בשיא הסערה: ארץ נהדרת נחלשה, ירידה לגוט טאלנט
2 המותגים החזקים של אמש (יום ב') נחלשו. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי ארץ נהדרת (קשת 12) נחלשה ב-15% מ-18.8% לפני שבוע, ל-16% אתמול. גם גוט טלנט (רשת 13) נחלשה בכמעט 25% - מ-19% בפרק ההשקה ביום ראשון בערב, ל-14.5% ערב לאחר מכן.
שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ עשר) הסתפק ב-5.6%, משחק ליגת העל בין בית"ר ירושלים לבני יהודה תל אביב (ערוץ הספורט) ניפק 5.5%, ואילו תכנית התחקירים על המשמר (כאן 11) רשמה 2.3%.
'הצנרת' (רשת 13) קיבלה 8.1%, 'להעיר את הדב' (קשת 12) ניפקה 8%, 'היום בלילה עם גורי אלפי' (קשת 12) זכתה ב-5.9%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) הניבה 5.4%. 'נקסט' (קשת 12) קיבלה 3%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) רשמה 2.5%, 'הרדאר' (ערוץ עשר) ניפקה 2.6%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 2.6%, ו'איפה אתה חי?' (כאן 11) עם 2.2%.
בגזרת הבוקר:
'העולם הבוקר' (רשת 13) רשמה 4%,
מול 'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) שניפקה 3.2%,
ו'חדשות הבוקר' (קשת 12) עם 2.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבלה 8.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 9.6%.
מנגד קיבלה 'לפני החדשות' (רשת 13) 6.9%,
'הכל כלול בשבע' (ערוץ עשר) ניפקה 5.4%,
'העולם היום' (כאן 11) קיבלה 1.7% ואחריה 'והרי החדשות' (כאן 11) עם 2.9%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת קיבלה 11.3%,
מול חדשות 2 ברשת עם 9.3%
(בחישוב מצרפי: 20.6%).
חדשות עשר רשמה 8.9%,
ו'חדשות הערב' (כאן 11) עם 4.3%.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
