פתיחה צולעת לישראלים בקאן - שורטליסט אחד מתוך 38 עבודות
הבוקר נפתח רשמית פסטיבל קאן ליונס עם פרסום רשימות השורטליסט ב-5 קטגוריות: Design, מובייל, אאוטדור, פרינט ורדיו שלכולם הגישו הישראלים עבודות. התוצאה לבינתיים עגומה למדי עם שורטליסט אחד בלבד למשרד הפרסום לאו ברנט בקטגוריית האאוטדור.
השורטליסט הבודד של לאו ברנט שיעלה לגמר בקטגוריית החוצות הוא עבור העבודה People not symbols - אנשים, לא תמרורים, עבור עמותת נגישות ישראל. במסגרת הקמפיין הייחודי שנעשה כדי לגרום לציבור הנהגים להבין את הצורך של הנכים בחנייה - הוחלפו השלטים המוכרים שבהם אייקון של כסא גלגלים בשלטים דומים שבהם שולבה תמונה אמתית של אדם נכה על כסא גלגלים.
הפתיחה הצולעת של הנציגים הישראליים מקבלת תוקף משמעות מעצם העובדה שבין 5 הקטגוריות שרשימות השורטליסט שלהן פורסמו הבוקר נמנית גם קטגוריית הפרינט שאליה הוגשו השנה מירב העבודות מישראל - 24 ואף לא עבודה אחת הצליחה להעפיל לשלב הגמר. בשורה התחתונה, על פי נתוני הפסטיבל, ל-5 קטגוריות אלו הוגשו מישראל 38 עבודות: 24 לפרינט, 7 לאאוטדור, 4 ל-Design, 2 למובייל ועבודה אחת לרדיו. סך כל ההגשות מישראל לכל הקטגוריות עומד על 133.
המהלך של לאו ברנט, יחד עם משרד היח"צ קרבט & וייס שהיו אמון על חלק ה-PR שלו, העפיל לשלב הגמר בתת הקטגורייה Transit, יחד עם עבודות מברזיל, ארה"ב, יפן ובריטניה. כזכור, לאו ברנט, כמו שאר סוכנויות פובליסיס מסביב לעולם, לא היה אמור להתחרות השנה בקאן בעקבות ההחלטה לפרוש לשנה מכל תחרויות הפרסום שהתקבלה על ידי הנהלת פובליסיס העולמית. עם זאת, החלופה שנמצאה כדי "לעקוף את המכשול" הייתה הגשת העבודה על ידי המפרסם או במקרה הזה העמותה - נגישות ישראל.
- 4.איזה בושה!!! 19/06/2018 12:49הגב לתגובה זומדהים איזה צביעות. העבודה הוגשה שבע פעמים. אלפי יורו ומי משלם את זה???? תכלס לפובלסיס אסור כאמור להשתתף אז עשו קומבינה.
- 3.יפה שכתבתם פתיחה צולעת. בגלל הנכים. הבנתם???? הא? (ל"ת)אחת שצולעת 18/06/2018 16:33הגב לתגובה זו
- 2.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 18/06/2018 14:04הגב לתגובה זו
- 1.אדם ועמי -תגובתכם 18/06/2018 12:01הגב לתגובה זואתם רוצים להגיד שעמותה ציבורית המתקיימת על תרומות שילמה 2,200 שקל על השתתפות בתחרות קריאייטיב? קצת מסריח.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל
ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל
פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות
פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.
עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.
7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל
-
הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.
- מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
-
הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.
-
פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות
-
הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.
- הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
-
החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.
