המקבץ
צילום: Getty images Israel

המקבץ: חברת מודיעין וסייבר, תכשיטים, צעצועים ומינוי חדש

התקציבים החדשים של משרד נובמבר יחסי ציבור ומשרד ניר הירשמן תקשורת, והג'וב החדש של עו"ד דודו אבן חן
כתבי אייס |
נושאים בכתבה המקבץ

*** ניר הירשמן תקשורת תייצג את חברת ClearSky. מדובר בחברת יעוץ ומודיעין סייבר, המספקת ייעוץ אסטרטגי, מידע מודיעיני ומגוון פתרונות ושירותים בעולם הקיברנטי. פעילות החברה מתמקדת בהתאמת "חליפת הגנה" הכוללת הגנת סייבר ופתרונות רלוונטיים עבור צרכיהם של ארגונים ממשלתיים וחברות פרטיות. בראש החברה עומד בועז דולב, ששימש בעברו כראש פרויקט ממשל זמין ומערך תהיל"ה.

 

*** חברת נובמבר יחסי ציבור בבעלות עירית מירון ושרון מצליח, קיבלה מספר לקוחות חדשים. מדובר במותג תכשיטי היוקרה HOTCROWN, חברת הצעצועים סטופר המתמחה בצעצועים חכמים לילדים, ובמוצרי BroomX המשווקים על-ידי חברת 'המברשת רוחמה'.

 

כמו כן, החברה הרחיבה את שרותיה והקימה מחלקה חדשה של שיווק דיגיטלי בהובלתה של מצליח. המחלקה החדשה מעניקה ללקוחות המשרד שירותי דיגיטל הכוללים ניהול עמודים וקמפיינים בפייסבוק, אינסטגרם ועוד.

 

*** לאחר 5.5 שנים בחברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי השואה כדובר ומנהל תחום תקשורת ומידע,, עובר עו"ד דודו אבן חן לשמש כדובר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, וזאת לאחר שוועדת הבוחנים החליטה על מינויו והוא נכנס לתפקידו השבוע.

 

ממונה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, עו"ד מיכאל אטלן מסר: "אני סמוך ובטוח כי דודו יעשה חיל בתפקידו החדש ברשות ומצפה לעבודה משותפת אינטנסיבית עמו בתחום המשמעותי הזה, אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.