רייטינג

אחרי 4 שנים: הפטריוטים של ערוץ 20 נפרדה עם 1.2%

התכנית סיימה את דרכה עם רייטינג פושר. 'אביב או אייל' פתחה פער של כמעט 3 נק' על פני 'משחקי השף'. שיא ל'אורלי וגיא' בפרה-פריים
אלכסנדר כץ | (10)

אביב או אייל (קשת 12) פותחת פער קטן מהמתחרה משחקי השף (רשת 133). על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית של קשת התחזקה קלות מ-12.9% בשלישי שעבר ל-13.6% במגזר היהודי ו-379 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ואילו התכנית של רשת ירדה קלות מ-11.9% ל-10.9% (328K).

 

מנגד קיבלה חברות (ערוץ עשר) 6.9% (171K) ואחריה לעוף על המיליון (ערוץ עשר) עם 5.6% (145K). תכנית התחקירים שטח הפקר (כאן 11) רשמה 3.6% (93K), ואחריה פרק הבכורה של הסדרה חסידיסטוק (כאן 11) שניפק 3% (81K), אבל גם הניב 21 אלף צפיות בדיגיטל מאז אתמול. כולם ב-20 (ערוץ 20) רשמה 1%.

 

שידור חוזר של 'ישראל מחכה לנינג'ה' (קשת 12) קיבל 6.3%, בדיוק כמו 'אף פעם לא מאוחר - מתכוננות לתאילנד' (רשת 13), 'נקסט' (קשת 12) רשמה 5.2%,'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 4.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) קיבלה 3.3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) ניפקה 2.9%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) זכתה ב-3.2%.

אחרי 4 שנים - ולמעשה מאז השקת ערוץ 20 - שודרה התכנית הפטריוטים בהובלתו של אראל סג"ל ברצועת הלילה, וצברה קהל צופים נאמן, אבל לא גדול במיוחד. בשל שינויים בלוח השידורים, הוחלט לסיים את דרכה ואתמול היא נפרדה מהמסך עם 1.2%. מיד אחריה קיבלה 'חדשות היום הזה' (ערוץ 20) עם 1.1%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.7%,

מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.3%.

 

ראש בראש בפרה-רפיים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.8%.

מנגד רשמה 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) שיא רייטינג עם 5.3%,

ועקפה את 'לפני החדשות' (רשת 13) עם 5.1%.

'העולם היום' (כאן 11) הניבה 2.2%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה נתון נאה של 12.4% (319K),

מול אותה מהדורה ברשת עם 7% (183K) בלבד

(בחישוב מצרפי: 19.4% ו-502K).

חדשות עשר עקפה את רשת עם 7.1% (185K),

חדשות הערב (כאן 11) עם 4.1% (110K)

וחדשות ערוץ 20 עם 1.5% (45K).

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    צוריאל אליעזר 27/07/2018 08:17
    הגב לתגובה זו
    למה? למה דווקא את התכנית הכי מאוזנת ומעניינת אתם מפסיקים?
  • 5.
    אורית 25/07/2018 17:55
    הגב לתגובה זו
    התוכנית הכי טובה שהיתה איי פעם בטלביזיה !!
  • 4.
    בוזגלו 25/07/2018 14:54
    הגב לתגובה זו
    בחיים לא נכנסתי לערוץ 20 ערוץ שמייצג את הקיצוניים הימניים בתמיכתו של ביבי
  • אז מה קרה? יש ערוץ בעד ביבי ולא נגד?! (ל"ת)
    רון 26/07/2018 08:55
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מעולם לא צפיתי בערוץ , חשבתי שזו משבצת של ערוץ הקניות (ל"ת)
    דניאל 25/07/2018 12:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כ"כ עצוב, כולנו באבל, תחזרו בבקשה!!!! חחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    מיכל 25/07/2018 11:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מעריצה מס' 1 25/07/2018 11:29
    הגב לתגובה זו
    חומר למחשבה להמשך-רציתם להקים ערוץ "ימני" ומה שיצא זה ערוץ חסר DNA שכל מטרתו להקצין את עמדות האנשים ולגרום לפילוג ושנאה. אז..קיבלתם את מה שמגיע לכם. אין תכלית לערוץ, תעברו לפרוייקט הבא!
  • עידן 25/07/2018 15:27
    הגב לתגובה זו
    זה הערוץ היחיד שנותן במה לכל הדעות גם לשמאל. כל מי שטוען שזה השופר של ביבי כנראה לא צופה בערוץ בכלל. יקח זמן עד שערוץ 20 יהיה הערוץ המוביל כי לשנות הרגלי צפייה של אנשים זה לוקח זמן. לאנשים ימאס מהערוצים שכל הזמן מוטים שמאלה
  • עידנית 25/07/2018 21:47
    הוא בודד
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.