למרות ששלום עכשיו הסירה פוסט דיבה: ריקלין דורש פיצוי
שמעון ריקלין, הפרשן המדיני של ערוץ 20, מתכוון לתבוע את תנועת שלום ואת ערן צ'רפק בעקבות פוסטים וציוצים שפורסמו עליו אתמול (שבת) בפייסבוק – והוסרו בנתיים. ריקלין פנה אמש באמצעות עורך דינו איתמר בן גביר לשלום עכשיו וצ'רפק – אושיית רשת, ודרש מכל אחד מהם 100 אלף שקלים פיצוי ופרסום התנצלות והבהרה.
צ'רפק ושלום עכשיו קישרו בין הפצת תכתובת וואטסאפ פנימית של אנשי מפלגת העבודה - שטוענת כי היא פייק-ניוז, לבין ריקלין. צ'רפק פרסם כי ריקלין הוא שהפיץ וזייף את ההודעות האלה ביום השבת כדי לצבוע את מחאת הדרוזים בגוון פוליטי, ואילו בעמוד הרשמי של תנועת שלום עכשיו נכתב: "התקשורת הימנית הפיצה את השקר החובבני והמעליב", ונכתב כי "ריקלין והצל לא מבינים את השמאל הישראלי". כאמור, הדברים התייחסו לפרסום כביכול בשם פעלי מפלגת העבודה על התערבות במחאת הדרוזים, אותה התכתבות ש"הצל" יואב אליאסי הפיץ, ומפלגת העבודה הכחישה בהמשך.
במכתבו של עו"ד בן גביר לתנועת שלום עכשיו, נכתב: "כפי שברור לכם מרשי לא הפיץ כל הודעה מפוברקת, לא היה שותף להפצת פרסום על תכתובת פנימית כביכול במפלגת העבודה ובמאמר מוסגר אציין כי מרשי לא כותב ברשת בשבת... מעבר לכל אלה אדגיש כי כל פרסום של מרשי נבדק בקפידה על ידיו וודאי שהטענה כי פרסם הודעה מפוברקת היא טענה שקרית ומכפישה שמסבה נזק רב למרשי. לצערי הפרסום שלכם צבר תאוצה רבה ובצאת השבת התקבלו אצל מרשי תגובות רבות וקשות".
בסיום דבריו הודיע בן גביר לאנשי שלום עכשיו כי אם לא ישלמו את הפיצוי, תוגש תביעה לבית המשפט. בן גביר גם דורש פרסום התנצלות והבהרה וכמובן הסרת הפרסום באופן מיידי. כך נעשה גם מול ערן צ'רפק.
- העימות בין המשטרה לאוצר מסלים: "ניצול ציני של לוחמי הימ”מ"
- פורום העסקים לנתניהו: "עצור את ההשתלחות המסוכנת של גורמים בקואליציה"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שלום עכשיו הסירה בנתיים את הפוסט, וצייצה בטוויטר: "באחד מציוצינו התייחסנו לתכתובת וואטסאפ מזויפת שיוחסה לאנשי מפלגת העבודה והופצה על ידי גורמי ימין. מהניסוח שלנו ניתן היה להבין שמאחורי התכתובת והפצתה עומד איש הימין הקיצוני שמעון ריקלין. הדבר אינו נכון ועל כן, הציוץ נמחק ואנו מתנצלים על הטעות שייחסה לריקלין גם ציוץ בשבת". גם צ'רפק הסיר את הציוץ שלו, וכתב: "אם מניסוח הציוץ שלי מישהו הבין שכוונתי הייתה ששמעון ריקלין עצמו זייף והפיץ את התכתבות הוואטסאפ המדוברת, אין הדבר נכון. על כן הציוץ נמחק ואני מתנצל על אי ההבנה".
לאייס אומר עו"ד בן גביר כי ההליכים נגד שלום ועכשיו וצ'רפק ימשיכו, וכי דווקא הסרת הטענות שלהם ברשתות החברתיות, מוכיחה את טענתו של ריקלין כי היו בפרסומים אלה הוצאת דיבה.
- 2.אח שלו 08/08/2018 05:24הגב לתגובה זו..... ואלאק למה אין לך כובע? הרגו אותו במכות.... Go ריקלין go, תזיין אותם סוף סוף ושישלמו על החרא והרעל שהם מפיצים החוליירות האלה.
- 1.הגיע זמן שמישהו יעשה סדר בפרסומי ההסתה של השמאל ! (ל"ת)בהצלחה לריקלין 05/08/2018 14:52הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.