אראל סג״ל ושמעון ריקלין
צילום: צילום מסך

נתניהו שבור: שמעון ריקלין עוזב את ערוץ 20

האם חילוקי דעות בתוך המערכת או פשוט הצעה נהדרת מערוצים אחרים - הובילו את ריקלין להודיע על עזיבתו את ערוץ 20? 
אלכסנדר כץ | (14)

חודש וחצי לאחר שהכריז בשידור הראשון של מהדורת חדשות "שהחיינו וקיימנו והביאנו לזמן הזה", הודיע שמעון ריקלין על התפטרותו מערוץ 20, כאשר השמועה גרסה כי הוא בדרך לערוץ רשת 13. על דבר העזיבה פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה.

 

ריקלין משמש פרשן המדיני של ערוץ 20, השתתף במגוון תכניות הערוץ, ובין היתר היה גם פאנליסט ב'פטריוטים' עם חברו אראל סג"ל. הוא ספג ביקורת קשה על הריאיון המפרגן מאד עם שרה נתניהו, במהלך טיסה. הוא גם קיבל מספר ראיונות בלעדיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, עליו הצהיר בהמשך כי הוא אוהב אותו. 

הבוקר החלו שמועות בתוך הערוץ לגבי עזיבתו. חלק העריכו כי הסיבה לכך היא חילוקי דעות עם עורך החדשות הראשי בועז גולן. השמועות על העזיבה לרשת התרוצצו אף הן במסדרונות, אבל גורמים ברשת שוללים זאת ואומרים כי השמועה אינה נכונה. 

בערוץ 20 מסרו: "אין תגובה".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    שירן 24/09/2019 01:23
    הגב לתגובה זו
    אחד שיורגש חסרונו המיוחד אין רבים וישרים כמו ריקלין .
  • 8.
    רוניה 30/07/2018 13:46
    הגב לתגובה זו
    המלעיזים על ריקלין מונעים מקנאה או מחשש מפני דעותיו שאותם הוא מיטיב להביע, נוכחותו של ריקלין בתקשורת חשובה לכל אוהבי המדינה היהודית שלנו
  • 7.
    ירדן 07/06/2018 10:29
    הגב לתגובה זו
    והכי משמח זה שלא נראה אותו יותר בפטריוטים. עם כל ההיתפנקויות וההתחנחנויות שלו עם סגל. ונמאס ההתחנפויות אליו מצד סגל. נגמרו לנו שקיות ההקאה. אללה שיעוף לאן שיעוף. אנחנו מצידנו נשארים עם ערוץ 20 האהוב!!!
  • 6.
    שמעון "לשון חומה" עוזב? אוי אוי אוי (ל"ת)
    שמריהו 28/05/2018 16:12
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ברוך שפטרנו מ,, (ל"ת)
    אחת שיודעת 24/05/2018 10:35
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איכס הבועז גולן הזה, סתם נפיחה נפוחה. (ל"ת)
    בבה יאגה 09/05/2018 18:48
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מלכת שבא. 09/05/2018 07:57
    הגב לתגובה זו
    בלשון המעטה. הוא יורד נמוך, ממציא עובדות, רחוק מאד מלכבד את הכיפה שעל ראשו כשמדובר באנשים שידועים כחושבים אחרת ממנו.
  • מוטי 09/05/2018 13:15
    הגב לתגובה זו
    לא "צר לי" אלה חמוץ לי
  • 2.
    יויו 08/05/2018 16:56
    הגב לתגובה זו
    אחרי זה אתם בוכים ש90% מהעם מתעב את הברנז'ה האשכנזית טהורת הגזע המטונפת שלכם
  • j 09/05/2018 12:47
    הגב לתגובה זו
    גנים, חביבי. אין מה לעשות.
  • ימני שפוי 08/05/2018 23:03
    הגב לתגובה זו
    מספיק כבר עם הרגשי הזה ויללות הבכי והנהי על כל חצי כותרת. תתבגרו כבר. ואני דווקא ימני בדעותיי
  • 1.
    חבר טוב ויקר אבל.. העיתונאי הגרוע ביותר בישראל! (ל"ת)
    ידידה טובה של שמעון 08/05/2018 16:51
    הגב לתגובה זו
  • שלום 08/05/2018 22:26
    הגב לתגובה זו
    הטוב ההגון הישר איש האמת ומבין העניין שבעיתונאים. יש אולי עוד מעטים ויחידות כמוהו.
  • לא נסחפת? (ל"ת)
    ממש... 07/06/2018 10:32
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.61%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״