פייסבוק רוצה את הלהט"ב - הקימה קיר אינסטגרם ברוטשילד
אירועי שבוע הגאווה שוטפים את תל אביב וגם תאגידי הענק רוצים לקחת חלק בחגיגה. יחד עם קישוט בניין המשרדים שלה, ברחוב רוטשילד 22 בתל אביב, בדגלי הגאווה, פייסבוק ישראל הקימה קיר אינסטגרם דיגיטלי ענק ברחוב שיציג פוסטים ותמונות של אנשים מאירועי הגאווה, וכן יאפשרו לאנשים להצטלם על רקע הקיר ולשתף באינסטגרם.
"מאז הקמת המשרד בארץ, פייסבוק ישראל משתתפת ותומכת באירוע הגאווה" אומרת ענת אלחנני, סמנכ״לית שיווק בפייסבוק ישראל. "אנחנו עובדים באופן צמוד עם עיריית תל אביב סביב אירועי הגאווה והשנה בחרנו לספר את סיפור הגאווה בעיר דרך קיר אינסטגרם ובו ישותפו פוסטים שאנשים יעלו סביב אירועי הגאווה. אנחנו מאמינים שכל אדם בישראל צריך להרגיש בטוח ובנוח בקהילה בה הוא חי, בין אם מדובר בשונות מגדרית, דתית, עדתית, פוליטית או העדפה מינית. ההחלטה להציב את הקיר דווקא ברוטשילד, ולא במסלול המצעד, נובעת מהרצון לתת במה לחגיגה ולהעביר מסר לא רק לחברי הקהילה הלהט״בית בישראל ובעולם, אלא לקהל הרחב, בלב העיר ובלב המיינסטרים".
הקיר יוצב ברחוב מרביעי בבוקר (היום) עד ליום שישי הקרוב. התמונות וסרטוני הוידאו שיועלו על הקיר יימשכו על ידי אינסטגרם לאחר קבלת אישור המשתמשים ושימוש בהאשטג tlvpridewall#.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
