פתיחה צולעת לישראלים בקאן - שורטליסט אחד מתוך 38 עבודות
הבוקר נפתח רשמית פסטיבל קאן ליונס עם פרסום רשימות השורטליסט ב-5 קטגוריות: Design, מובייל, אאוטדור, פרינט ורדיו שלכולם הגישו הישראלים עבודות. התוצאה לבינתיים עגומה למדי עם שורטליסט אחד בלבד למשרד הפרסום לאו ברנט בקטגוריית האאוטדור.
השורטליסט הבודד של לאו ברנט שיעלה לגמר בקטגוריית החוצות הוא עבור העבודה People not symbols - אנשים, לא תמרורים, עבור עמותת נגישות ישראל. במסגרת הקמפיין הייחודי שנעשה כדי לגרום לציבור הנהגים להבין את הצורך של הנכים בחנייה - הוחלפו השלטים המוכרים שבהם אייקון של כסא גלגלים בשלטים דומים שבהם שולבה תמונה אמתית של אדם נכה על כסא גלגלים.
הפתיחה הצולעת של הנציגים הישראליים מקבלת תוקף משמעות מעצם העובדה שבין 5 הקטגוריות שרשימות השורטליסט שלהן פורסמו הבוקר נמנית גם קטגוריית הפרינט שאליה הוגשו השנה מירב העבודות מישראל - 24 ואף לא עבודה אחת הצליחה להעפיל לשלב הגמר. בשורה התחתונה, על פי נתוני הפסטיבל, ל-5 קטגוריות אלו הוגשו מישראל 38 עבודות: 24 לפרינט, 7 לאאוטדור, 4 ל-Design, 2 למובייל ועבודה אחת לרדיו. סך כל ההגשות מישראל לכל הקטגוריות עומד על 133.
המהלך של לאו ברנט, יחד עם משרד היח"צ קרבט & וייס שהיו אמון על חלק ה-PR שלו, העפיל לשלב הגמר בתת הקטגורייה Transit, יחד עם עבודות מברזיל, ארה"ב, יפן ובריטניה. כזכור, לאו ברנט, כמו שאר סוכנויות פובליסיס מסביב לעולם, לא היה אמור להתחרות השנה בקאן בעקבות ההחלטה לפרוש לשנה מכל תחרויות הפרסום שהתקבלה על ידי הנהלת פובליסיס העולמית. עם זאת, החלופה שנמצאה כדי "לעקוף את המכשול" הייתה הגשת העבודה על ידי המפרסם או במקרה הזה העמותה - נגישות ישראל.
- 4.איזה בושה!!! 19/06/2018 12:49הגב לתגובה זומדהים איזה צביעות. העבודה הוגשה שבע פעמים. אלפי יורו ומי משלם את זה???? תכלס לפובלסיס אסור כאמור להשתתף אז עשו קומבינה.
- 3.יפה שכתבתם פתיחה צולעת. בגלל הנכים. הבנתם???? הא? (ל"ת)אחת שצולעת 18/06/2018 16:33הגב לתגובה זו
- 2.כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)גם זה יעבור... 18/06/2018 14:04הגב לתגובה זו
- 1.אדם ועמי -תגובתכם 18/06/2018 12:01הגב לתגובה זואתם רוצים להגיד שעמותה ציבורית המתקיימת על תרומות שילמה 2,200 שקל על השתתפות בתחרות קריאייטיב? קצת מסריח.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
