'אברהם' בדרך לקאן: זכה בדג הזהב עם מודעה לסיאט
משרד הפרסום אברהם הוא הזוכה הגדול של תחרות דג הזהב 2018 עם מודעת למותג הרכב סיאט. את המקום השני בדירוג תפס משרד הפרסום LEAD Ogilvy עם מודעת הפרסום שלו למותג הרכב סובארו ובמקום השלישי משרד הפרסום אדלר חומסקי עם מודעת הפרסום למותג חיש גד של מפעל הפיס.
כמדי שנה נציגי תחרות קאן ליונס בישראל, קבוצת שוקן (הארץ) עורכים את תחרות דג הזהב שמזמינה משרדי פרסום להתחרות עם מודעות שהפיקו עבור לקוחותיהם, שלא במסגרת הפעילות השוטפת אלא באופן יזום. ברוב המקרים המשרדים נותנים לעצמם חופש פעולה כיוון שמדובר בתחרות שלא מגיעה לציבור הרחב. מנגד במקרים רבים הלקוחות מרוצים מהתוצאה שהתקבלה ונותנים אור ירוק לרכש מדיה עבור פרסום המודעה.
אירוע השיפוט התרחש מוקדם יותר היום במשרדי הארץ ברחוב שוקן. בראש צוות השופטים המורכב מסמנכ"לי קריאייטיב בכירים ממשרדי הפרסום עמד יורם לוי שותף בברוקנר יער לוי, כפי שעשה בשנה שעברה.
כאמור, במקום הראשון זכתה מודעת 'אברהם' לסיאט. סמנכ"ל הקריאייטיב של אברהם, שחר פילר, מתברג בשלישייה הראשונה של הזוכים פעם שניייה ב-3 שנים. לפני שנתיים, הוא דורג במקום ה-3, אז עשה זאת מטעם דרורי ארועטי עם מודעה למטרו מוטור, יחד עם הארט אייל סגל.
מקום ראשון: מודעת 'אברהם' לסיאט
קרדיטים
קריאייטיב - ענתי אושרי, שחר פילר
ביצוע - עומרי קורש
מקום שני: מודעת LEAD לסובארו
קרדיטים
ארט - עדי מנור אדלר
קופי - קונסטנטין לאורי
מנהל קריאייטיב - רונן גור פונארוב
מנהל קריאייטיב ראשי - זיו מאירי
סמנכ״ל לקוחות - דורון ארד
מנהל לקוחות - מורן הרשקוביץ
סופרוויזרית - שלי עבוד
תקציבאית - טל חשואל
עיבוד תמונה - מוטי שבו
צלם - גיא נחום לוי
מקום שלישי: מודעת אדלר חומסקי לחיש-גד
קרדיטים
קופי - יעל קורן
ארט - טלי כהן ורועי מירון
עיבוד תמונה - אייל אורלי
אברהם יקבל 5 חבילות אירוח לפסטיבל קאן הכוללים טיסות, כניסה לפסטיבל ושהייה. מתוכם 4 לאנשי המשרד ואחד ללקוח שהמודעה שלו זכתה. הזוכה במקום ה-2, LEAD יקבל חבילה דומה ל-4 אנשים, והמשרד במקום ה-3, אדלר חומסקי יקבל יקבל חבילה עבור 3 אנשים.
- 5.מה פספסתי במודעה של אברהם? (ל"ת)מתנצל על הבורות 06/02/2018 12:30הגב לתגובה זו
- 4.ריבוזום 05/02/2018 19:43הגב לתגובה זולינק ללינק: https://www.google.co.il/search?rlz=1C1CHZL_iwIL708IL708&ei=5Jd4WuyQNYHKwALqz76YBA&q=link&oq=link&gs_l=psy-ab.12...0.0.0.6052.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.mzr8mO8CFA4
- שחר פילר הוא איש פרסום בינוני ומטה (ל"ת)בכיר 05/02/2018 20:23הגב לתגובה זו
- שחר פילר הוא סמנכל הקריאייטיב הכי טוב בארץ (ל"ת)כרומוזום 06/02/2018 02:27
- 3.יניב 05/02/2018 17:42הגב לתגובה זומודעות ראויות ! מגיע להם. משרדים אחלה גם , תהנו
- 2.איש קריאטיב 05/02/2018 17:30הגב לתגובה זותתביישו. פשוט כך. תתביישו. העובדה שסגרתם דיל היא עלבון לאנשי הקריאיטיב. שהתאמצו שליקקו שלא התפשרו. תתביישו זיו מאירי טל ריבן ושחר פילר. אתם בושה לענף. הצבעתם אחד לשני בלי קדר לאיכות העבודות. העבודה של סיאט וסובארו הן לא ראויות. ריבן? מה עובר עליך? מאירי? ושחר? אתה סתם אידיוט.
- ממורמר אבל מנומס 06/02/2018 11:05הגב לתגובה זוכל שנה מיד אחרי פסטיבל דג הזהב נפתח לו פסטיבל מרמרת הזהב. די אפסים תנוחו. גם אני לא זכיתי השנה. גם אני חושב שהייתי צריך לזכות. תלמדו לסתום ת'פה, להפסיד בכבוד ולנסות שוב בשנה הבאה. כל ההתבכיינות הזו על דילים וקונספירציות רק מוציאה אתכם אפסים. מזל טוב לזוכים, גם אתם חארות אבל בקטע טוב.
- קריאטיביש 06/02/2018 10:25הגב לתגובה זואפשר לומר די בוודאות שהמודעות שזכו במקום הראשון והשני לא ראויות בשום צורה. הן עשויות רע עם רעיון חלש. היו מודעות פי אלף יותר טובות (היונה בקולוסיאום, אנגלה מרקל זועפת, הראש הכרות של החמוס ועוד), אבל כל אחד מצביע לחלשים כדי שיהיה לו יותר סיכוי (בתסריט הטוב) או שזו פשוט הרמה של מנהלי הקריאטיב בארץ, כשכמובן מוביל את התהלוכה הזו יורם לוי שמבין קריאטיב כמו שדודי אמסלם מבין נימוס. באמת בושה וחרפה.
- מממממממ 06/02/2018 08:53הגב לתגובה זוצצצצצ לא מרוצים מהתוצאות? חבל.
- מממ 05/02/2018 23:24הגב לתגובה זומה אתה רוצה מתחרות שאין בה שום ערך או מדד, התוצאות צפויות מראש וההתנהלות השיפוטית היא גרסת הקרקס הנודד של בית הקלפים? סירייסלי, מה אתה רוצה?
- 1.קופי ג'וניור 05/02/2018 17:23הגב לתגובה זולא הגשתי, סתם מתעניין.
- עוקב (ל"ת)גיא 06/02/2018 09:15הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.