הכתבת לענייני פלסטינים דנה בן שמעון עוזבת את התאגיד
שנה וחצי לאחר שהגיעה לתאגיד השידור כאן, הכתבת לענייני פלסטינים דנה בן שמעון עוזבת - כך נודע לאייס. גורמים בכאן אומרים כי הסיבות לעזיבה היו חילוקי דעות בתוך הדסק לענייני פלסטינים בראשו עומד גל ברגר.
בן שמעון מוערכת מאד בדסק החדשות, כך אומרים מספר גורמים עמם שוחח אייס. היא הגיעה לתאגיד מרשות השידור בו הייתה כתבת שטחים בערוץ 1 במשך כ-5 שנים. לתאגיד עברה עם הקמתו ועבדה עבור כאן 11 וכאן רשת ב'.
העזיבה נעשתה בהחלטה משותפת ובצורה מכובדת, כך אומר גורם בתאגיד. גורם אחר אמר: "היא עזבה בטריקת דלת". בשלב זה לא ברור האם יגויס כתב חדש מחוץ לתאגיד או מתוכו, למלא את הפונקציה של הכתב לענייני פלסטינים. הדסק כולל כיום את ברגר ואת רועי קייס, שגויס לפני כשנה לתאגיד.
תאגיד השידור כאן ודנה בן שמעון אישרו כי בן שמעון עוזבת את התאגיד.
- 13.מורן 17/12/2018 13:33הגב לתגובה זותצליחי!!
- 12.רינה 13/11/2018 15:24הגב לתגובה זונעשה עוול שלא יסולח לתאגיד
- 11.עלי והצליחי, הקנאה הרגה אותם.. (ל"ת)הילה 12/11/2018 21:18הגב לתגובה זו
- 10.עובד לשעבר 12/11/2018 18:26הגב לתגובה זואבל בטוח? מי שישאר בסוף או שהוא משת"פ של ההנהלה או שהוא הולך כל כך נמוך כדי שלא להיכנס לראדאר שלהם.
- 9.ברחה ראשונה, כל העסק לקראת סגירה. לציבור נמאס (ל"ת)חכמה 12/11/2018 11:54הגב לתגובה זו
- 8.במבי 11/11/2018 21:26הגב לתגובה זוהתאגיד הפסיד בגלל בעיות אגו. בטוח שמי שיקלוט אותה ימצא יהלום אמיתי. מקצוע ית, מקושרת, בנאדם!
- שמעון 12/11/2018 14:08הגב לתגובה זוריאיינה מחבלים, נכנסה לכפרים עויינים, אישה יחידה בתחום ובמינה. והכל בצניעות ושקט
- 7.אחמד 11/11/2018 20:51הגב לתגובה זוהפחד אכל את גל ברגר, שדרן רדיו מתוסכל.. בחיים לא תגיע לרמה שלה - תחי הבינוניות!
- 6.יוני 11/11/2018 17:12הגב לתגובה זומכיר את דנה . מקצועית חכמה וחרוצה מאוד ! חבל מאוד שהתאגיד לא משכיל להשאיר אותה .
- 5.כאשר יותר מדי כוכבים עובדים ביחד יש ניצוצות (ל"ת)צדוק התקוה 11/11/2018 17:06הגב לתגובה זו
- 4.היא לא שמאלנית מספיק בשבילם (ל"ת)עוצמה 11/11/2018 16:45הגב לתגובה זו
- 3.יודע את האמת 11/11/2018 16:06הגב לתגובה זולבי עם דנה בן שמעון. עובדת מצטיינת ומסורה. זה עצוב כשיש מנהל שלא מסוגל לתת לעובדת מוכשרת להציג את יכולותיה. זה מאיים עליו. זה מאיים על האגו שלו..
- 2.לא נורא 11/11/2018 12:51הגב לתגובה זואפשר את ג'קי חוגי מגל"צ או אורן סמנטוב מחדשות 10 או את ההוא מהחדשות
- 1.נו מה. המקום הזה הוא בלתי אפשרי. (ל"ת)אחת 11/11/2018 12:24הגב לתגובה זו
- ענת 22/11/2018 14:06הגב לתגובה זוהתאגיד חוטא ביחס לאנשים.מקדש כמה כוכבים שמקבלים גיבוי אוטומטי ולא סופר את האחרים.הכוכבים שהוא מקדש הם לפעמים אנשים לא טובים בלשון המע5ה וכשהם מפוחדים מאנשי מקצוע הם עושים הכל שהם יעזבו.במקום שמנהלים יקשיבו לעובדים הם נותנים גב אוטומטי וכך נוטשים אותם הטובים ביותר כמו דנה .גל ברגר מחשיב עצמו אני ואפשרי הוד ולא כך הוא.בטלויזיה הוא אפור ומשעמם.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
