זה מטריד. קמפיין בארה"ב
צילום: יח"צ
TV

סרטי "זה מטריד" של סיגל אבין הפכו לקמפיין טלוויזיה בארה"ב

סדרת הסרטים שעלתה בישראל לפני כשנה הופכת כעת לקמפיין בארה"ב ברוח ה-Me Too. הקמפיין נעשה בשיתוף פעולה עם השחקן דייויד שווימר ובתמיכת ה-Ad Council
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה אהבה סיגל אבין

סדרת סרטי #זה מטריד של סיגל אבין שעלו לאוויר לפני כשנה בישראל יהפכו בעוד מספר ימים לקמפיין ארצי בארה"ב, תחת השם ThatsHarassment#הקמפיין יהיה בכיכובם של שחקנים אמריקאיים ובראשם דייויד שווימר, כוכב הסדרה חברים.

סדרת הסרטים ממחישה מהי הטרדה מינית באמצעות 6 סיפורים המבוססים על מקרים אמיתיים שבהם גברים הטרידו נשים. הגברים, בעלי תפקידים שונים כגון "בוס", "רופא", פוליטיקאי", "שחקן", "צלם" ו"ברמן" חוצים את הגבול במפגשים אינטימיים עם נשים והסרטים נוצרו כדי להבהיר באופן חד משמעי שסיטואציות אלו נחשבות להטרדה.  

הקמפיין, ברוח ה-Me Too#, נעשה בשיתוף פעולה עם שווימר, RAINN (גוף לאומי המטפל במקרי אונס והתעללות מינית) ו-NWLC (גוף משפטי המייעץ לנשים) עבור ה-Ad Council, מועצת פרסום שחברים בה בכירי הפרסום האמריקאי ממשרדים שונים ובראשו יושב חבר דירקטורים שכולל את מנכ"ל y&r דייויד סייבל, דייויד פישר, מנהל בכיר בתחומי הפרסום בפייסבוק ולצידם בכירים בגוגל, טוויטר, דנטסו, אמריקן אקספרס, יוניליבר ועוד. 

 

ה-Ad Council מקדם קמפיינים התנדבותיים בנושאים חברתיים ובעלי חשיבות ציבורית למען הקהילה יחד עם עמותות, גופי מדיה ויוצרים שתורמים אף הם את חלקם באופן התנדבותי. גרסאות 30 שניות של הסרטים יופצו ב-CBS, Fox, SHOWTIME, Hulu וכן במוניות ניו יורק. 

החיבור של אבין לעולם הפרסום מגיע גם מהתא המשפחתי - היא נשואה למנכ"ל קבוצת מקאן עמית משיח. היא תסריטאית ובימאית אמריקאית-ישראלית שנולדה במיאמי ובאמתחתה הסדרות: בלתי הפיך, האקס המיתולוגי, טלנובלה בע"מ, לחיי האהבה, משחק החיים ועוד. "ידע הוא מפתח לשינוי" אמרה אבין על רקע עליית הסרטים לאוויר בארה"ב. "בעיניי, ההישג הגדול ביותר של ThatsHarassment# הוא בלתת להטרדה פנים. לקחת את מה שיש כאלו שמגדירים כשטח אפור ולהגיד באופן ברור - זוהי הטרדה".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ארז 23/01/2018 18:01
    הגב לתגובה זו
    משחק מדויק ומצבים חזקים.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.