פייסבוק רוצה את הלהט"ב - הקימה קיר אינסטגרם ברוטשילד

לקראת שבוע הגאווה, פייסבוק הקימה קיר אינסטגרם דיגיטלי ענק שיציג פוסטים ותמונות של משתתפים באירועים. "מאמינים שכל אדם בישראל צריך להרגיש בטוח ובנוח בקהילה בה הוא חי"
משה בנימין |

אירועי שבוע הגאווה שוטפים את תל אביב וגם תאגידי הענק רוצים לקחת חלק בחגיגה. יחד עם קישוט בניין המשרדים שלה, ברחוב רוטשילד 22 בתל אביב, בדגלי הגאווה, פייסבוק ישראל הקימה קיר אינסטגרם דיגיטלי ענק ברחוב שיציג פוסטים ותמונות של אנשים מאירועי הגאווה, וכן יאפשרו לאנשים להצטלם על רקע הקיר ולשתף באינסטגרם.  

"מאז הקמת המשרד בארץ, פייסבוק ישראל משתתפת ותומכת באירוע הגאווה" אומרת ענת אלחנני, סמנכ״לית שיווק בפייסבוק ישראל. "אנחנו עובדים באופן צמוד עם עיריית תל אביב סביב אירועי הגאווה והשנה בחרנו לספר את סיפור הגאווה בעיר דרך קיר אינסטגרם ובו ישותפו פוסטים שאנשים יעלו סביב אירועי הגאווה. אנחנו מאמינים שכל אדם בישראל צריך להרגיש בטוח ובנוח בקהילה בה הוא חי, בין אם מדובר בשונות מגדרית, דתית, עדתית, פוליטית או העדפה מינית. ההחלטה להציב את הקיר דווקא ברוטשילד, ולא במסלול המצעד, נובעת מהרצון לתת במה לחגיגה ולהעביר מסר לא רק לחברי הקהילה הלהט״בית בישראל ובעולם, אלא לקהל הרחב, בלב העיר ובלב המיינסטרים".

הקיר יוצב ברחוב מרביעי בבוקר (היום) עד ליום שישי הקרוב. התמונות וסרטוני הוידאו שיועלו על הקיר יימשכו על ידי אינסטגרם לאחר קבלת אישור המשתמשים ושימוש בהאשטג tlvpridewall#. 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.