נינג'ה ישראל VIP
צילום: מסך
רייטינג

ותודה ל-VIP: נינג'ה ישראל עם שיא רייטינג עונתי

רשמה 18.8% ו-543 אלף צופים. מולה הסתפקה 'אמבולנס' ב-7.7%. שיא רייטינג לחדשות הלילה של ערוץ 20
אלכסנדר כץ |

פרק VIP נוסף של נינג'ה ישראל (קשת 12) רשם נתון שיא העונה של 18.8% במגזר היהודי ו-543 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הפרק שודר לאחר פריצה קצרה לתכנית אביב או אייל (קשת 12) שהניבה 11.4% ו-315K, אבל לא נספרת בטבלת הרייטינג היומית כי היא קצרה מ-20 דקות.

 

סדרת הדוקו-ריאליטי אמבולנס (רשת 13) הסתפקה ב-7.7% (217K), לקט של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) בפרק על המנות הטובות בעולם, גירד 5.1% (130K). פרק סיום העונה של סדרת הדוקו-ריאליטי יחידה מעורבת (כאן 11) רשם 2.5% (61K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1.3%.

 

שידור חוזר של 'מונית הכסף' (קשת 12) רשם 13.3%, 'הבתים היפים בישראל' (קשת 12) קיבלה 6.7%, המשדר מהפכת שיעורי בית (רשת 13) הניב 5.1%, 'הצנרת' (רשת 13) ניפקה  6.2%, 'הצינור' (ערוץ עשר) קיבלה 3.3%, שידור חוזר של 'סליחה על השאלה' (כאן 11) רשם 1.5%, ואחריו 'חדשות הלילה' (כאן 11) עם 1.6%. 'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם הנתון הגבוה ביותר שלה מאז השקתה – 1.6%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 4.5%

מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.6%

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניב 6.7%, ואחריו 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 8.5%.

מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.4%,

'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) ניפקה 3.8%,

'העולם היום' (כאן 11) הניבה 1.4%,

ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת מובילה עם 11% (262K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 7.1% (208K)

(בחישוב מצרפי: 18.1% ו-470K).

חדשות עשר עם 6.8% (178K),

'חדשות הערב' (כאן 11) הניבה 3.3% (91K),

וחדשות ערוץ 20 עם 0.9% (20K).

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.