פסטיבל קאן ליונס 2018
צילום: יח"צ פסטיבל קאן
פרסום ראשון

פתיחה צולעת לישראלים בקאן - שורטליסט אחד מתוך 38 עבודות

משרד הפרסום לאו ברנט הוא היחיד עם עבודה שעלתה לגמר מתוך 38 עבודות ב-5 קטגוריות. העבודה היא "אנשים, לא תמרורים" עבור נגישות ישראל, יחד עם קרבט&וייס 
משה בנימין | (4)

הבוקר נפתח רשמית פסטיבל קאן ליונס עם פרסום רשימות השורטליסט ב-5 קטגוריות: Design, מובייל, אאוטדור, פרינט ורדיו שלכולם הגישו הישראלים עבודות. התוצאה לבינתיים עגומה למדי עם שורטליסט אחד בלבד למשרד הפרסום לאו ברנט בקטגוריית האאוטדור. 

השורטליסט הבודד של לאו ברנט שיעלה לגמר בקטגוריית החוצות הוא עבור העבודה People not symbols - אנשים, לא תמרורים, עבור עמותת נגישות ישראל. במסגרת הקמפיין הייחודי שנעשה כדי לגרום לציבור הנהגים להבין את הצורך של הנכים בחנייה - הוחלפו השלטים המוכרים שבהם אייקון של כסא גלגלים בשלטים דומים שבהם שולבה תמונה אמתית של אדם נכה על כסא גלגלים.

הפתיחה הצולעת של הנציגים הישראליים מקבלת תוקף משמעות מעצם העובדה שבין 5 הקטגוריות שרשימות השורטליסט שלהן פורסמו הבוקר נמנית גם קטגוריית הפרינט שאליה הוגשו השנה מירב העבודות מישראל - 24 ואף לא עבודה אחת הצליחה להעפיל לשלב הגמר. בשורה התחתונה, על פי נתוני הפסטיבל, ל-5 קטגוריות אלו הוגשו מישראל 38 עבודות: 24 לפרינט, 7 לאאוטדור, 4 ל-Design, 2 למובייל ועבודה אחת לרדיו. סך כל ההגשות מישראל לכל הקטגוריות עומד על 133.

המהלך של לאו ברנט, יחד עם משרד היח"צ קרבט & וייס שהיו אמון על חלק ה-PR שלו, העפיל לשלב הגמר בתת הקטגורייה Transit, יחד עם עבודות מברזיל, ארה"ב, יפן ובריטניה. כזכור, לאו ברנט, כמו שאר סוכנויות פובליסיס מסביב לעולם, לא היה אמור להתחרות השנה בקאן בעקבות ההחלטה לפרוש לשנה מכל תחרויות הפרסום שהתקבלה על ידי הנהלת פובליסיס העולמית. עם זאת, החלופה שנמצאה כדי "לעקוף את המכשול" הייתה הגשת העבודה על ידי המפרסם או במקרה הזה העמותה - נגישות ישראל. 

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    איזה בושה!!! 19/06/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    מדהים איזה צביעות. העבודה הוגשה שבע פעמים. אלפי יורו ומי משלם את זה???? תכלס לפובלסיס אסור כאמור להשתתף אז עשו קומבינה.
  • 3.
    יפה שכתבתם פתיחה צולעת. בגלל הנכים. הבנתם???? הא? (ל"ת)
    אחת שצולעת 18/06/2018 16:33
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 18/06/2018 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אדם ועמי -תגובתכם 18/06/2018 12:01
    הגב לתגובה זו
    אתם רוצים להגיד שעמותה ציבורית המתקיימת על תרומות שילמה 2,200 שקל על השתתפות בתחרות קריאייטיב? קצת מסריח.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״