משה דבי ורון שלי. Waze
צילום: יח"צ

דבי תקשורת תנהל את היח"צ והדיגיטל של Waze בישראל

במוקד הפעילות התקשורתית המתוכננת יעמוד Waze Carpool - תחום הנסיעה השיתופית אותו מקדמת Waze
משה בנימין | (11)

לאחר שסיימה את ההתקשרות עם משרד יחסי הציבור בלונד 2.0, נציגות Waze ישראל בחרה במשרד היח"צ דבי תקשורת לטיפול בתקציב, לרבות ניהול האסטרטגיה הדיגיטלית של אפליקציית הניווט באמצעות זרוע הפרסום דבי&רון - כך נודע לאייס. 

במוקד הפעילות התקשורתית המתוכננת יעמוד Waze Carpool - תחום הנסיעה השיתופית אותו מקדמת Waze. על פי גורמים בשוק היח"צ, בגוגל ציפו לקבל נפח חשיפה תקשורתי גבוה יותר לפעילותה בתחום. מנהל התקשורת של Waze בישראל עומר גפן, ינהל את המערך התקשורתי.  

 

קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. יש לציין כי לדבי תקשורת ניסיון עבר מתחום הנסיעות השיתופיות כשטיפל באפליקציית Rider למשך תקופה קצרה של מספר שבועות ב-2016 עד לסיום ההתקשרות בין הצדדים. בהמשך נחלה האפליקציה כישלון בניסיון לחדור לשוק הישראלי.

 

הקבוצה מנוהלת על ידי יועצת התקשורת איה אחימאיר ובאפריל 2015 חתמה על הסכם שותפות עם חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman), כנציגתה הבלעדית בישראל.

בין לקוחות הקבוצה נמנים: אינטל, יבמ, PayPal, הפניקס, בזן, HP, יוניליוור, AGT, פרטנר, יד מרדכי, קרדיט סוויס, בנק יהב, AHAVA, קבוצת סבן, ישרוטל, מי עדן, מצעד החיים, הרשות לפיתוח ירושלים ועוד.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 11.
    רחל 04/10/2018 09:30
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לישראלים!
  • 10.
    שאפו! (ל"ת)
    שרון 20/03/2018 16:09
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    לוטם 20/03/2018 15:49
    הגב לתגובה זו
    אין פלא שבחרו בקבוצת דבי תקשורת. כל הכבוד לרון שלי
  • 8.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    שרון 20/03/2018 15:46
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    עובד בדבי 18/03/2018 14:18
    הגב לתגובה זו
    כלח הטוקבקים פה הם של העובדים
  • 6.
    Excellent PR Agency (ל"ת)
    Gal 16/03/2018 17:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    טל 14/03/2018 23:10
    הגב לתגובה זו
    חבורה של מקצוענים
  • 4.
    וואו! כל הכבוד! דבי יא תותח! (ל"ת)
    מעיין 14/03/2018 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    גם WAZE? כל הכבוד להם! (ל"ת)
    מיכל נוי 14/03/2018 15:28
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קבוצת דבי עם הלקוחות הכי שווים (ל"ת)
    עומר פאר 14/03/2018 15:27
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מאפליקציית ריידר לווייז. התקדמו יפה (ל"ת)
    ינאי 14/03/2018 14:47
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.