שי אלמגור חוזר לתפקיד בכיר במקאן - לאחר שנה וחצי באדלר
שנה וחצי לאחר ששב מניו יורק לישראל והצטרף לאדלר חומסקי, שי אלמגור חוזר לכור מחצבתו ועובר למקאן תל אביב - כך נודע לאייס.
אלמגור כזכור, שב לישראל לאחר קריירת פרסום בת 6 שנים בניו יורק ונחת בישראל במה שנחשב לאחד הגיוסים המוצלחים של אדלר בשנים האחרונות. הוא מונה לסמנכ"ל לקוחות במשרד (לצד אלעד הרמל) וקיבל לידיו סמכויות רבות בצוות הניהול הבכיר של המשרד, במסלול שהזכיר את חזרתם ארצה של אמיר גיא ואורי עיני מניו יורק לאדלר חומסקי. עם זאת, בשונה מגיא ועיני, הקדנציה של אלמגור מסתיימת מוקדם מהצפוי לאחר שמקאן הניחה בפניו הצעה שאי אפשר לסרב לה.
נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה תפקידו של אלמגור במערך, אך הוא צפוי לקבל מינוי בכיר בגזרת הדיגיטל של המשרד, ככל הנראה בתפקיד חדש שייתפר למידותיו ולא יבוא על חשבונם של מנהלים בכירים אחרים במשרד. בתוך כך, באדלר חומסקי הוחלט להפקיד את סמכויות ניהול הלקוח בידיו של אלעד הרמל כסמנכ"ל לקוחות ראשי ובלעדי כשתחתיו ישמשו מנהלי לקוחות בכירים.
אלמגור (40) שימש בתפקידו האחרון בישראל כמנהל לקוחות במקאן תל אביב (אז אריקסון). תפקידו הראשון בארה"ב היה ברשת TBWA ומשם התקדם לתפקיד סופרווייזר גלובלי (Global Management Supervisor) במשרד הפרסום Tribal DDB בניו יורק. בתפקיד זה ניהל אלמגור את תקציב הדיגיטל של חברת EXXONMOBIL - חברת הדלק הציבורית הגדולה בעולם - שבמסגרתו היה אחראי על השקה מחודשת של כ-150 אתרי אינטרנט, פיתוח אפליציות וחלוציות בתחום של תשלום במובייל ועוד.
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
גיוסו של אלמגור (בחזרה) למקאן משלים מבחינת עמית משיח, מנכ"ל הקבוצה, רצף הצלחות בגזרת ההון האנושי. מאז שמונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת מקאן, משיח צירף אליו את נדב פרסמן (שגייס תחתיו טאלנטים רבים במחלקת הקריאייטיב), החזיר את אלדד וינברגר, צירף את מאור חן, עיבה את מחלקת הפלנינג של המשרד וכעת הוא משלים את הסגל עם אלמגור.
היתרון של מקאן בשוק הפרסום הישראלי בכל הקשור לגיוס טאלנטים בא לידי ביטוי ב-2 פרמטרים מרכזיים. ראשית, מדובר בגוף עשיר שיכול להרשות לעצמו להציע שכר גבוה לעובדיו או למשוך אליו עובדים ממשרדים אחרים עם הצעות אטרקטיביות. שנית, ולא פחות חשוב, המשרד פועל בגזרות רבות ויכול לאפשר לעובדים המחפשים אתגר מקצועי ואופק, מסלולים ניהוליים שקשה למצוא במקומות אחרים.
- 7.בכיף שיהיה 07/02/2018 19:12הגב לתגובה זולא ברור איך הוא הגיע לאדלר מלכתחילה הוא רחוק שמיים וארץ מהDNA של אדלר אדם אפרורי שמתאים כמו כפפה למקאן אולי הוא מוכשר ברמה השכלית אבל ביחסי אנוש הסטטוס הינו טעון שיפור.
- 6.ריצ'י ראדו 07/02/2018 10:58הגב לתגובה זוזאת אומרת, עדיין 2 פרסומות סבבה בשנה ומחזות זמר, בשביל זה הביאו את כל "הטלנטים" האלה?
- שמחה ארליך 07/02/2018 13:56הגב לתגובה זואבל קודם בוא נדבר על הפרסומת שלכם לקפה עלית
- ריצ'י ראדו 11/02/2018 12:35חוץ מהעובדה שאין לי קשר לבאומן, אבל שטויות העיקר לא לענות לעניין.
- 5.כמה שטויות בכתבה אחת 07/02/2018 01:16הגב לתגובה זוובעיקר עושים בחינה מחדש לאור כישלון השנתיים האחרונות...בקרוב נשמע על עוד והכל בתחפושת יחסי ציבור של ״מחזקים ובונים נבחרת״... וגם המינוי הזה הוא של אמיר וייס ולא שלו...
- 4.שי אתה מלך :) (ל"ת)השכן מלמטה 07/02/2018 00:29הגב לתגובה זו
- 3.מספר אחת בתחום - אחד ויחיד (ל"ת)ד.א 06/02/2018 21:41הגב לתגובה זו
- 2.איכסה (ל"ת)עוד יח''צ למקאן? 06/02/2018 20:18הגב לתגובה זו
- 1.ערן 06/02/2018 15:37הגב לתגובה זועשית את כל הסיבוב הזה בשביל לחזור למקאן? עזוב אותך מפרסום. העולם גדול ואתה יותר מדי מוכשר בשביל השטויות האלו...

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.