דבי תקשורת תנהל את היח"צ והדיגיטל של Waze בישראל
לאחר שסיימה את ההתקשרות עם משרד יחסי הציבור בלונד 2.0, נציגות Waze ישראל בחרה במשרד היח"צ דבי תקשורת לטיפול בתקציב, לרבות ניהול האסטרטגיה הדיגיטלית של אפליקציית הניווט באמצעות זרוע הפרסום דבי&רון - כך נודע לאייס.
במוקד הפעילות התקשורתית המתוכננת יעמוד Waze Carpool - תחום הנסיעה השיתופית אותו מקדמת Waze. על פי גורמים בשוק היח"צ, בגוגל ציפו לקבל נפח חשיפה תקשורתי גבוה יותר לפעילותה בתחום. מנהל התקשורת של Waze בישראל עומר גפן, ינהל את המערך התקשורתי.
קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. יש לציין כי לדבי תקשורת ניסיון עבר מתחום הנסיעות השיתופיות כשטיפל באפליקציית Rider למשך תקופה קצרה של מספר שבועות ב-2016 עד לסיום ההתקשרות בין הצדדים. בהמשך נחלה האפליקציה כישלון בניסיון לחדור לשוק הישראלי.
הקבוצה מנוהלת על ידי יועצת התקשורת איה אחימאיר ובאפריל 2015 חתמה על הסכם שותפות עם חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman), כנציגתה הבלעדית בישראל.
בין לקוחות הקבוצה נמנים: אינטל, יבמ, PayPal, הפניקס, בזן, HP, יוניליוור, AGT, פרטנר, יד מרדכי, קרדיט סוויס, בנק יהב, AHAVA, קבוצת סבן, ישרוטל, מי עדן, מצעד החיים, הרשות לפיתוח ירושלים ועוד.
- 11.רחל 04/10/2018 09:30הגב לתגובה זוכל הכבוד לישראלים!
- 10.שאפו! (ל"ת)שרון 20/03/2018 16:09הגב לתגובה זו
- 9.לוטם 20/03/2018 15:49הגב לתגובה זואין פלא שבחרו בקבוצת דבי תקשורת. כל הכבוד לרון שלי
- 8.כל הכבוד! (ל"ת)שרון 20/03/2018 15:46הגב לתגובה זו
- 7.עובד בדבי 18/03/2018 14:18הגב לתגובה זוכלח הטוקבקים פה הם של העובדים
- 6.Excellent PR Agency (ל"ת)Gal 16/03/2018 17:15הגב לתגובה זו
- 5.טל 14/03/2018 23:10הגב לתגובה זוחבורה של מקצוענים
- 4.וואו! כל הכבוד! דבי יא תותח! (ל"ת)מעיין 14/03/2018 15:28הגב לתגובה זו
- 3.גם WAZE? כל הכבוד להם! (ל"ת)מיכל נוי 14/03/2018 15:28הגב לתגובה זו
- 2.קבוצת דבי עם הלקוחות הכי שווים (ל"ת)עומר פאר 14/03/2018 15:27הגב לתגובה זו
- 1.מאפליקציית ריידר לווייז. התקדמו יפה (ל"ת)ינאי 14/03/2018 14:47הגב לתגובה זו

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7