'ארץ נהדרת' עונה 15 בנימין נתניהו
צילום: צילום מסך מאקו
רייטינג

בשיא הסערה: ארץ נהדרת נחלשה, ירידה לגוט טאלנט

'ארץ' ירדה ב-3 נק' בשבוע, ואילו 'גוט טאלנט' איבדה 4.5 נק' ביממה. מנגד הסתפק ש.ח. של 'אהרוני וגידי' ב-5.6%, ונצמד אליו המשחק של בית"ר נגד בני יהודה
אלכסנדר כץ |

2 המותגים החזקים של אמש (יום ב') נחלשו. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ארץ נהדרת (קשת 12) נחלשה ב-15% מ-18.8% לפני שבוע, ל-16% אתמול. גם גוט טלנט (רשת 13) נחלשה בכמעט 25% - מ-19% בפרק ההשקה ביום ראשון בערב, ל-14.5% ערב לאחר מכן.

 

שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) הסתפק ב-5.6%, משחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים לבני יהודה תל אביב (ערוץ הספורט) ניפק 5.5%, ואילו תכנית התחקירים על המשמר (כאן 11) רשמה 2.3%.

 

'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.1%, 'להעיר את הדב' (קשת 12) ניפקה 8%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) זכתה ב-5.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 5.4%. 'נקסט' (קשת 12) קיבלה 3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 2.5%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) ניפקה 2.6%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 2.6%, ו'איפה אתה חי?' (כאן 11) עם 2.2%.

 

בגזרת הבוקר:

'העולם הבוקר' (רשת 13) רשמה 4%,

מול 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) שניפקה 3.2%,

ו'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 2.5%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.6%.

מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 6.9%,

'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) ניפקה 5.4%,

'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.7% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.9%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 11.3%,

מול חדשות 2 ברשת עם 9.3%

(בחישוב מצרפי: 20.6%).

חדשות עשר רשמה 8.9%,

ו'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4.3%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.