אחרי מכרז יח"צ ארוך: IBM בחרה ב'דבי תקשורת'
ענקית הטכנולוגיה IBM סיימה הליך מכרזי ארוך לבחירת משרד יח"צ לאייס נודע כי החברה בחרה במשרד דבי תקשורת לניהול מערך יחסי הציבור שלה בישראל. בשנים האחרונות טיפל משרד גיתם פורטר נובלי ב-IBM.
IBM היא חברת טכנולוגיות המידע מהגדולות בעולם, עם מחזור הכנסות שנתי של יותר מ-80 מיליארד דולר. החברה עוסקת בפתרונות תוכנה, חומרה ושירותים ומובילה פיתוח והטמעת טכנולוגיות מתקדמות בתחומי מחשוב הענן, בינה מלאכותית, בלוקצ'יין ואבטחת מידע וסייבר, וכן אנליטיקה עסקית, מובייל, האינטרנט של הדברים (IoT), אחסון ומסחר אלקטרוני. לחברה מעבדות מו"פ בחיפה, בגבעתיים, בתל אביב ומטה בפתח תקווה. בשנה האחרונה מנכ"ל החברה בישראל הוא דניאל מלכה.
IBM תצטרף לשורה של חברות טכנולוגיה בינ"ל המיוצגות בישראל על ידי דבי תקשורת, בהן אינטל, AGT, PayPal, HP ועוד. החברה בבעלותו של משה דבי, הוקמה לפני כעשור, וב-6 השנים האחרונות נכנסה גם לתחום הדיגיטל עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת הדיגיטל דבי&רון. באפריל 2015 חתמה החברה על הסכם שותפות עם חברת השיווק האמריקאית אדלמן. את הקבוצה מנהלת איה אחימאיר.

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.