אחרי הסנטר: גאיה רז מונתה למנהלת השיווק של רשת 'מוצצים'
גאיה רז, לשעבר מנהלת השיווק של מרכז הקניות דיזנגוף סנטר מונתה למנהלת השיווק של רשת מוצצים.
רז (28) תהיה אחראית על גיבוש והוצאה לפועל של האסטרטגיה התקשורתית והשיווקית של הרשת שמונה 15 סניפים. מעל רז לא מכהן סמנכ"ל שיווק ולמעשה היא תשמש כדמות הבכירה בגזרה זו, תחת ניר גודארד מנכ"ל הרשת החדש שמונה לתפקיד לפני כ-3 חודשים לאחר שבעברו שימש כסמנכ"ל הסחר של רשת שילב.
כאמור, בעברה שימשה רז כמנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר, תפקיד שממנו פרשה בדיוק לפני שנה. "אני נכונה לקחת על עצמי את האתגר החדש והמסקרן של ניהול השיווק של רשת מוצצים, באחד מהענפים המרתקים בעולם הריטייל הישראלי" אמרה רז. "אני מצפה בקוצר רוח לפתח את הרשת לכיוונים נוספים, תוך התמקדות בהשקעה בפלטפורמות שיווק בגזרות חדשות".
מנכ"ל הרשת, גודארד: "אני מברך את גאיה על הצטרפותה למשפחת 'מוצצים'. גאיה מצטרפת להנהלת הרשת במטרה להמשיך את תהליך הצמיחה המואץ שהתחיל שמטרתו להפוך את רשת 'מוצצים' לרשת המובילה בארץ בתחום התינוקות. אין לי ספק שיחד עם גאיה הרשת תהפוך לדיגיטלית, חדשנית ומובילה בתחומה".
- 7.אשר 19/10/2018 18:19הגב לתגובה זומדובר בבחורה סופר מוכשרת ופעלתנית. אני בטוח שברשת מוצצים יכולים להיות שבעי רצון מהמחטף
- 6.יוסי גודארד 15/10/2018 20:24הגב לתגובה זותן גז !
- 5.שילב... תיזהרו.... עכשיו מגיע הפייט האמיתי (ל"ת)נאוה 15/10/2018 20:12הגב לתגובה זו
- 4.כל הכבוד לגאיה! מוצצים זכו (ל"ת)מיכל 15/10/2018 15:19הגב לתגובה זו
- 3.אלופה! בהצלחה (ל"ת)איתי 15/10/2018 14:53הגב לתגובה זו
- 2.המפרגן 15/10/2018 13:11הגב לתגובה זוהיא דחפור מטורף, אין מתאימה ממנה! עוברת עליה תקופה מדהימה של פריחה, חיזוק רציני לכל ארגון. יצא לי לעבוד איתה ואני מקנא בקולגות החדשים שלה. שאפו!
- 1.מכר 15/10/2018 12:51הגב לתגובה זואין על גאיה! גם שווה מקצועית וגם שווה באופן כללי
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
