רייטינג

האח הגדול ונינג'ה ישראל ראש בראש במוצאי שבת

האח ניצחה ברייטינג, נינג'ה ניצחה עם מספר צופים. יום ו': שוב שי בשידור גובר על דידי בשישי. יום ה': ערב פריים-טיים פושר בכל הגזרות 
אלכסנדר כץ | (2)

אחרי שנינג'ה ישראל ניצחה בפרק ההשקה בפער של נקודת רייטינג, אמש חל הצליחה האח הגדול לעקוף אותה - אולם בפער קטן. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הריאליטי של רשת 13 הניבה 17.5% במגזר היהודי ו-527 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, מול 17.1% (558K) לתחרות האתגרית של קשת 12. לפחות לפי נתוני אמש, נינג'ה רשמה  צפייה משפחתית יותר, עם יותר צופים למרות רייטינג נמוך יותר.

 

בערוץ עשר לקט של גב האומה הוליד 5.4% (127K), אלף צופים. סדרת הדוקו מלחמת ויאטנם (כאן 11) שהחלה קצת לפני השעה 22:00, קיבלה 2.9% (67K), ואחריה הסדרה שטוקהולם (כאן 11) עם 1.5% (36K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) רשמה 8.2%, 'טלוויזיה מהעתיד' (רשת 13) ניפקה 5.5% ו'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) עם 2.4%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות סוף השבוע בקשת 12 קיבלה 10.4% (309K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 9.2% (260K)

(בחישוב מצרפי: 19.6% ו-569K).

המגזין (ערוץ עשר) הניב 7.2% (167K),

'חדשות השבת' (כאן 11) ניפקה 4.2% (92K), ואחריה 'רואים עולם' (כאן 11) עם 3.2% (75K).

 

 

יום ו'

 

 

שידור חוזר של 2 פרקי הסדרה סברי מרנן (קשת 12) 7.7% כל אחד, מול שי בשידור (ערוץ עשר) עם 5.8% (163K), שעקפה כרגיל את רשת 13 עם דידי בשישי שניפקה 4.7% (119K). שידור חוזר של טיול אחרי צבא (כאן 11) עם 1.8% (66K). הסדרה 'קופה ראשית' (החינוכית וערוץ עשר) רשמה 4%, ואחריה הסרט 'החתונה הגדולה' (ערוץ עשר) עם 2.8%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) רשמה 4.1%,

מול שישי בבוקר גלית ויואב (קשת 12) עם 2.1%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) צמודה עם 2%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'אופירה וברקוביץ'' (קשת 12) הניבה 4.9% (134K),

'הדוח השבועי - ג'ודי ואלירז' (רשת 13) קיבלה 2.7%,

'פעמיים אהרוני' (ערוץ עשר) ניפקה 2.3%, ואחריה 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ עשר) עם 5.2%,

'ליד המפית' (כאן 11) עם 1.5%.

 

בגזרת החדשות:

אולפן שישי בקשת הניבה 8.8% (295K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 5.4% (137K)

(בחישוב מצרפי: 14.2% ו-432K).

שישי עם אילה חסון (ערוץ עשר) עקפה את רשת עם 5.5% (149K),

חדשות השבוע (כאן 11) ניפקה 2.8% (87K).

 

 

יום ה'

 

 

פריצה לבית האח הגדול (רשת 13) הניבה 16.8% (427K), אולם הייתה קצרה ממ-20 דקות, ולכן לא תכלול בטבלת הרייטינג הרשמית. אחריה ניפקה משחקי השף (רשת 13) 13.5% (363K). מנגד ערב חלש לקשת עם אביב או אייל שהסתפקה ב-10.4% (329K), ומונית הכסף עם 10% (286K). המרדף (כאן 11) קיבלה 6.3% (144K), ובערוץ עשר – סדרת הדוקו 70 שנות אופנה שהסתפקה ב-3.4% (99K).

 

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 7.4%, 'הכי בעולם' (קשת 12) זכתה ב-6.8%, שידור חוזר של 'לקראת אף פעם לא מאוחר 2' (רשת 13) ניפק 4.6%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 5.1%, 'פעם שבוע עם תם אהרון' (כאן 11) רשמה נתון גבוה של 3.9%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) ניפקה 4.1%, 'הרדאר - הסיכום השבועי' (ערוץ עשר) זכתה ב-2.5% ו'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 2.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) קיבלה 4.3%,

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 3.1%,

בוקר אור (ערוץ עשר) הסתפקה ב-1.1%. 

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) רשמה 7.1%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.6%.

מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5%,

ואילו 'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.1%.

'העולם היום' (כאן 11) עם 2.8%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 9.9% (276K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (185K)

(בחישוב מצרפי: 17.5% ו-461K).

חדשות עשר עם נתון נמוך שלה - 5.2% (162K),

רק נקודת רייטינג יותר מחדשות הערב (כאן 11) בה צפו גם 4.2/106K.

חדשות ערוץ 20 עם 0.9% (25K).

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יודית 31/07/2018 05:22
    הגב לתגובה זו
    עם תוכניות צפייה הכי מעניינות.
  • 1.
    עוד כישלון לחבורה... 29/07/2018 09:52
    הגב לתגובה זו
    חותכים ב-70% (!!) את הרייטינג שלפניהם... בלי מקפצה של האח הגדול היו עומדים על 2-3 אחוז
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.