תחרות הבאמפרים בגוגל: פובליסיס לקחו את כל הקופה
תחרות ה-Bumper Clash, הבאמפרים של Google, סרטוני הפרסומת באורך של לא יותר מ-6 שניות - נערכה אמש במשרדי החברה בתל אביב. הזוכים הגדולים של הערב מגיעים כולם מאותה המשפחה - קבוצת פובליסיס ישראל. במקום הראשון זכה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בשני זכה גליקמן שמיר סמסונוב ובשלישי זכה ליאו ברנט.
באומן קטפו את המקום הראשון עם סדרת הסרטים "להיט בקטנה" עבור עלית למותגי טוויסט, פסק זמן וטורטית בשפה משעשעת שמציגה לכאורה שיר מלא ב- 6 שניות. גליקמן שמיר סמסונוב הגיעו למקום השני עם קמפיין לשירות המשלוחים Gett delivery שמצליח לחבר את יתרונות החברה לאופי הבאמפר ובמקום השלישי לאו ברנט עם הקמפיין ״היא חיכתה מספיק״ ל-Impress שעושה מניפולציה קריאייטיבית נחמדה על עיגול טעינת הסרטון.
להיט בקטנה - באומן בר ריבנאי לעלית
Gett - שירות המשלוחים. גליקמן שמיר סמסונוב
- תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
Impress - לאו ברנט
על פי גוגל, לתחרות הוגשו מעל 60 קמפיינים של 52 מותגים על ידי 18 משרדי פרסום. צוות באומן בר ריבנאי שלקח את המקום הראשון זכה בנסיעה וכניסה לפסטיבל הפרסום בקאן, הצוות בגליקמן שמיר סמסונוב זכה בביקור ביו-טיוב ספייס בלונדון והצוות הזוכה במקום השלישי, מלאו ברנט, זכה בארוחה במסעדת שף. את העבודות שפטו נציגים מכל משרדי הפרסום שהגישו עבודות.
מצעד 10 המקומות הראשונים בתחרות
- הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- 4.מוריס לוי 08/03/2018 13:49הגב לתגובה זופובליסיס יכולים להשתתף בתחרויות
- תודה! ג׳ון פובליסיס עצמו חתם לכולנו (ל"ת)מוריס ז׳אנו 08/03/2018 21:24הגב לתגובה זו
- 3.מוריס לוי 08/03/2018 11:50הגב לתגובה זואז החרם של פובליסיס על תחרויות נגמר ובגדול! מברוק לכם
- 2.עבודות מצוינות אחת אחת (ל"ת)שיר צדק 08/03/2018 11:50הגב לתגובה זו
- 1.אורלי 08/03/2018 11:34הגב לתגובה זואלה באמת המשרדים הכי טובים שיש כרגע בשוק
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
