נינג'ה מובילה בפריים - אבל איבדה יחד עם האח הגדול 6 נק'
התכנית נינג'ה ישראל (קשת 12) מובילה את הפריים-טיים עם 16.1% במגזר היהודי ו-497 אלף צופים באוכלוסייה הכללית – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. התכנית ניצחה את האח הגדול (רשת 13) עם 14.4% (466K).
2 התכניות איבדו יחדיו כמעט 6 נקודות רייטינג בשבוע (לנינג'ה זה היה פרק ההשקה ברביעי שעבר, א"כ), שחלקם נראה שהלכו לערוץ עשר, ששידר את סרט הדוקו יחידה 8200 (ערוץ עשר) של אור הלר עם 5.5%, כשבשבוע שעבר קיבל בפריים 2.3% על ההחלטה. סדרת הדוקו-אוכל אנחנו על המפית (כאן 11) ירדה קלות ל-3.2% (73K), האולפן הפתוח (ערוץ 20) גירד 0.8%.
'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.2%, 'חי בלילה' (קשת 12) הניבה 6.5%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) זכתה ב-5.3%, 'נקסט' (קשת 12) רשמה 4.9%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 4.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 3.7%, הסדרה הפסיכולוגית (כאן 11) הסתפקה ב-1.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) ניפקה 1.7%, ו'חדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 1.2%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) חזקה להוביל ברצועה עם 4%,
ועקפה את חדשות הבוקר (קשת 12) שניפקה 2.6%,
בוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.3%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 6.8%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.7%.
'לפני החדשות' (רשת 13) ניפקה 4.8%,
'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) זכתה ב-4.2%,
'העולם היום' (כאן 11) סחטה 1.3%,
ואילו 'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) התחזקה קלות – ממש קלות - ל-0.7%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 11.2% (290K)
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.5% (213K)
(בחישוב מצרפי: 18.7% ו-503K).
חדשות עשר עם נתון פושר של 6.1% (160K),
חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-2.8% (66K),
וחדשות ערוץ 20 עם 1.1% (27K).

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.