'אברהם' בדרך לקאן: זכה בדג הזהב עם מודעה לסיאט
משרד הפרסום אברהם הוא הזוכה הגדול של תחרות דג הזהב 2018 עם מודעת למותג הרכב סיאט. את המקום השני בדירוג תפס משרד הפרסום LEAD Ogilvy עם מודעת הפרסום שלו למותג הרכב סובארו ובמקום השלישי משרד הפרסום אדלר חומסקי עם מודעת הפרסום למותג חיש גד של מפעל הפיס.
כמדי שנה נציגי תחרות קאן ליונס בישראל, קבוצת שוקן (הארץ) עורכים את תחרות דג הזהב שמזמינה משרדי פרסום להתחרות עם מודעות שהפיקו עבור לקוחותיהם, שלא במסגרת הפעילות השוטפת אלא באופן יזום. ברוב המקרים המשרדים נותנים לעצמם חופש פעולה כיוון שמדובר בתחרות שלא מגיעה לציבור הרחב. מנגד במקרים רבים הלקוחות מרוצים מהתוצאה שהתקבלה ונותנים אור ירוק לרכש מדיה עבור פרסום המודעה.
אירוע השיפוט התרחש מוקדם יותר היום במשרדי הארץ ברחוב שוקן. בראש צוות השופטים המורכב מסמנכ"לי קריאייטיב בכירים ממשרדי הפרסום עמד יורם לוי שותף בברוקנר יער לוי, כפי שעשה בשנה שעברה.
כאמור, במקום הראשון זכתה מודעת 'אברהם' לסיאט. סמנכ"ל הקריאייטיב של אברהם, שחר פילר, מתברג בשלישייה הראשונה של הזוכים פעם שניייה ב-3 שנים. לפני שנתיים, הוא דורג במקום ה-3, אז עשה זאת מטעם דרורי ארועטי עם מודעה למטרו מוטור, יחד עם הארט אייל סגל.
מקום ראשון: מודעת 'אברהם' לסיאט
קרדיטים
קריאייטיב - ענתי אושרי, שחר פילר
ביצוע - עומרי קורש
מקום שני: מודעת LEAD לסובארו
קרדיטים
ארט - עדי מנור אדלר
קופי - קונסטנטין לאורי
מנהל קריאייטיב - רונן גור פונארוב
מנהל קריאייטיב ראשי - זיו מאירי
סמנכ״ל לקוחות - דורון ארד
מנהל לקוחות - מורן הרשקוביץ
סופרוויזרית - שלי עבוד
תקציבאית - טל חשואל
עיבוד תמונה - מוטי שבו
צלם - גיא נחום לוי
מקום שלישי: מודעת אדלר חומסקי לחיש-גד
קרדיטים
קופי - יעל קורן
ארט - טלי כהן ורועי מירון
עיבוד תמונה - אייל אורלי
אברהם יקבל 5 חבילות אירוח לפסטיבל קאן הכוללים טיסות, כניסה לפסטיבל ושהייה. מתוכם 4 לאנשי המשרד ואחד ללקוח שהמודעה שלו זכתה. הזוכה במקום ה-2, LEAD יקבל חבילה דומה ל-4 אנשים, והמשרד במקום ה-3, אדלר חומסקי יקבל יקבל חבילה עבור 3 אנשים.
- 5.מה פספסתי במודעה של אברהם? (ל"ת)מתנצל על הבורות 06/02/2018 12:30הגב לתגובה זו
- 4.ריבוזום 05/02/2018 19:43הגב לתגובה זולינק ללינק: https://www.google.co.il/search?rlz=1C1CHZL_iwIL708IL708&ei=5Jd4WuyQNYHKwALqz76YBA&q=link&oq=link&gs_l=psy-ab.12...0.0.0.6052.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c..64.psy-ab..0.0.0....0.mzr8mO8CFA4
- שחר פילר הוא איש פרסום בינוני ומטה (ל"ת)בכיר 05/02/2018 20:23הגב לתגובה זו
- שחר פילר הוא סמנכל הקריאייטיב הכי טוב בארץ (ל"ת)כרומוזום 06/02/2018 02:27
- 3.יניב 05/02/2018 17:42הגב לתגובה זומודעות ראויות ! מגיע להם. משרדים אחלה גם , תהנו
- 2.איש קריאטיב 05/02/2018 17:30הגב לתגובה זותתביישו. פשוט כך. תתביישו. העובדה שסגרתם דיל היא עלבון לאנשי הקריאיטיב. שהתאמצו שליקקו שלא התפשרו. תתביישו זיו מאירי טל ריבן ושחר פילר. אתם בושה לענף. הצבעתם אחד לשני בלי קדר לאיכות העבודות. העבודה של סיאט וסובארו הן לא ראויות. ריבן? מה עובר עליך? מאירי? ושחר? אתה סתם אידיוט.
- ממורמר אבל מנומס 06/02/2018 11:05הגב לתגובה זוכל שנה מיד אחרי פסטיבל דג הזהב נפתח לו פסטיבל מרמרת הזהב. די אפסים תנוחו. גם אני לא זכיתי השנה. גם אני חושב שהייתי צריך לזכות. תלמדו לסתום ת'פה, להפסיד בכבוד ולנסות שוב בשנה הבאה. כל ההתבכיינות הזו על דילים וקונספירציות רק מוציאה אתכם אפסים. מזל טוב לזוכים, גם אתם חארות אבל בקטע טוב.
- קריאטיביש 06/02/2018 10:25הגב לתגובה זואפשר לומר די בוודאות שהמודעות שזכו במקום הראשון והשני לא ראויות בשום צורה. הן עשויות רע עם רעיון חלש. היו מודעות פי אלף יותר טובות (היונה בקולוסיאום, אנגלה מרקל זועפת, הראש הכרות של החמוס ועוד), אבל כל אחד מצביע לחלשים כדי שיהיה לו יותר סיכוי (בתסריט הטוב) או שזו פשוט הרמה של מנהלי הקריאטיב בארץ, כשכמובן מוביל את התהלוכה הזו יורם לוי שמבין קריאטיב כמו שדודי אמסלם מבין נימוס. באמת בושה וחרפה.
- מממממממ 06/02/2018 08:53הגב לתגובה זוצצצצצ לא מרוצים מהתוצאות? חבל.
- מממ 05/02/2018 23:24הגב לתגובה זומה אתה רוצה מתחרות שאין בה שום ערך או מדד, התוצאות צפויות מראש וההתנהלות השיפוטית היא גרסת הקרקס הנודד של בית הקלפים? סירייסלי, מה אתה רוצה?
- 1.קופי ג'וניור 05/02/2018 17:23הגב לתגובה זולא הגשתי, סתם מתעניין.
- עוקב (ל"ת)גיא 06/02/2018 09:15הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
