דבי תקשורת תנהל את היח"צ והדיגיטל של Waze בישראל
לאחר שסיימה את ההתקשרות עם משרד יחסי הציבור בלונד 2.0, נציגות Waze ישראל בחרה במשרד היח"צ דבי תקשורת לטיפול בתקציב, לרבות ניהול האסטרטגיה הדיגיטלית של אפליקציית הניווט באמצעות זרוע הפרסום דבי&רון - כך נודע לאייס.
במוקד הפעילות התקשורתית המתוכננת יעמוד Waze Carpool - תחום הנסיעה השיתופית אותו מקדמת Waze. על פי גורמים בשוק היח"צ, בגוגל ציפו לקבל נפח חשיפה תקשורתי גבוה יותר לפעילותה בתחום. מנהל התקשורת של Waze בישראל עומר גפן, ינהל את המערך התקשורתי.
קבוצת דבי היא מהמובילות בישראל בתחום יחסי הציבור, אסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית. החברה הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. יש לציין כי לדבי תקשורת ניסיון עבר מתחום הנסיעות השיתופיות כשטיפל באפליקציית Rider למשך תקופה קצרה של מספר שבועות ב-2016 עד לסיום ההתקשרות בין הצדדים. בהמשך נחלה האפליקציה כישלון בניסיון לחדור לשוק הישראלי.
הקבוצה מנוהלת על ידי יועצת התקשורת איה אחימאיר ובאפריל 2015 חתמה על הסכם שותפות עם חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman), כנציגתה הבלעדית בישראל.
בין לקוחות הקבוצה נמנים: אינטל, יבמ, PayPal, הפניקס, בזן, HP, יוניליוור, AGT, פרטנר, יד מרדכי, קרדיט סוויס, בנק יהב, AHAVA, קבוצת סבן, ישרוטל, מי עדן, מצעד החיים, הרשות לפיתוח ירושלים ועוד.
- 11.רחל 04/10/2018 09:30הגב לתגובה זוכל הכבוד לישראלים!
- 10.שאפו! (ל"ת)שרון 20/03/2018 16:09הגב לתגובה זו
- 9.לוטם 20/03/2018 15:49הגב לתגובה זואין פלא שבחרו בקבוצת דבי תקשורת. כל הכבוד לרון שלי
- 8.כל הכבוד! (ל"ת)שרון 20/03/2018 15:46הגב לתגובה זו
- 7.עובד בדבי 18/03/2018 14:18הגב לתגובה זוכלח הטוקבקים פה הם של העובדים
- 6.Excellent PR Agency (ל"ת)Gal 16/03/2018 17:15הגב לתגובה זו
- 5.טל 14/03/2018 23:10הגב לתגובה זוחבורה של מקצוענים
- 4.וואו! כל הכבוד! דבי יא תותח! (ל"ת)מעיין 14/03/2018 15:28הגב לתגובה זו
- 3.גם WAZE? כל הכבוד להם! (ל"ת)מיכל נוי 14/03/2018 15:28הגב לתגובה זו
- 2.קבוצת דבי עם הלקוחות הכי שווים (ל"ת)עומר פאר 14/03/2018 15:27הגב לתגובה זו
- 1.מאפליקציית ריידר לווייז. התקדמו יפה (ל"ת)ינאי 14/03/2018 14:47הגב לתגובה זו

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 1.14% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
