסום של יוסי צרפתי ובני ברונסקי עומדת מאחורי קמפיין בינלאומי שמקדם את השת"פ בין הזמרת למותג אופנת הילדים הישראלי, במסגרתו יושק מותג חדש תחת שמה
משה בנימין | (5)

שיתוף פעולה בין הזמרת הקנדית המפורסמת סלין דיון לאיריס אדלר וטלי מילכברג מייסדות מותג האופנה nununu, במסגרתו הזמרת משיקה מותג אופנת ילדים תחת השם CÉLINUNUNU בא כעת לידי ביטוי בקמפיין בינלאומי של סוכנות הפרסום twentythree בבעלותם של בני ברונסקי ויוסי צרפתי.

הקמפיין הוא חלק ממהלך אסטרטגי עבור המותג, שבו הושקעו כמיליון דולר ובמרכזו שיתוף הפעולה המסחרי בין הצדדים. הקשר בין דיון ו-nununu  נוצר לפני כ-8 שנים, אז החלה לרכוש את בגדי המותג עבור בניה. ההצעה לאחד כוחות הגיעה לפני כשנה וחצי מסלין באמצעות הסוכנות המייצגת אותה, PROMINENT brand + talent. אלו פנו אל אדלר ומילכברג בהצעה לצאת לדרך משותפת, והשתיים ענו בחיוב.

בסרטון שצולם בלאס וגאס בחודש שעבר באמצעות צוותי הפקה מישראל וארה״ב, דיון מגלמת מעין אם טובת לב ואנרכיסטית שפורצת באישון לילה לתינוקייה ולבסוף נעצרת על ידי שוטרים. הסרט מקדם את אג'נדת המותג שיוצא נגד המגדריות הקיימת בקרב מותגי בגדי הילדים, לפיה ורוד הוא צבע של בנות וכחול הוא לבנים.

 

המותג nununu הוקם לפני כעשור על ידי איריס אדלר וטלי מילכברג והגיע להכרה בינלאומית לאחר שאומץ על ידי אושיות כגון שחקן הכדורסל סטף קרי, ביונסה, אשטון קוצ׳ר, בן אפלק ועוד.

קרדיטים:

קריאייטיב: בני ברונסקי, אנטון אלדר, כרמית ברונסקי, יוסי צרפתי

במאי: אופיר לובל

חברת הפקה: אוג

מפיק אחראי: גלעד שניידר

מפיקים ראשי: טמיר וקסלר

ניהול הפקה והפקת פוסט: ג׳וליה זרוג

צוות הפקה לאס וגאס: Brand Cinema

צלם: לאל אוטניק

מפיקות פוסט: דנה מור, אביב רם

עריכה: דדן עוזיאל

קומפוזיטינג: אלון טיסון

עיצוב ואפטר אפקטס: אדם קרמר

מוזיקה מקורית: דניאל מרקוביץ׳

שירה: סלין דיון

סאונד: סאונדהאוס

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    חוה 16/11/2018 09:19
    הגב לתגובה זו
    מדהימות , פרסום "פצצה" בית אופנה מהמם בחדשנות שלו
  • 4.
    לא הבנתי את הפרסומת. טימטום ובושה (ל"ת)
    אני 15/11/2018 14:27
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    קצת דאחקריוני 14/11/2018 14:25
    הגב לתגובה זו
    ברונסקי בחור טוב, צרפתי לא מזיק. הבימוי דווקא טוב אבל כל השאר מאוד גבולי. תעשו טובה ותטפלו בפונט של הכותרות.
  • 2.
    דקה וחצי של בזבוז זמן לכולם (ל"ת)
    מוישה 14/11/2018 09:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    יפה, מוכשרים (ל"ת)
    תמי 13/11/2018 16:50
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.