
סרטי "זה מטריד" של סיגל אבין הפכו לקמפיין טלוויזיה בארה"ב
סדרת סרטי #זה מטריד של סיגל אבין שעלו לאוויר לפני כשנה בישראל יהפכו בעוד מספר ימים לקמפיין ארצי בארה"ב, תחת השם ThatsHarassment#. הקמפיין יהיה בכיכובם של שחקנים אמריקאיים ובראשם דייויד שווימר, כוכב הסדרה חברים. סדרת הסרטים ממחישה מהי הטרדה מינית באמצעות 6 סיפורים המבוססים על מקרים אמיתיים שבהם גברים הטרידו נשים. הגברים, בעלי תפקידים שונים כגון "בוס", "רופא", פוליטיקאי", "שחקן", "צלם" ו"ברמן" חוצים את הגבול במפגשים אינטימיים עם נשים והסרטים נוצרו כדי להבהיר באופן חד משמעי שסיטואציות אלו נחשבות להטרדה. הקמפיין, ברוח ה-Me Too#, נעשה בשיתוף פעולה עם שווימר, RAINN (גוף לאומי המטפל במקרי אונס והתעללות מינית) ו-NWLC (גוף משפטי המייעץ לנשים) עבור ה-Ad Council, מועצת פרסום שחברים בה בכירי הפרסום האמריקאי ממשרדים שונים ובראשו יושב חבר דירקטורים שכולל את מנכ"ל y&r דייויד סייבל, דייויד פישר, מנהל בכיר בתחומי הפרסום בפייסבוק ולצידם בכירים בגוגל, טוויטר, דנטסו, אמריקן אקספרס, יוניליבר ועוד.
ה-Ad Council מקדם קמפיינים התנדבותיים בנושאים חברתיים ובעלי חשיבות ציבורית למען הקהילה יחד עם עמותות, גופי מדיה ויוצרים שתורמים אף הם את חלקם באופן התנדבותי. גרסאות 30 שניות של הסרטים יופצו ב-CBS, Fox, SHOWTIME, Hulu וכן במוניות ניו יורק. החיבור של אבין לעולם הפרסום מגיע גם מהתא המשפחתי - היא נשואה למנכ"ל קבוצת מקאן עמית משיח. היא תסריטאית ובימאית אמריקאית-ישראלית שנולדה במיאמי ובאמתחתה הסדרות: בלתי הפיך, האקס המיתולוגי, טלנובלה בע"מ, לחיי האהבה, משחק החיים ועוד. "ידע הוא מפתח לשינוי" אמרה אבין על רקע עליית הסרטים לאוויר בארה"ב. "בעיניי, ההישג הגדול ביותר של ThatsHarassment# הוא בלתת להטרדה פנים. לקחת את מה שיש כאלו שמגדירים כשטח אפור ולהגיד באופן ברור - זוהי הטרדה".- 1.ארז 23/01/2018 18:01הגב לתגובה זומשחק מדויק ומצבים חזקים.

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד.
רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11.
בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.
- עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול
- רק אחד מכל עשרה מצופי החדשות צופים בחדשות כאן
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן
עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.