מעין אדם מירי רגב
צילום: יח"צ

מעיין אדם ברצועת הבוקר של גלי ישראל - במקום חנוך דאום

הדוברת לשעבר של מירי רגב ויוצאת העונה השמינית של 'הישרדות', תגיש רצועת בוקר יומית ברדיו גלי ישראל, ותארח פוליטיקאים ואנשי תרבות
אלכסנדר כץ |

פליטת 'הישרדות' מעיין אדם מצטרפת לרדיו גלי ישראל. אדם תגיש תכנית בוקר יומית חדשה שתעסוק באקטואליה רכה ותארח פוליטיקאים וידוענים שמשפיעים על סדר היום הציבורי.

התכנית החדשה תשודר בימים ראשון עד חמישי בין 7:00 ל-8:00. בתחנה אומרים כי התכנית הזו תשלים את רצועות הבוקר האקטואליות של התחנה ותשודר לפני תכניתו של שרון גל

עד לאחרונה שידר ברצועה הזאת חנוך דאום, בתכנית סינדיקציה ששודרה מרדיו תל אביב. לאחרונה הוחלף דאום על ידי נדב אבוקסיס, וברדיו גלי ישראל הוחלט להפיק תכנית משלהם לרצועת 7:00 בבוקר. אדם נבחרה לתפקיד. 

אדם (30), סרן במיל', שימשה בעבר כדוברת של השרה מירי רגב ולאחרונה השתתפה בתכנית הריאליטי 'הישרדות'. בתקופה האחרונה לוקחת חלק בתכנית פאנל בערוץ רשת 13, וכותבת טור - בתחילה באתר NRG המנוח וכעת באתר ישראל היום, שכולל גם וידאו.

אדם מצטרפת למתיחת הפנים של תחנת רדיו גלי ישראל שהרחיבה משמעותית את התכנית והקהלים אליהם היא פונה בשנתיים האחרונות. זאת לאחר שגייסה את ח"כ לשעבר גל, ומובילים ברשתות החברתיות יותם זמרי, נועם פתחי ואלעד לוי.

מעיין אדם מסרה: "שמחה להצטרף לרדיו פטריוטי שאומר את אשר הוא חושב בלי פילטרים. באנו לחדש ולרענן עם תכנית מפוצצת אנרגיות לשעות הפקקים הקשות. שמנו בה הרבה פלפל אז אני מבטיחה שאף אחד לא יישאר חמוץ. תודה רבה לגלי ישראל על האמון, ההזדמנות וההשכמות בשעות לא סבירות."

מנכ"ל רדיו גלי ישראל ישראל פריד: "אני שמח על הצטרפותה של מעיין אדם למשפחת גלי ישראל. מעיין אהובה מאוד על הציבור הישראלי, והתחנה שלנו היא הבמה הטבעית עבורה. הצטרפותה של מעיין לתחנה משלימה את רצועת האקטואליה המגוונת והטובה ברדיו הישראלי עם דליק ווליניץ, שרון גל, נועם פתחי, יותם זמרי, ארז תדמור ומנחם הורוביץ".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.