שי אלמגור
צילום: עמוד הפייסבוק של שי אלמגור
פרסום ראשון

שי אלמגור חוזר לתפקיד בכיר במקאן - לאחר שנה וחצי באדלר

נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה תפקידו של אלמגור במערך, אך הוא צפוי לקבל מינוי בכיר בגזרת הדיגיטל של המשרד
משה בנימין | (9)

שנה וחצי לאחר ששב מניו יורק לישראל והצטרף לאדלר חומסקי, שי אלמגור חוזר לכור מחצבתו ועובר למקאן תל אביב - כך נודע לאייס.

אלמגור כזכור, שב לישראל לאחר קריירת פרסום בת 6 שנים בניו יורק ונחת בישראל במה שנחשב לאחד הגיוסים המוצלחים של אדלר בשנים האחרונות. הוא מונה לסמנכ"ל לקוחות במשרד (לצד אלעד הרמל) וקיבל לידיו סמכויות רבות בצוות הניהול הבכיר של המשרד, במסלול שהזכיר את חזרתם ארצה של אמיר גיא ואורי עיני מניו יורק לאדלר חומסקי. עם זאת, בשונה מגיא ועיני, הקדנציה של אלמגור מסתיימת מוקדם מהצפוי לאחר שמקאן הניחה בפניו הצעה שאי אפשר לסרב לה.

נכון לעכשיו טרם ידוע מה יהיה תפקידו של אלמגור במערך, אך הוא צפוי לקבל מינוי בכיר בגזרת הדיגיטל של המשרד, ככל הנראה בתפקיד חדש שייתפר למידותיו ולא יבוא על חשבונם של מנהלים בכירים אחרים במשרד. בתוך כך, באדלר חומסקי הוחלט להפקיד את סמכויות ניהול הלקוח בידיו של אלעד הרמל כסמנכ"ל לקוחות ראשי ובלעדי כשתחתיו ישמשו מנהלי לקוחות בכירים.

אלמגור (40) שימש בתפקידו האחרון בישראל כמנהל לקוחות במקאן תל אביב (אז אריקסון). תפקידו הראשון בארה"ב היה ברשת TBWA ומשם התקדם לתפקיד סופרווייזר גלובלי (Global Management Supervisor) במשרד הפרסום Tribal DDB בניו יורק. בתפקיד זה ניהל אלמגור את תקציב הדיגיטל של חברת EXXONMOBIL - חברת הדלק הציבורית הגדולה בעולם - שבמסגרתו היה אחראי על השקה מחודשת של כ-150 אתרי אינטרנט, פיתוח אפליציות וחלוציות בתחום של תשלום במובייל ועוד. 

גיוסו של אלמגור (בחזרה) למקאן משלים מבחינת עמית משיח, מנכ"ל הקבוצה, רצף הצלחות בגזרת ההון האנושי. מאז שמונה לתפקיד מנכ"ל קבוצת מקאן, משיח צירף אליו את נדב פרסמן (שגייס תחתיו טאלנטים רבים במחלקת הקריאייטיב), החזיר את אלדד וינברגר, צירף את מאור חן, עיבה את מחלקת הפלנינג של המשרד וכעת הוא משלים את הסגל עם אלמגור.

היתרון של מקאן בשוק הפרסום הישראלי בכל הקשור לגיוס טאלנטים בא לידי ביטוי ב-2 פרמטרים מרכזיים. ראשית, מדובר בגוף עשיר שיכול להרשות לעצמו להציע שכר גבוה לעובדיו או למשוך אליו עובדים ממשרדים אחרים עם הצעות אטרקטיביות. שנית, ולא פחות חשוב, המשרד פועל בגזרות רבות ויכול לאפשר לעובדים המחפשים אתגר מקצועי ואופק, מסלולים ניהוליים שקשה למצוא במקומות אחרים.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    בכיף שיהיה 07/02/2018 19:12
    הגב לתגובה זו
    לא ברור איך הוא הגיע לאדלר מלכתחילה הוא רחוק שמיים וארץ מהDNA של אדלר אדם אפרורי שמתאים כמו כפפה למקאן אולי הוא מוכשר ברמה השכלית אבל ביחסי אנוש הסטטוס הינו טעון שיפור.
  • 6.
    ריצ'י ראדו 07/02/2018 10:58
    הגב לתגובה זו
    זאת אומרת, עדיין 2 פרסומות סבבה בשנה ומחזות זמר, בשביל זה הביאו את כל "הטלנטים" האלה?
  • שמחה ארליך 07/02/2018 13:56
    הגב לתגובה זו
    אבל קודם בוא נדבר על הפרסומת שלכם לקפה עלית
  • ריצ'י ראדו 11/02/2018 12:35
    חוץ מהעובדה שאין לי קשר לבאומן, אבל שטויות העיקר לא לענות לעניין.
  • 5.
    כמה שטויות בכתבה אחת 07/02/2018 01:16
    הגב לתגובה זו
    ובעיקר עושים בחינה מחדש לאור כישלון השנתיים האחרונות...בקרוב נשמע על עוד והכל בתחפושת יחסי ציבור של ״מחזקים ובונים נבחרת״... וגם המינוי הזה הוא של אמיר וייס ולא שלו...
  • 4.
    שי אתה מלך :) (ל"ת)
    השכן מלמטה 07/02/2018 00:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מספר אחת בתחום - אחד ויחיד (ל"ת)
    ד.א 06/02/2018 21:41
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    איכסה (ל"ת)
    עוד יח''צ למקאן? 06/02/2018 20:18
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ערן 06/02/2018 15:37
    הגב לתגובה זו
    עשית את כל הסיבוב הזה בשביל לחזור למקאן? עזוב אותך מפרסום. העולם גדול ואתה יותר מדי מוכשר בשביל השטויות האלו...
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.