מכרז יח"צ במכללת ספיר: תשלם 20K לחודש ותבחן איכות בלבד
המכללה האקדמית ספיר הממוקמת בשדרות יצאה במכרז ל"שירותים בתחומי התקשורת, קידום השיווק ויחסי ציבור". בשונה מכל מכרז אחר בשוק, המכללה תבחן את המתמודדים על פי איכות בלבד ובהתאם מודיעה מראש שתשלם ריטיינר חודשי של 20 אלף שקלים בחודש, סכום שנחשב לבין הגבוהים בשוק היח"צ.
במכללה מציינים כי "הערכת האיכות תתבסס על בדיקת הצוות המוצע על ידי המתמודד במכרז, תיעוד אודות הכשרתו המקצועית של הצוות, קיום ניסיון מוכח בעבודה מול לקוחות מוסדיים, ושביעות רצון לקוחות קודמים". המשרד הזוכה במכרז יעבוד בצמוד ובכפוף לאגף השיווק והיח"צ שפועל במכללה ויספק שירותים מקבילים ומשלימים. ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהא לשנתיים עם אופציה להארכה השמורה למכללה בלבד ל-3 שנים נוספות, עד ל-5 שנים מקסימום.
בין השירותים שייכללו תחתיו יהיו שירותי ייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, לטווח הקצר והן לצורך עריכת תכנון ארוך טווח של אסטרטגיה תקשורתית שיווקית; שירותי דוברות ושירותי יחסי ציבור; שירותי יעוץ ליחסי ציבור במדיה הדיגיטלית; קשרי עיתונות וניהול משברים לרבות רשתות חברתיות.
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז, דורשת המכללה שהמתמודד יהיה עסק לייעוץ תקשורתי, אסטרטגי, יחסי ציבור וניהול משברים העוסק במתן שירותים בהתאם לניסיון הנדרש בהליך זה. בנוסף, נדרש שבחברה יועסקו לפחות 10 עובדים בתחום השירותים, ביחסי עובד מעביד.
כמו כן, נדרש ניסיון של 5 שנים לפחות, במהלך השנים 2018-2011 במתן שירותי תקשורת ויחסי הציבור, ל-5 גופים לפחות, ששניים מהם לפחות הם גופים ציבוריים, כשכל אחת מהתקשרויות אלו עומדת במצטבר בכל אחד מהתנאים הבאים: התקשרות עם כל לקוח הייתה/הינה לתקופה של לפחות 12 חודשים רצופים לפחות. מטבע הדברים, בספיר מציינים עוד, כי מתן שירותים למוסד לימודים בכלל, ולמוסד להשכלה גבוהה או טכנולוגית או על תיכונית בפרט, יהווה יתרון.
בין השאר המכללה דורשת שבחברה המתמודדת יועסק, בהעסקה ישירה, עובד שישמש כרפרנט תרבות קבוע מטעמו, שהינו בעל ניסיון של שנתיים לפחות, במהלך 2011-2018 במתן שירותי קידום תחומי התרבות, האומנות והקולנוע כגון קידום פסטיבלים, אירועי תרבות, תערוכות אומנות ועוד.
- 5.כל מכרזי המכללות תפורים מראש (ל"ת)אחד שיודע 29/10/2018 08:30הגב לתגובה זו
- 4.מכור לאלכסנדרוביץ? (ל"ת)רני 24/10/2018 12:33הגב לתגובה זו
- 3.תפור לניסים דואק (ל"ת)מהאזור 23/10/2018 14:50הגב לתגובה זו
- 2.יועץ תקשורת 23/10/2018 13:43הגב לתגובה זורפרנט תרבות ??? רוצים להישאר עם הקיים, לצאת חמכרז למראית עין ולהבטיח ששכר הטרחה לא יירד ??? מריח לא טוב
- 1.חיים בסרט (ל"ת)אורן 23/10/2018 13:21הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.